Hmm, dawno mnie tu nie było. Nie będę wyjaśniać swojej nieobecności, bo nie widzę w tym sensu. Wiem, że was zawiodłam po całości i wcale się tego nie wypieram. Przepraszam za półroczną nieobecność.
A teraz już milsze wiadomości...
Dotarliśmy do końca. Chciałabym Wam wszystkim podziękować z osobna, ale nie byłabym w stanie, ponieważ jest Was tak wielu, że nie mogę w to uwierzyć. Dlatego dziękuję Wam za poświęcony czas na czytanie tego opowiadania. Dziękuję za czekanie na kolejne rozdziały. Czasem przerwy między nimi były ogromne za co Was podziwiam, że wytrwaliście do tego momentu. Dziękuję za każdy oddany głos na "Beside You". Dziękuję za docenienie mojej pracy, z której jestem dumna mimo wielu błędów, które dostrzegam.Po prostu dziękuję.
Jeśli chodzi o poprawki opowiadania, które zdecydowanie powinny nastąpić to nie jestem co do nich pewna. Na chwilę obecną nie mam zamiaru nic zmieniać. Kiedyś usiądę przed komputerem i "Beside You" zostanie porządnie poprawione, lecz nie w najbliższym czasie.
Nadszedł również czas pożegnania. Moja przygoda z Wattpadem dobiega końca. Oczywiście będę tu zaglądać, ale już nie tak często, jak kiedyś. Nie oczekujecie również ode mnie nowej pracy, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie posiadam już wolnego czasu na pisanie czegokolwiek. Nie chcę tego robić na siłę, bo wiem jak to się skończy. Będę zaglądać tu co jakiś czas i czytać Wasze komentarze. Jestem również ciekawa Waszej twórczości, więc z wielką chęcią przeczytam Wasze historie.
Zamykam rozdział związany z Wattpadem i mam nadzieję, że to rozumiecie.
Może jeszcze kiedyś tutaj wrócę, ale nic nie jest pewne. :)Jeszcze raz ogromnie dziękuję za wszystko, cześć i być może do zobaczenia jeszcze kiedyś. ❤
CZYTASZ
Beside You
RomanceHayley Withmore to dziewiętnastolatka, starająca się być szczęśliwą dziewczyną. Bolesne wspomnienia z przeszłości codziennie przypominają jej o trudnym życiu, lecz ma przy sobie przyjaciół, którzy pomagają Hayley podnieść się po mniejszych, jak i wi...