,,Vstávej! Vstávej!" skáče mi někdo po posteli.
,,Nech mě být." zamumlám do polštáře.
,,Sestřičko ...... když to nepůjde po dobrém, půjde to po zlém." ozve se mi tentokrát blízko ucha.
,,A co mi uděláš? Hmmm?" zeptám se posměšně.
Ale bez odpovědi.
Hahahaha vzd....
,,,A aaaaa ty magore!!!!" zaječím, když na celé mé tělo dopadne voda.
,,Já ti říkal že to půjde. A hoď sebou. Quido se pro nás staví autem." zakřičí na mě pře dveře.
Sakra. Bude osm. Jak se mám stihnout připravit i nasnídat?
No rozhodně to nepůjde, když se budeš válet v posteli! Napomenu se a letím do koupelny.
**********
Hoho. Je půl deváté a já jsem vypravená i nasnídaná. Měla bych za to dostat nějakou cenu.
Už stačí jenom počkat než se Quido uráčí přijet.
Jelikož je straší, už má auto. My si s bráchou budeme muset ještě počkat.
Rodiče nám totiž řekli, že i když nám už je šestnáct, budeme si muset alespoň ještě rok nebo dva počkat.
Cr. Crrr.
Crrrrrrrrrrrrrr.
,,Q.!!" rozrazím dveře a bez koukání ho obejmu. Takhle totiž zvoní jenom on.
,,To je lásky." odfrkne si brácha.
,,No moc bych neštval, v autě čeká Stella. Musím jí taky hodit do školy." oplatí mu Quido, načež bratr zbledne.
Oni dva spolu už dva roky vedou jakousi válku. Ani si nepamatuji čím to začalo. Ale jedno vím jistě, Stella je strašně vynalézaví člověk- na to že je mladší.
Ty její pomsty, které mu neustále dělá jsou dokonalý. Někdy mi je až Dana líto. Ne dělám si srandu. Je to můj bratr.... už jenom to znamená že mu musím přát to nejhorší.
,,Ne. To radši půjdu pěšky. Protože v jednom autě s NÍ nejedu." protestuje mé drahé dvojče.
,,Tak jo. Běž aspoň bude sranda." pobídnu ho když stojíme kousek od auta.
Koukne na mobil kde zřejmě zjistí že pěšky to vážně nestihne. Povzdychne si a rezignovaně nastoupí. Ale zabere mi místo spolujezdce, za což na něj musím být naštvaná. To je moje místo.
******
Stellu jsme vyhodili u její školy a právě teď jsme zastavili na parkovišti té naší. Střední.
Mám tu nějaké kamarádky i kámoše ale nejradši trávím přestávky s Quidem popřípadě s bráchou.
,,Víš jak jsme chystali TU věc na Meggiiny narozeniny?" vezme mě Quido kolem ramen, po té zamkne auto.
Meggie je skoro desetiletá a jediná dcera tety Beatrice a strejdy Tristana.
No bude mít ty desáté narozeniny a mi pro ní chystáme takové menší překvapení.
,,No?" vytáhnu na něj obočí, zatímco procházíme dveřmi dovnitř.
,,Už je to zařízené." oznámí mi s nadšením.
Spadl mi kámen ze srdce. Chceme jí to dát místo dárku, a vážně netuším co bych dělala kdyby to nevyšlo.
Procházíme chodbou ke skříňkám. Všelijaké holky se snaží přilákat Quidovu pozornost. Ale on ještě s žádnou nechodil. Vždycky když se ho zeptám proč? Odpoví, že čeká na nějakou kterou bude opravdu milovat a která bude milovat jeho.
Jako.... já na tom nejsem o moc líp. Za celý život jsem neměla jedinej vztah, ale přeci jenom on je starší. A člověk by čekal že kluk v jeho věku, bude chodící testosteron.
Asi není člověk. Bude to mimozemšťan. Nebo je gey.
,,Hele Quido?" otočím se na něj, když si bereme věci ze skříněk. Mimochodem máme je kousek od sebe.
,,No?"
,,Kdyby jsi si potřeboval promluvit.... o čem koli. Jsem tu pro tebe víš to? Já to překousnu. Můžeš mi to říct...." plácám páté přes deváte.
Jeho obličej mluví za vše.
Nemá tušení o čem mluvím.
,,No víš..... myslím tím.....Jestli seš gey? Mě by to nevadilo....." šeptnu.
Samozřejmě to celé hraju, jsem si jistá že je na holky.
,,Ty si pako O'Brienová!" cvrnkne mě do nosu.
,,Stejně jako ty Hoechline." skočím mu na záda a hezky se nechám vynést až do druhého patra kde mě čeká angličtina.
Takže....spánek!
Zdravím! Tak nějak jsem se rozhodla pro další díl:D Co říkáte?
-Ano trošičku jsem se posunula v čase..... já vážně nevěděla jak to psát z pohledu malejch dětí.
-a ano Quido má příjmení Hoechlin i když je adoptovanej, protože Tamara i Tyler ho berou za vlastního syna, stejně jako on bere je jako své pravé rodiče :)
-A PATŘÍ VÁM MÉ DÍKY..... VELKÉ DÍKY...... JSTE TI NEJLEPŠÍ ČTENÁŘI!! LAVUJU VÁS!!!
-jak bylo u vás ve škole?
-už jenom zítřek!!!
- ke všemu naše matematikářka-chemikářka-přírodopisářka už od včerejška chybí!!!! To je naprosto super!!! :D
-jo a ZDRAVÍM PRAHO!!!!
Asi bych toho už měla nechat :D
Crazy
ČTEŠ
My dreams, love and family. -pomalé přidávání-
Lãng mạnPokračování Dylan O'Brien.... is it dream? Ale v podstatě se to dá číst i bez toho, aniž by jste četli předchozí sérii ..... Sophii, Danie a i děti přátel jejích rodičů postupně dospívají a to přináší různé problémy. Jak je vyřeší? Dopadne vše tak j...