6.rész

596 35 0
                                    

-Kész vagy már? Többet készülődsz mint egy nő!-kiáltott be Zayn a mosdóba.

Kinyitottam az ajtót és kimentem a fülkéből kezemben a foltos ingemmel.
Odadobtam Zaynnek
-Nesze.Vidd el a tisztítóba
-Miért én?Nem én tehetek róla hogy az a srác leöntött.Remélem holnaptól nem lesz munkája.-mondta feldúlva.
-Zayn állítsd le magad oké? Nem tehet róla. Én vagyok a hibás.
Zayn kérdőn nézett rám.
-Nem tehet róla......senki nem tehet róla hogy nem tudnak nekem ellenállni.-mondtam vigyorogva miközben az ingemet igazgattam. Sehogy sem mutatott jól rajtam. A fekete nem az én színem.

-Harry ideje lenne mennünk alig érkeztünk meg de te rögtön zűrt csináltál.
-Oké. Indulhatunk is. Tudod én el lettem volna foltos ingben is. De tudod mit? Ha elviszed a tisztítóba megtarthatod tudom hogy tetszik.
Zayn csak legyintett és kisétált a mosdóból.

Egy pohár whiskeyt kortyolgattam miközben Zayn valami csajjal táncolt a parketten.Épp a kékszemű srác járt az eszemben mikor egy nyávogós női hangra lettem figyelmes.
-Szia bébi..imadom az inged. Nincs kedved táncolni?
LASSAN felálltam és a fülébe súgtam: -Pasikra bukok.
-Ooh- bökte ki a lány.
Láttam a megbotránkozást az arcán. Miután feleszmélt döbbenetéből elsétált. Mikor visszafordult hogy megnézze tényleg ember vagyok-e,intettem neki. Mire elkapta a fejét és elveszett a tömegben.

Felálltam hogy kérjek egy újabb italt. A pulthoz érve észrevettem a kis kékszemű bajkeverőt. Gondoltam megnézem meddig mehetek.

Mit adhatok?-jött oda a srác rám se pillantva.
-Szia....egy whiskey lesz köszönöm.
-Más valamit?-kérdezte még mindig a pultot nézve. Látszólag sok a munkája hiszen még rendelésfelvételkor is a pultot törölgette.
-Semmi mást köszönöm......vagyis mégis lenne valami-erre már felkapta a fejét. Csillogó szemében ijedtség tükröződött.
-Ne önts le- szóltam kacéran.
A srác rémült arckifejezését látva odaszóltam neki.
- Vicc volt. Még jó hogy mindig van nálam egy tartaléking. Tudood....ilyen helyzetekre.
A srác hangos nevetésben tört ki.
-Te mit iszol?-kérdeztem.
-Dolgozom. Nem ihatok. Időm sincs rá meg egyébként is fontos nekem a munkám.
- Hmm-gondolkodtam el.
-Szabályszegőnek tűnsz.....
A fiú elmosolyodott aztán csak ennyit mondott.
-Bourbont tisztán.

Már vagy 25 perce beszélgettem a sráccal a pultnál. Pedig azt mondta nincs ideje. Csak beszélgettünk de fogalmam sincs hogy miről mert a szemeiben elvesztem és eltűnt a külvilág. És akkor eszembe jutott valami.
-Mi a neved?-vágtam közbe.
-Louis. Louis Tomlinson.
-Louis Tomlinson.-ízlelgettem a nevét.
-És a tiéd?-kérdezett vissza.
-Harry. Harry Styles.
-Hmmm ez tetszik-mondta.
Nem válaszoltam pedig nekem is nagyon sok minden tetszik Louissal kacsolatban.
Nem tudtam elmenni a srácon. Hetero?? Vagy biszexuális??? Nem tudtam rájönni.

Kábulatomból egy csaj ábrándított ki aki odaszaladt Louishoz és a nyakába ugrott.
-Szia édes! Hiányoztál.
Majd egy heves csókban forrtak össze.
Felhajtottam a whiskeymet es eloldalogtam.
Na szép! Erről ennyit!

Úristsn nagyon élveztem ennek a résznek az írását! Nem kell sokat várni a következő részig. Lots of love! Xxx #Kyra

PrológusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora