BÖLÜM 24 AYNI GÖKYÜZÜNE BAKIYORUZ

63 10 3
                                    

Can'dan:

"Bul beni Can, bul beni korkuyorum Can"

Gözlerimi açtığımda sadece bi rüya düzeltiyorum sadece bi kabus olduğunu anladım. Bu kabus bu hafta ki sekizinci kabus oldu. Her seferinde Mısra onu bulmam için yalvarıyor ama ben hiçbir şey yapamıyorum.

Neden ? Neden şu saçma hayatta bize yer yok? Neden hep önümüze engel çıkıyor ve bu engeller bizi öldürüyor? Neden sevdiğim kadın gitti ki ellerimden? Uğruna öldüğüm, saçının teline zarar vermekten korktuğum, öpmeye kıyamadıgım kadın nerede şimdi ? Kimlerin elinde?  Kimler ne yapıyor ona ? Kimler tutuyor ellerini,kimler kokluyor saçlarını ? Ya da kimler eziyet ediyor ona ? Kimler vuruyor onun kıyamadıgım bembeyaz tenine?  Kimler...

Derin bi nefes alarak yataktan doğruldum. Hızlı kalktığım için başım dönmüştü. Umursamayarak ayağa kalktım. Sarsak adımlarla pencerenin yanına gittim ve sigara paketime uzandım. Bir dal sigara ve cakmagı alıp kutuyu yerine koydum. Cakmagı atesleyip sigaranın alevlenmesini izledim. Kalbim gibiydi o sigara. Mısra gittiğinden beri böyle yanıyordu işte

Pencereyi açıp sigaramdan koca bi nefes çektim. Dumanın cigerlerimde geçtiğini hissediyordum. Yanıyordu. Ama bu hiç bişeydi. Kalbimde ki yangın kadar etkili değildi. Kalbimin Mısra'dan oluşan koca ormanı yanıyordu onsuzlugun aleviyle. Bu hiçbir şeydi.

Kafamı kaldırıp dumanı geri üfledim. Saat erken olmalı ki hava karanlıktı. Bir kaç yıldız vardı sadece gökyüzünde. Bi tanesine gözümü diktim ve sadece geçirdim.

"En azından aynı gökyüzüne bakıyoruz."

Mısra'dan:

"Gel Mısra, ne olur gel. Sensizlik beni öldürüyor Mısra. Gel, ne olur gel"

Sıçrayarak uyandığımda sadece saçma bi rüya olduğunu anladım.  Bu rüyayı yani benzerlerini aynı haftanın içinde üç kere görmüştüm. Ne anlama geliyor bilmiyorum. Tanımadığım bir erkek sesi, ağlayan bi kadın, ağlayan arkadaşlar. Ve bir de Mısra ismi. Neydi tüm bunlar? Neyin saçmalığıydı? Beynim bana nasıl bir oyun oynuyordu ? Neden tanımadığım bir isimle tanımadığım insanlar tarafından çağırılıyordum? Üstelik nereye ?

SENİ BULACAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin