Liebster Award

7.5K 159 9
                                    

Zostałam nominowana do Liebster Awards przez kinia97k za co dziękuję. :)

1. Ile masz lat i od kiedy piszesz?

Mam lat rocznikowo 16. Wydaje mi się, że piszę jakoś dwa, trzy lata. Nie wiem dokładnie.

2. Jakie słowa cię opisują? (max 5)

Nieśmiała, wrażliwa, leniwa, samotna i złośliwa. Same negatywy haha

3. Jakie masz plany na przyszłość? Gdzie widzisz się za 15 lat?

Moją przyszłość chcę wiązać z językiem angielskim, więc widzę siebie za 15 lat może jako nauczycielka, bądź tłumaczka.

4. Jakie jest twoje najwieksze marzenie?

Wydaje mi się, że takim moim jednym z największych marzeń jest być po prostu szczęśliwą osobą, znaleźć swoje miejsce na Ziemii.

5. Jak masz na imię i czy kiedykolwiek chciałaś je zmienić?

Na imię mam Patrycja. Nie jesteś zbyt oryginalne, ale nie przeszkadza mi one i raczej nie chcę go zmieniać.

6. Twoje ostatnie odkrycie muzyczne, filmowe i literackie?

Moje ostatnie muzyczne odkrycie to piosenka "Childish Gambino - Heartbeat".
Jeśli chodzi o filmy to zdecydowanie "Creed".
Moim odkryciem literackim jest "Oskar i pani Róża" Eric'a Emanuela Schmitt'a. Jest małych rozmiarów, ale ją pokochałam.

7. Kawa czy herbata? Czekolada, żelki czy nutella?

Herbata, ponieważ kawy nie piję i zdecydowanie żelki.

8. Wierzysz w magię? (bo chyba takie miało być pytanie, mimo to, że pisało "Wiersz w magię?" haha)

Nie wierzę.

9. Co cię najbardziej denerwuje na Wattpadzie?

Chyba nic. Bywam tutaj tylko, by pisać i czytać opowiadania z bibioteki.

10. Masz jakiś autorytet? Kto nim jest?

Moimi autorytetami są moi rodzice. Podziwam ich za odwagę, wierną miłość do siebie nawzajem i to, że potrafią sobie poradzić nawet z najtrudniejszą dla nich rzeczą.

11. Jakiej muzyki słuchasz? (ulubione zespoły i wykonawcy)

Nie ograniczam się do jednego gatunku muzycznego. Słucham wszystkiego. Nie mam również ulubionych wykonawców.

12. Ulubiony kolor?

Czarny.

13. Masz jakieś zwierzątko? (jakie i jak się nazywa)

Mam. Trufel, czarno-biały kot oraz Koko, szaro-biała kotka.

14. Skąd bierzesz inspirację do pisania?

Zazwyczaj moje pomysły są spontaniczne, np. siedzę na lekcji matematyki, prawie że zasypiając i nagle dostaję niesamowitego olśnienia haha

15. Gdzie obecnie mieszkasz?

Mieszkam w pięknym mieście, Toruniu.

16. Jesteś zadowolona ze swojego życia czy chcesz coś zmienić?

Nie. Mam wszystko czego potrzebuję i nie chcę zmieniać swojego życia.

Ja nie nominuję nikogo, ponieważ nie mam pomysłów na pytania haha

Ps.: Dziękuję za 80 tyś. wyświetleń!

Beside YouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz