Popravdě tátovi úvahy mě dost překvapili. Chvíli jsme tam tak ještě seděli a nakonec se zvedl a odešel.
Nechala jsem salát salátem a šla jsem do garáže. Sedla jsem do auta, ovladačem otevřela vrata, a vyjela jsem někam.
Prostě jízda bez cíle. Zapla jsem si rádio, přepnula na USB a v mém autíčku se linuli uklidňující tóny punkové musiky.
Neřeším fakt že tahle písnička je dost stará ale jednou si jí pouštěl taťka a mě se líbila. Tak proč bych jí nemohla poslouchat.
Když písnička skončila naskakovali tam další pecky. Tahle fleška je zaplácaná takovým podivným mixem popu, punku, klasiky a rocku. Jo přiznávám jsem divná ale kdo není?
********
Už hodinu jezdím po městě. Vyhýbám se centru a jezdím všemi možnými i nemožnými ulicemi.
Pomalu mě to začíná nudit. Ale co bych dělala doma? Mamka je nejspíš už doma a jestli tam s tátou řeší to o čem jsem se s ním bavila před tím, no tak u toho být nechci.
A jelikož jsem ani ten salát nesnědla mám docela hlad. A peníze sem si sebou nevzala. Ani mobil. Prostě nic. Já jsem ale chytrý človíček že?
Vymotám se ze spleti uliček a přece jenom zamířím domů.
Zajedu do garáže. Mamky Toyota tu už taky je. No skvěle.
Potichu vyjdu schody nahoru.
Pootevřu. Nic moc neslyším. Jenom....vzlyky.
Ajaj. Zavřu za sebou dveře do garáže a snažím co nejtišeji dostat ke schodům do patra. Chci do pokoje. I když by to znamenalo zkázu mé čoko-skrýše mám tam schované všelijaké čokoládky a sušenky. Na horší časy a má pocit že ty nastaly.
No ale ať se snažím být sebevíc hraničářem moc my to nejde. Nějak mě museli zaznamenat. Zřejmě slyšeli auto, což?
,,Sophii?" vyjde táta z obýváku. Má zarudlé oči. Ajaj. Zase ajaj? Vážně?
,,Ano tati?" zeptám se a nasucho polknu.
,,Pojď. Je toho tu hodně co je třeba vysvětlovat." kývne, zajde zpět do obýváku a já jako pejsek jdu za ním.
Pořiďte mi ještě vodítko.
ČTEŠ
My dreams, love and family. -pomalé přidávání-
RomancePokračování Dylan O'Brien.... is it dream? Ale v podstatě se to dá číst i bez toho, aniž by jste četli předchozí sérii ..... Sophii, Danie a i děti přátel jejích rodičů postupně dospívají a to přináší různé problémy. Jak je vyřeší? Dopadne vše tak j...