Hayatınızın en büyük hatası neydi ? Oyun parkında küçük bi çocuğun düştüğünü görüp kaldırmamak mı? Yoksa okul tuvaletlerinin arkasına yazı yazmak mı?
Benimki farklı. Hemde fazlasıyla. Siz hiç sevdiğinizden emin olmadığınız , belki de tanıdığınızdan şüphe ettiğiniz biriyle birlikte oldunuz mu ? Iste hata bu. Hayatımı bir anda darma duman eden hata bu.
Bir buçuk ay öncesiydi. Evime içmiş bir halde geldi Giray. Ona sert bi kahve yapmak için mutfağa gittiğim de masadaki bibloları yere fırlattığını gördüm. Koşar adımlarla salona gittim kollarından tutup sakinlesmesini bekledim. Hiç ummadığım bir anda dudagıma yapışarak beni koltuğa yatırdı.
Kabul etmeliyim dudakları güzeldi, fakat olayları biliyorsunuz işte. Öpüşmeyi bırakıp göğüslerime inice dudakları inledim.
Deli gibi sarhoş olan bi adama yapma diyip kacsam ya öldürür ya da döverdi. Keyfini çıkarmaya çalıştım bende.
Gerisini bilirsiniz işte anlatmaya gerek yok.
Iki gün önce reglimin gecikmesi ve mide bulantılarımın arttığını fark ettim. Icime bir öküz otursa da eczaneye giderek bi gebelik testi aldım.
Bu yaşta bana gebelik testi verir misiniz demek ne kadar zor biliyor musunuz siz ?
Eve dönüş yolunda tek düşündüğüm hamile olabilir miyim sorusuydu. Peki eğer hamile olursam ne olurdu? Giray ne derdi acaba ? Ya da diğerleri ?
Her şeyi geçtim, ben anne olmaya hazır mıyım? O sorumlulugu alacak kadar büyüdüm mü ?
Eve adımlarla girdiğimde koşarak banyoya girdim. Kağıtta yazan talimatları uygulayıp beklemeye başladım.
Bakmaya korkuyordum. Belki de Giray'ın yanında bakmalıydım. Belkide bakmadan camdan atmalıydım.
"Hayır Ezel, ne olursa olsun, eğer bebek varsa o senin bebeğin. Kimse istemezse bile sen isteyeceksin onu. Onun sana ihtiyacı var. Annesin sen Ezel, anne."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULACAĞIM
Teen FictionBir kız. Yıllarca sevdiğinin öldüğüne inandırılmış bir kız. Bir erkek hatırlamadığı sevdiği kadını hatırlayıp geri dönen bir erkek. Birbirlerine kavuşmuş bir çift aşık. Fakat bu aşk fazla sürmeyecek. Sevdiği adamdan kızımızı ayıran bir grup mafya. U...