Can you stay strong ?
...........No to je otázka kterou mi právě klade můj přehrávač.
Každou chvíli by měli dorazit rodiče. Brácha se tu mihnul ale já dělala ze spím. Neměla jsem na to se s ním bavit.
Před tím jsem si i četla ale nějak mě přešla chuť. Nechci dělat nic. Jenom se válet.
Slyším bouchnout domovní dveře. Někdo jde po schodech. A teď ten kdosi práskl se dveřmi od tátovi pracovny.
Nějak mi to nesedí. U nás znamená práskání se věcmi jediné. A to vztek.
Vylezu z postele a jdu se tam kouknout.
Pootevru dveře a nakouknu tam. Ku podivu je tu taťka. Nečekaně když je to jeho pracovna.
,,Tati?"zeptám se opatrně.
,,Ano zlato?"otočí se ke mě čelem. ,,Co se děje?"
,,Ale nic s čím by jsi si měla dělat starosti. Spíš bych se měl já zeptat tebe. Prý ti dneska nebylo dobré a tak jsi zůstala doma. Už je ti líp?"
,,Jo." zalžu.
,,Tak to je fajn. Ale teď utikej do postele ať se ti to zase nejhorší." pousmĕje se a dá mi dostatečně najevo že z něj víc nevydoluji.
*****
Tak a jsem tu zase. Sedím v Pumĕ před školou a čekám. Na co ?
Asi na zázrak. Když jsem zaparkovala, tak okolo mě přešel pareček roku. Jop. Myslím tím Quida a Frigu.Od té chvíle jsem se ještě neodhodlala odsud vylézt.
Takže .... to chce zhluboka dýchat. Nádech a výdech. A ještě jednou.
Ježíš vždyť to zní jako bych byla u porodu.No jo ale já nezvladnu vidět Quida po tom co mě ani v tom parku nepoznal nebo si mě nevšiml a nejhůř nechtěl si mě všimnout.
Tak a dost!!
A to není všechno. Vždyť ta mrcha Heyley slibovala že mi udělá že života peklo.
Že bych tam ještě nešla?
Ne vážně bych měla přestat takhle přemýšlet. Toho přesně chce dosáhnout.
Zlomit mě.
A takové potěšení jí já nedopřeji.
Já se nenechám.Teď nebudu milá a hodná Sophie. Teď se že mě stane mrcha.
Ha ha ha!-to má být ďábelsky smích. 😆 Velice se mám omlouvám za další pozdní vydání. Tohle jsme napsala ve škole -vysvetlete mi proc nemůžeme mít kratší vyučování? Je po přímačkách a oni do nás pořád ne tak se omlouvám za případné chyby. 😊
ČTEŠ
My dreams, love and family. -pomalé přidávání-
RomancePokračování Dylan O'Brien.... is it dream? Ale v podstatě se to dá číst i bez toho, aniž by jste četli předchozí sérii ..... Sophii, Danie a i děti přátel jejích rodičů postupně dospívají a to přináší různé problémy. Jak je vyřeší? Dopadne vše tak j...