6.

237 23 2
                                    

,,Takže..... mi nejprve řekni, která to je?" otočím se k bratrovi, když zase sedíme ve škole. 

,,Sedí úplně v poslední lavici u okna." sykne.

Nenápadně se otočím. 

No... musí se nechat že si bratříček umí vybrat. Špinavě blond vlasy až někam k pasu, oči tak zelený že září až ke mě a i přesto že sedí poznám že bude vysoká. 

,,Víš co nepochopím... jak to že vlastně nevíš kdo to je, přesto že s ní chodíš do třídy na víc jak polovinu předmětů." zamudruje Daniel, poté co jí dostatečně prohlédnu. 

,,Jasně že nevím..... většinu času trávím s Quidem, s tebou a občas s Mitzy nebo Lailou." odpovím mu.

Mitzy a Laila jsou jedny z mála lidí se kterými se tady opravdu přátelím. 

Mimochodem obě jsou nemocné. Smůla.

,,Ale nepřijde ti blbý že ani nevíš s kým chodíš do třídy?" snaží se o pohoršený tón.

,,Ne." zní má jednoduchá odpověď.

*********

,,Potřebuji pomoct." sedám si vedle Quida při obědě. 

,,A s čím?" zeptá se po té co spolkne sousto ..... řekněme že oběda. Mě to nepřipadá příliš vábné. 

,,Dohodit bráchovi holku." bez dalšího přemýšlení k němu posunu svůj tác. 

Je to asi něco s rýží, tomu se to podobá nejvíce. 

,,A kdo je ta vyvolená?" vesele se cpe dál, zatím co já okusuji jablko. Jediná stravitelná věc u nás v jídelně.

,,Sarah Abbot. Znáš?" táži se bez zájmu.

,,Jasně že jo.... za tu dobu co se přistěhoval chodila jenom s jedním maníkem. Nebyl ani od nás ze školy ale každý den jí vyzvedával na motorce. Pak jednou přestal a všichni si myslí že se rozešly." zni jako by četl nějaký seznam. 

,,Ale nikdo neví jak to je doopravdy?" vytáhnu obočí.

,,Ne. Kámoší se spár lidmi ale jestli ty to ví tak to nikde nevykecaly. " pokrčí  rameny a pak úplně zkamení. 

,,Jak to že jsem větší drbna než ty?" otočí se ke mě s výčitkami.

,,Tak to netuším......Ale vraťme se k Sarah. Nemyslíš že by spolu s tím frajírkem mohli být, i přes to že už jí nevyzvedává. Je nesmysl si hned po té co je MY přestaneme vídat spolu před školou, dělat závěry že se rozešli." rozhodím rukama. 

,,To je pravda." zamumlá s plnou pusou. 

,,Takže jestli chci bráchovy pomoct a splatit tak dluh..... znamená to si zjistit více informací o Sarah Abbot. 


Tak co den volna? Já jsem strávila asi půl den chozením po lese....OTRAVA KYSLÍKEM!!!! :DD.... takže jsem lehce utahaná. :D

Díl nic moc .... 

Jo a zjistila jsem že předchozí serie o Dylanovi má víc chyb než jsem si myslela.... takže se omlouvám. Chci je co nejdřív opravit!!! Někdy až se k tomu dokopu......

Crazy

My dreams, love and family. -pomalé přidávání-Kde žijí příběhy. Začni objevovat