Biraz ara verdim evet ama dedigim gibi günlük planım baya bi yoğun. Herneyse iyi okumalar. Vote ve yorumları unutmayııın :**
Multimedia Mısra ve AnılÖnceki bölümden:
Kaçalım.
"Ne demek kaçalım Mısra?"
"Madem izin vermiyorlar, biz de kaçarız. Çalışıp para biriktiririz. Olmaz mı ? "
Dediğimde başını egdigini gördüm.
"Eger istersen bunu tek de yapabilirim. Yerimi bilirsin arada görmeye gelirsin. Kendime ev tutarım. Bi miktar birikmiş param var zaten."
"Saçmalama! Sana seni bırakmayacağım dedim değil mi ? Sen nereye ben oraya. Ben.. ben nereye gideceğimizi düşünüyorum."
Haklıydı. Nereye gidecektik ki ? Off aptal kafam. Hemen hayal kur tabi.
"Bilmiyorum." diyebildim sesim kısık çıkarken.
Yanıma gelip beni dizine oturttu. Başımı omzuna gömüp
"Öleceğim değil mi? Başaramayacagız dimi? "
"Mısra kes sesini ! Sen iyileşeceksin, ve biz çok mutlu olacağız!" diye kükredi.
"Seni seviyorum." diyip yanağına öpücük kondurdum. Beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
"Seni her şeyden çok seviyorum Mısra. Her şeyden çok. "
Yeniden sevilmek güzeldi. Hemde çok güzel. Yeniden sevmek, delicesine sevmek güzeldi. Hemde çok güzel. Mutlu olmak, huzurlu olmak, kalbinin çarptığı kişinin yanında olmak güzeldi. Hemde çok güzel.
Gözümden bir damla yaş aktı istemsizce. Ölecektim. Biliyordum. Ama yediremiyordum işte. Yaşamak istiyordum. Ya da son günlerimi güzel geçirmek.
Anıl yaşı fark edince geri çekti kendini. Parmaklarını çenemde hissedince kafamı kaldırdım. Gözlerim kızarmış olmalıydı. Yanıyorlardı cayır cayır.
"Mısra. Sana ağlamak yasak! Yasaklıyorum. Ben ölünceye kadar, ben yok oluncaya kadar ağlamayacaksın! Ben varken ağlamayacaksın. Izin vermiyorum."
Diyip gözlerimin altını sildi. Sonra saçlarıma öpücük kondurdup devam etti.
"Sen ağlayınca dünyama sel çöküyor Mısra. Seninle olan küçük dünyam kararıyor. Dayanamıyorum ağlamana."
Gülümseyip kafamı salladım.
"Ağlamayacagım. Ağlamayacagım sevgilim. Dünyamız da hep bahar olacak. Hep güneş olacak. Ağlamayacagım. Hep mutlu, hep birlikte olacağız." diyip elini tuttum.
"Hep." diye tekrarladı.
"Hep."
Bana sarıldı. Hemde öyle sıkı ki.. Sanırım.. Sanırım nefes alamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULACAĞIM
Genç KurguBir kız. Yıllarca sevdiğinin öldüğüne inandırılmış bir kız. Bir erkek hatırlamadığı sevdiği kadını hatırlayıp geri dönen bir erkek. Birbirlerine kavuşmuş bir çift aşık. Fakat bu aşk fazla sürmeyecek. Sevdiği adamdan kızımızı ayıran bir grup mafya. U...