Bugün günlerden un kurabiyesi. Nasıl ya ? Ne diyor bu kız dediğinizi duyuyor gibiyim. Doğru duydunuz. Un kurabiyesi. Her ayın yirmi dördünde un kurabiyesi yaparım. Çünkü kaza günü en son un kurabiyesi yedik ve kaza 24 Mart'ta oldu. En sevdiği şeydi un kurabiyesi Can'ın. Özellikle benim yaptığımı çok severdi. Her ay yapardım ona bir kaç kez. Birlikte koca çınara çıkıp yerdik. Ister yağmur,ister kar yagsın. Her ay ne olursa olsun çıkardık ağaca, ve yerdik. Şimdi ise tek yiyorum. Kimseye veremem. O benimle Can'ımın kurabiyesi.
**********
Kurabiyeler piserken müzik dinlemeye karar verdim. Ölürüm hasretinle. Yine geliyorsun aklıma işte Can. Yine yakıyorsun içimi. Artıyor özlemim, hiç dinmiyor. Unutamıyorum. Başka birisini sevemiyorum. Yapamıyorum. Neden? Ne yaptın bana? Ne yaptın? Bu nasıl bir aşk ? Nasıl bir kördüğüm bu ? Düşünürken ağladığımı fark ettim. Sonra şarkıya eşlik etmeye başladım.Gördünmü bak! Bizden öteside varmış.
Yaşananların hepsi, meğer birer yalanmışKaderimde buda mı vardı
Sevdiğimi başkalarıyla
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler
Görmeyeyim bidaha
Kaderimde buda mı vardı
Sevdiğimi başkalarıyla
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler
Görmeyeyim bidaha yaaarEllerin nerde
Ya benide götür yada gitme
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamamki
Ölürüm hasretinle yaaar
Ellerin nerde
Ya benide götür yada gitme
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamamki
Ölürüm hasretinleGeceler uykusuz geçer oldu ömrümde
Anılar birer birer batırır hançeri kalbimeKaderimde buda mı vardı
Sevdiğimi başkalarıyla
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler
Görmeyeyim bidahaKaderimde buda mı vardı
Sevdiğimi başkalarıyla
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler
Görmeyeyim bidaha yaaarEllerin nerde
Ya benide götür yada gitme
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamamki
Ölürüm hasretinle yaaar
Ellerin nerde
Ya benide götür yada gitme
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamamki
Ölürüm hasretinleŞarkı biterken fırındakilerin pişmiş olacağını düşündüm. Mutfağa gittiğimde kurabiyeler fırında yoktu. Nereye gitmişti? Arkamı dönüp tezgaha baktığımda orda olduğunu gördüm. Annem çıkarmıştır diyerek kurabiyeleri bir kaba koydum. Onlar soğusun diyerek odama çıktım. Ne giysem diye düşünmedim. Elime gelen ilk siyah pantolon ve bordo bluzu geçirdim üzerime. Topuz olan ama topuz demeye bin şahit olan saçımı serbest bıraktım ve taradım. Biraz da parfüm sıktım ve aşağıya indim. Cantama kurabiye olan kutuyu,kulaklığımı ve telefonumu koyup kapattım. Anahtarları da alıp evden çıktım. Nereye mi gidiyordum ? Deniz kenarına tabi. Hava alacağım biraz. Can'la konuşacağım.
**********Deniz kenarına geldiğimde hava sogumustu. Ama umrumda değildi. Hissetmiyordum. Sadece onu istiyordum. Gelsin sadece sarılalım. Çok özledim kokusunu. Sahil bombostu. Bende bundan faydalanıp bağırmaya başladım.
"Neden gittin Can? Neden bıraktın beni? Ne yaptım ben sana? Çok mutluyduk Can. Çok seviyorduk. Neden? Neden Can neden ? Bunu neden yaptın bana?" Derken gözyaşlarım sel olmuştu. Sesim zar zor çıkıyordu hıçkırıklarımın arasından. Ayaklarım titrerken dizlerimin üstüne. Diz çöktüm denizin önüne. Bağıra bağıra "lütfen dön artık lütfen dayanamıyorum sensiz olmuyor Can. Nolur Can nolur dön nolur."dedim ve aklıma kurabiyeler geldi. Kabından çıkardım ve denize fırlatmaya başladım. Canım yanıyordu. Dayanamıyordum. Dön Can nolursun dön yapamıyorum dön derken artık fırlatmaya mecalim kalmamıştı. Olduğum yerde durup ağlamaya başladım. O olmadan yaşamak çok zor geliyordu. Nefes alamıyordum. Kalbim günden güne ölüyordu.
**********
Aglamaktan uykum gelmeye başladığında eve gitmem gerektiğinifark ettim. Yağmur ciseliyordu bir yandan da. Eşyalarımı toplayıp eve doğru yol aldım. Bu arada yağmur bastırmaya başlamıştı. Umrumda değildi. Aklıma Can'la ıslandığımız zaman geldi. Ellerimi ne de güzel tutuyordu o yumuşak elleri. Soğuktan donamama rağmen umrumda değildi. Çünkü o yanımdaydı. O varken dünya yansa umrumda olmazdı. Sonra bir ara ellerimi bıraktı. Ona döndüğümde bana sarılmasıyla irkilmistim. Bende ona karşılık vermiştim. Dakikalarca sarıldık öylece. Sadece sarıldık. Hiç bitmesin istedim o an. Hiç girmesin istedim. Olmadı. O gitti. Düşünürken gözlerimin karardığını hissettim. Yağmur devam ederken ben sırılsıklam olmuştum. Sonra bir anda yere düşmüştüm ve başımın sancısıyla gözlerimi kapattım.
Evet arkadaşlaaar kitabımı nasıl buluyorsunuz? Kötü veya iyi yorumlarınızı bırakın ki bende ona göre duzeltiyim. Bu bölümün son parçasında biraz zorluk çektim yazdığım şey silindi felan ama tekrar yazdım. Sıkıntı değil :) okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Takip etmeyi ve vote atmayı unutmayiin sizi seviyorum :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULACAĞIM
Teen FictionBir kız. Yıllarca sevdiğinin öldüğüne inandırılmış bir kız. Bir erkek hatırlamadığı sevdiği kadını hatırlayıp geri dönen bir erkek. Birbirlerine kavuşmuş bir çift aşık. Fakat bu aşk fazla sürmeyecek. Sevdiği adamdan kızımızı ayıran bir grup mafya. U...