7.

232 27 6
                                    

,,Co? Ne. Já se nebudu plahočit za nějakou holkou po městě. Bůh ví kam. Jenom proto, aby jsme zjistili jestli má přítele." protestuje Quido, když mu vyložím svůj plán.

,,A máš lepší nápad?" zavrčím.

,,Co se jí jednoduše zeptat?" vytáhne obočí.

,,Jo jasně. Je úplně normální jí za někým koho ani neznáš a ptát se ho na jeho milostný život." rozhodím rukama.

,,A zeptat se jejích kámošek by nešlo?" snaží se o smířliví tón.

Nádech. Výdech. Musíme se domluvit na kompromisu.

,,Okay. Pokusíme se zeptat. Když nic nezjistíme touto metodou, tak uskutečníme plám B. Můj plán." napřáhnu k němu ruku, aby mi to potvrdil slibem.

Nechce se mu ale nakonec jí potřese.

**********

,,Takže.... jaká je podle tebe její nejlepší kámoška?" zeptám se Quida.

Kvůli našemu plánu A jsme navštívili dobrovolně školní knihovnu. Je to tady trochu strašidelné. Ale Sarah tu většinou sedí se svými kámoškami. Napadlo nás že kdyby se jedna zvedla a šla někam mezi policemi, jednoduše by jsme šli za ní nějak to z ní dostali. Teď jenom přijít na to, která bude její nejbližší kámoška ale zároveň nám bude ochotná odpovídat.

,,Podle mě tak která téměř nemluví a téměř nezvedne zrak od té knihy." promluví můj kolega.

,,Proč myslíš že ona? Podle mě to bude ta se kterou neustále o něčem diskutuje ne?" otčím se na něj nechápavě.

,,No jo. Ale být já na jejím místě, tak bych se bál že holka která neustále mele by to někde vypustila. Zato nevýrazná, mlčenlivá knihomolka je jako skříňka na zámek." obhajuje svou verzi.

,,Na tom něco bude..... ale právě kvůli tomu, že je to mlčenlivé děvče bude těžké to z ní dostat ne? Proto bych nejprve zkusila tu ukecanou. Jestli jsou kámošky, měla by vědět alespoň něco. Třeba jestli je pořád s tím frajírkem." rozhodnu.

,,To je pravda. Teď jenom počkat na správnou chvíli." vezme první knihu co mu přijde pod ruku a jde si sednout ke stolku, od kterého na to seskupení uvidíme. Následuji jeho příkladu.

Až po chvíli co jenom tak listuji kniho ale oči mám nenápadně upřené na tu partičku, si uvědomím že jsem si vzala něco s názvem Hledání Aljašky. Něco mi to říká.

Nalistuji začátek, jenž mě úplně pohltí.


,,Hej zvedla se a jde do zadního regálu." drkne do mě Quido.

Docela mě štve..... ruší mě od zajímavé části. Právě jsem našla svou královnu. A taky inspiraci na nějaký ten žertík.

,, Jo jasně. Jdeme za ní." zvedám se rozmrzele.

Chci vědět jak to dopadne. Budu si tu knížku muset půjčit domů.

Jde až úplně dozadu, čímž nám hraje do karet. Zastaví se v oddělení Cestování.

Prohlíží si nějakou encyklopedii, když na ní promluvím.

,,Ahojky. Jsem Sophie a tohle je můj kámoš Quido."

Nadskočí. Zřejmě jsem jí vylekala.

,,Já vím kdo jste. Já jsem Friga.(vůbec se u toho nekoukám na Thora :D)"představila se trošku nejistě. Jasně.... o mě asi ví, neboť jsme ve stejném ročníku a Quido.... no toho zná většina holek ze školy.

,,Fajn Frigo..... máme prosbu." začnu opatrně.

,,Ehm.... a jakou?"vytáhne obočí. Nejde si nevšimnout toho, že se vyhýbá pohledu na Quida.

,,Jak je to se Sarah? Má nějakého kluka?" jdu rovnou k věci.

,,Proč vás to zajímá? A proč bych vám to měla říkat?" v tónu jejího hlasu slyším lehký náznak výsměchu.

Co teď?

Nezdá se mi vhodné jí říct že to vlastně zjišťuji kvůli svému bráchovi.

Budu potřebovat nějaký obchod.....

,,Ani se od sud nehni." ukážu na ní a odtáhnu Quida kousek dál.

,,Hele.... co kdybych jí za ty informace něco nabídla?" zeptám se trochu nervózně, neboˇˇt mám takovej nápad, který se mu asi nebude úplně líbit.

,,A co jí chceš nabídnout?" zeptá se. Zřejmě vycítil mé rozpaky.

,,No.... že by jsi s ní někam šel? Stačila by jedna jediná schůzka.... prosím" udělám psí oči.

,,Ne. Ne. A ještě jednou ne. A jak si můžeš být jistá že by ona chtěla?" rozčiluje se tiše.

,,Řeč těla. Prosím. Jenom jednu schůzku. Jsi snem poloviny holek na škole. A přitom jsi ani jedné nedal šanci. Jsem si jistá že kdyby měla vidinu první holky s níž jsi si někam vyšel, určitě by nám řekla vše." přímo kňučím.

,,Tak fajn." rozhodí ruce.

,,Děkuju. Děkuju. Děkuju."rychle ho obejmu a táhnu ho zpět k Frize.

,,Hele máme nabídku.... co by jsi řekla že by s tebou někam Quido šel? Kino? Večeře? To je jenom na vaší domluvě..... ale nejprve chci vědět odpověď na mou otázku." usměji se na ní.

,,Jako.... on by šel se mnou? Se mnou?" zasípe.

,,Jo. Ale nejprve odpovědi." snažím se být trpělivá.

,,Okay..... Sarah s nikým nechodí. Je volná. Peter jí prý podváděl. Před dvěma měsíci se s ním rozešla. Od té doby nic." vydechne na jeden nádech.

,,Děkuji. Teď vás nechám, aby jste se domluvili na vaší schůzce. Quido... počkám na tebe na parkovišti." zamířím pryč i s rozečtenou knihou v ruce.


Sophie je trochu svině což? :D Ale co.... se vsákne !:D Měla jsem kafe .... takže dneska možná něco vydám. Jsem plná energie..... i když spíš ..... si budu vychutnávat úžasného Thora :*

Crazy


My dreams, love and family. -pomalé přidávání-Kde žijí příběhy. Začni objevovat