5. Kapitola

4.2K 185 0
                                    

„Žádná kurvička, Smithova dcera." Muž se zákeřně pousmál. Přešel celou místnost až ke mně a začal mě osahávat. Přísahám, že jsem ho v životě neviděla, tak co po mně sakra chce?

„Dej ze mě ty tvý špinavý pracky pryč," zavrčela jsem varovně. Moje už tak třeštící hlava schytala další pohlavek.

„Já jsem tady ten, kdo si dělá, co chce, ne ty. Takže zavři hubu. Ty budeš poslouchat mě, ne naopak!" křičel na mě, jak na dítě, co právě něco rozbilo. „Rayene, přiveď Taylera," oslovil jednoho z mužů už o něco klidněji.
Udiveně jsem svraštila obočí. Ten hajzl!
Od mého přemýšlení nad tím, jakým nejbrutálnějším způsobem toho šmejda zabiju, mě vyrušilo skřípnutí dveří. Stál tam Tayler Adams v celé své kráse. Nenávistným a zároveň vražedným pohledem jsem se na něj podívala. Ten proradnej hajzl se na mě jen nevinně koukl a šel dál, jakoby se nic nestalo!
„Trochu se mi o ni postarej. Ukaž jí, kde je její pokoj. Jo, abych nezapomněl... Nauč jí slušnému chování, když to její otec nezvládl." Se stupidním úsměvem se na mě podíval a šel se znova usadit ke stolu.

S Taylerem jsme vyšli schody do patra, načež otevřel dveře hned naproti. Spatřila jsem celkem útulný pokoj s vlastní koupelnou. Tohle musí být snad vtip.
Posadila jsem se na postel a upřela pohled ven. Myslela jsem na Abe. Jestli už je doma nebo někde bloudí. Ona to dokáže, vím to. Ucítila jsem, jak se vedle mě prohnula postel. Tayler si sedl vedle mě a spustil. „Já.. Já se ti moc omlouvám. Asi to bude znít blbě, ale nic z toho jsem dělat nechtěl. Něčím jsi mě okouzlila, ale já prostě musel," dokončil větu a já se ani nehnula. Furt jsem koukala z okna, seděla jsem tam jako tělo bez duše. Po několika vteřinách jsem slyšela kroky a bouchnutí dveřmi. Oddychla jsem si, že odešel. Nemám na něj náladu a ani nikdy mít nejspíš nebudu, ne potom, co mi udělal. Já jen tak neodpouštím a na to taky spoustu lidí dojelo. Ušklíbla jsem se a lehla si.
Dám jim to pěkně sežrat. Začali si s nesprávnou osobou. Chtějí válku? Mají ji mít, ale už předem říkám, že ji mají prohranou.


TAYLER ADAMS

Ani se na mě nepodívala. Taky co mám čekat po tom, co jsem jí udělal. Musím na vzduch!
Už nějakou dobu jsem procházel lesem a uslyšel za sebou kroky. Instinktivně jsem se otočil a zamířil zbraní do tmy.
„Hej! Nemusíš na mě mířit hned, co se po několika letech zase vidíme," usmál se. Sklonil jsem zbraň. Byl to můj o rok mladší brácha.
„Theo?! Co tu kurva děláš?! Nemáš si teď užívat někde na Floridě s kámošema? Víš o tom, že jsi mě tu nechal zrovna, když jsem tě nejvíc potřeboval? A ty místo toho, abys mi pomohl, zdrhneš jak malej fakan! Nebo ses vrátil kvůli tvý holce?" Měl jsem toho dost.
„Tayi, poslouchej. Vím, udělal jsem spousty chyb. Nikam jsem neměl jezdit a nechat tě v tom. A ty jsi teď prý v pěkný kaši. Máma mi volala, že už nejsi ten Tayler, kterého všichni milovali, že ses změnil. A podívej, pracuješ pro mafii a jde to s tebou z kopce. Nevrátil jsem se kvůli Thalii. Ale vrátil jsem se kvůli tobě. Chci ti pomoct," dokončil svůj dlouhý monolog a upřímně se pousmál.
Nedůvěřivě jsem si ho prohlédl, ale následně jsem k němu přistoupil a pevně ho objal.


V médiích jak se potkali Tayler s Theem. Myslíte, že Taylerovi z toho Theo pomůže nebo se do toho oba dva zamotají ještě víc?
Čtěte 'Mafiánka bez srdce' a dozvíte se, jak to dopadne! :)

Mafiánka bez srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat