EMILY SMITH
Domem se ozval zvonek. Otráveně jsem si oddechla. „Ježiši... Kdo, co zase chce?" neochotně jsem vstala z kožené sedačky a došla ke dveřím. Zatáhla jsem za kliku a otevřela.„Taylere? Potřebuješ něco?"
„Něco sis u mě zapomněla." Z kapsy vytáhl můj telefon. Ani jsem si nevšimla, že ho nemám...
„Díky," usmála jsem se a chtěla zabouchnout dveře, jenže tam Tayler strčil nohu. „Co?"
„To svého milence nepozveš ani na kafe?"
Zamračila jsem se a otevřela pusu. „Ty nejsi můj milenec." Zkroutila jsem rty do pobaveného úsměvu a ruce si založila na prsou.
„Ne? A to včera bylo teda co, Emily?"
Protočila jsem očima. Ach bože... Takhle to dopadne vždycky, když se s někým vyspím. Proč jsou ti chlapi tak naivní? „Taylere, podívej. Ty a já, to prostě nejde. Vůbec sis se mnou neměl začínat, pokud od toho čekáš něco víc... Zapomeň na to, co se stalo, protože v tom žádný city nejsou... Chápeš to? Nic to pro mě neznamenalo."
„Emily, to jsou všechno lži.. Lžeš mě a i sobě. Vím, že někde hluboko uvnitř tebe je Emily, která dokáže něco cítit. A přiznej si to, přesně ta Emily se drásá na povrch, protože kdybys byla mafiánka bez srdce, jak ty říkáš, tak by se ti nenahrnuly slzy do očí, když mi šlo o život!" Jen co dokončil jeho dlouhý proslov, hluboce nadechl.
Povzdechla jsem si a podívala se pryč, protože se nemůžu koukat na někoho, kdo mi před chvilkou řekl to, čeho se tolik bojím... Bojím se toho, že mi někdo přiroste k srdci a zamiluju se do něho... A přesně to nechci, nevěřím lidem... Však nevěřím ani sama sobě. Takhle mi to vyhovuje. Takhle jsem šťastná.
Zavrtěla jsem hlavou. „Ne, Taylere, to ty si nalháváš něco, co zdaleka není možný," odpověděla jsem mu polohlasem po chvilce přemýšlení a zabouchla mu přímo před nosem. Sjela jsem po dveřích až na zem a položila si hlavu do dlaní. „Proč jsi to musel zkazit, jako všichni ostatní?" Zasmála jsem se a zvedla se z chladné země.
Koukla jsem se na mobil, který se právě rozsvítil. Volal mi Christian. „Čau ségra. Nechceš dneska večer zajít do klubu? Znám někoho, kdo by tě rád poznal."
„Jo, proč ne, přijeď pro mě, zatím," odpověděla jsem a zavěsila. Pořádně se opijeme, na dnešek nechci myslet.
TAYLER ADAMS
Zabouchl jsem dveře, hodil klíče na stůl a zamířil si to přímo k domácímu baru s úmyslem se opít a zapomenout na dnešní konverzaci s Emily.Seděl tam Theo a popíjel z mé flašky whisky. „Neměl jsem ti dávat klíče od mého domu," řekl jsem otráveně.
„Hm.." zamručel, načež si hrdlo přiložil k ústům. Posadil jsem se vedle něj, sebral mu flašku a napil se.
„Dala mi košem. Prý se zamilovala do někoho jinýho. Je to jenom mrcha a děvka, nic víc." Rozhořeně pohodil rukama a opilecky se zakymácel. Raději jsem jen poslouchal a nevyptával se, protože jsem věděl, že to je nejspíš kvůli mně.
„Stejně mám na lepší." Po chvíli se na mě podíval, zaostřil na mě a zvedl se z barové židle.
„Kam jako jdeš?"
„Noc je mladá! Jdu pařit. Přidáš se?" odpověděl.
„A víš co? Přesně to teď potřebujeme, oba dva," odložil jsem láhev a následoval Thea.
Opět kratší kapitola. Doufám, že se příběh líbí!♥ Děkuji za vaše votes! :)
ČTEŠ
Mafiánka bez srdce
RomanceEmily Smith je dvacetiletá holka známá jako MAFIÁNKA BEZ SRDCE. Dcera nejznámějšího mafiána, kterému se všichni vyhýbají obloukem. Jednoho dne jí však někdo unese. Jde o pomstu nebo o něco víc? Seznámí se s někým, kdo ji změní k lepšímu? Najde srdce...