28.rész

328 19 2
                                    

*Harry szemszöge*

Késő este arra keltem, hogy Louis épp elhúzza a függönyöket és kimegy az erkélyre. Felhorkantam, mire mosolyogva odajött hozzám és megszólalt.

- Nyugi, csak nem tudok aludni. - csókolt meg.

- Hé szülinapos! Még van 3 óra a Te napodból..nem kéne csinálnunk még valamit - csókoltam vissza.

- De ez jó ötlet. Mondjuk le kéne vinni először Cuddly-t sétálni. Délután óta nem volt lent. Jössz velünk? - kérdezte mosolyogva.

- Persze, csak gyorsan összekapom magam. - kacsintottam rá, majd megsimogattam a kiskutyánk fejét. Erre ő elkezdte csóválni a farkát és rám ugrott. - Jaaj Cuddly ne most, megyünk sétálni! - erre leugrott rólam és ugrálva körbeszaladt a szobán. Már kifejezetten tudja, hogy mi az a "megyünk" szó:D

15 perc múlva, már a liftben tartottunk lefelé, amikor hirtelen megállt a lift. Döbbenten néztem Loura.

- Most ez egy vicc? - kérdeztem tőle. Elkezdte nyomogatni a vészjelzőt, de semmi..Mi a franc?!

- Úgy látszik nem... - és leült a földre. Kérdőn néztem rá. - Mégis mit gondoltál? Beszorultunk, nem fogok a kiszabadulásunkig állni!

- Mi?! Na neeeeem. Én most rögtön ki akarok innen jutni! - ijedtem meg és elkezdtem kiabálni. - Hahóó, beragadtunk, segítsenek már!!!

- Szerinted ezzel elérünk valamit? Éjszaka van, mindenki alszik! - kérdezte Louis. - Ülj le és maradj nyugton. Majd kiszabadítanak minket egyszer.

- Kicsim nem. Nem bírom a lifteket tudod jól. Ki akarok jutni innen. - néztem rá és már a sírás határán voltam. Kiskoromban már ragadtam be liftbe és azóta félek ezzel közlekedni, de most nem volt más választásom...

- Csssst, gyere ide. - állt fel és megölelt. - Nyugodj meg, itt vagyok.

- Szeretlek. - markoltam meg a pólóját hátul, majd ő is ezt csinálta.

- Én is szeretlek. - majd hallottam ahogy beszívta az illatomat. Mindig ezt csinálja és úgy imádom, mert ahogy hallom a szuszogását így, mindig megnyugszok. - Hmm, mit szólnál, ha folytatnánk a előbbi dolgot? - harapta meg incselkedve a számat.

- Itt? - markoltam meg a seggét. - Biztos jó ötlet ez? - kérdeztem, de ekkor már levette rólam a pólót.

Szép lassan a meztelen testén végig simítottam a kezem, majd csókokkal megspékeltem azt a helyet. Időközben ő beletúrt a hajamba, aztán épp a számba vettem a farkát és ütemre elkezdtem ki-be tologatni amikor több dolog is történ egyszerre. Az első, hogy Louis egy nagyot nyögött, ezzel egy időben kinyílt a lift ajtó, majd utána a karbantartó, a recepciós nő és pár az emeleten lakó ember nézett be a liftbe. Cuddly kiszaladt az egyik idős hölgy lábához, a döbbenettől felocsúdva hajolt le hozzá, hogy megsimogassa.

- Khm... - köhintett a recepciós. - Minden rendben van? - kérdeztem. Ekkor kaptunk igazán észbe, gyorsan magunkra kaptuk a ruhát és válaszoltunk.

- Teljesen. - vigyorogtam. - Köszönjük a segítséget.

- Nincsmit.. - motyogta.

- Öö körülbelül mennyi időt töltöttünk bent? - érdeklődtem.

- Úgy 25 percet. - mondta a recepciós. - Mrs. Tomsonék jelezték, hogy valaki kiabál kintről, letelefonáltak mi meg feljöttünk körülnézni. És így találtunk magukra öö..khm, igen.

- Rendben. - mondta Louis. - Még egyszer nagyon szépen köszönjük. Mehetünk? - kérdezte. Alig bírta visszatartani a nevetést. Mint én. Hát ez kész:D

PrológusWhere stories live. Discover now