TAYLER ADAMS
„Běž! My tě pak zavoláme," vyhnala mě po chvíli Nina z koupelny a zabouchla mi přímo před nosem.
„Tss..." odfrknul jsem si.
Chodím okolo dveří sem a tam. Konečně se otevřely. Uviděl jsem Emily s testem v ruce... A nevypadala moc nadšeně.
„Co je? Stalo se něco?"
Podala mi test. Byly tam dvě čárky! „Jsi těhotná!" rozzářily se mi oči, byl jsem šťastný. Opět jsem se podíval na Emily, která jen stála a nic neříkala. Poté jsem upřel zrak na Ninu, ta jen pokrčila rameny.
Nina jí pohladila jemně po zádech. „Když já nevím, jestli to dítě vůbec chci. Nejsem na to připravená. Ještě nedávno jsem běhala po městě a zabila každého, kdo se jen na mě nepříjemně podíval! Myslíš, že někdo takový může vychovávat dítě?!"
„Ano, myslím. Už taková nejsi," odpověděl jsem.
„A jak to sakra můžeš vědět?! Já sama se v sobě nevyznám!"
„Ehm.. Tak já už radši půjdu, nechám vás o samotě. A Emily, neudělej něco, čeho bys v budoucnu litovala," Nina na ni ukázala prstem a dala se na odchod.
„Tak si to promysli a podle toho se rozhodneme."
Konečně se na mě podívala. Přikývla.
„A ty bys chtěl?" zeptala se mě tichým hlasem.
„Jako dítě? Samozřejmě, že ano. Chci si tě jednou vzít a založit rodinu. Cítím, že ty jsi ta pravá, chápeš? Ale pokud to dítě chtít nebudeš, pochopím to. Já si počkám Emily," pohladil jsem jí palcem po tváři a usmál se.
Povzdechla si, „Musím na vzduch."
EMILY SMITH
Už nějakou tu chvilku stojím před domem. Koukám do blba a přemýšlím, jak dál. Nechat si to dítě? Nenechat?
Přišel Tayler. Zabalil mě do deky a obejmul. Vtiskl mi pusu na tvář, přičemž se mi na obličeji objevil mírný úsměv. Cítila jsem se opět v bezpečí.
„Budu o tom dál přemýšlet," řekla jsem.
Neodpověděl a dal mi další něžnou pusu.
Tentokrát celkem dost krátká kapitola. Doufám, že to nevadí. :) Děkuji, za votes a vůbec, že můj první příběh čtete!♥
ČTEŠ
Mafiánka bez srdce
Storie d'amoreEmily Smith je dvacetiletá holka známá jako MAFIÁNKA BEZ SRDCE. Dcera nejznámějšího mafiána, kterému se všichni vyhýbají obloukem. Jednoho dne jí však někdo unese. Jde o pomstu nebo o něco víc? Seznámí se s někým, kdo ji změní k lepšímu? Najde srdce...