23.

185 22 6
                                    

Quido:

Asi by to chtělo vstát což? Měl bych.

Slíbil jsem Frig že jí zase vyzvednu a že před školou dojdeme na kafe do jedné kavárny u školy. 

Vyhrabu se, převlíknu, proletím kuchyní, koupelnou a bye bye.

Popravdě...vůbec se mi nechce na té křižovatce kousek od nás zahybat doprava. Radši bych doleva. Dlouho jsem si nepokecal se Sophii. Jak je to vůbec dlouho co jsem s ní naposledy mluvil? Nebo ona se mnou?

V poslední době se chová jinak. Úplně mě ignoruje. Například včera jsme byli s Frigou v parku a ona okolo nás prošla a ani nemrkla okem. Vážně by mě zajímalo co se sakra stalo? 

__________

No na konec jsem přece jenom vyzvedl Frigu. Zaparkovali jsme před školou a šli na to kafe. Když jsme pak šly zpět do školy a procházeli na parkovišti, tak jsem také šli okolo Sop sedící v jejím autě. Vypadala že bude zvracet.

Měl jsem sto chutí jít a zeptat se co se děje ale nechal jsem to. 

,,Hele....Quido? Co se děje? Celé ráno jsi tak trochu mimo." zeptala se Frig. Vážně měla vždycky tak pištiví hlásek? Po dnešním ránu mám pocit že mi praskne hlava. dnes byla obzvlášť upovídaná. 

,,Ne nic. Se neděje. Jenom tak přemýšlím."pousmějí se i když ne upřímně. 

,,Aha. Hele Heyley prý dnes pořádá nějakou párty. Nepůjdeme tam?" zašvitořila.

,,No..já....."

,,Tak to je skvělé. Vyzvedni mě tak v sedm.Teď už musím jít. Měj se." nenechala mě domluvit a už utíkala pryč. 

Došel jsem ke své skříni. Přeházel učebnice a bum se dvířky. 

Ovšem v tu chvíli ke své skříni došla i Sop. Měla takový zvláštní pohled. Měl jsem pocit jako bych se měl stydět že tu vůbec ještě stojím.

Stáli jsme tam takhle asi věčnost,i když to byla sotva minuta, propalujíc se pohledy a ani jeden z nás nic neřekl.

Nakonec jsem se sebral a šel do třídy ale celý den jsem nemohl Sop a její prapodivné chování vyhnat z hlavy. Co se sakra mohlo stát, že mě ani nepozdraví, na tož proč mám pocit že mě tím pohledem chtěla zabít?


No tak tady to máme. Tak to vidí Quido.... to je ale kretén. Mám chuť ho jít zabít. Vážně. Ať si zamete před svým prahem a nesvádí to na Sop. To on může za to že se nebaví. Prostě idiot.Grrrrrrr. A Friga.... no to je sviňucha na entou. Zabít. No asi už se nebudu rozčilovat nebo se moc rozvášním a tohle zdělení bude delší než celý příběh :D

Mějte se. 

Jo a.....Všichni si zasloužíme šťastné konce!! Dokonce i Regina. 

Ale hlavně Hook.

Capitain Swan for ever!!!:DD


My dreams, love and family. -pomalé přidávání-Kde žijí příběhy. Začni objevovat