*Harry szemszöge*
1 héttel később
-Louis kelj már fel! El fogsz késni!- keltegettem Lou-t. Hiszen már 20 perce fel kellett volna lennie. Bár teljes mértékben megértem hisz tegnap nagyon sokáig fent voltunk. Sok volt a munka....miután Zayn elköltözött a közös lakásunkból,Louis beköltözött es igazából még nem tudtunk mindent kipakolni. Tegnap este is sokáig pakolásztunk....kissbb-nagyobb sikerrel.
-Mivan már???-nézett rám félkómásan.
-20 perce fel kellett volna kelned-mondtam suttogva.
-Te jó Isten! Miert nem keltettél?-kérdezte felháborodva.
Elkapott a röhögőgörcs.
-Ugye csak viccelsz? 20 percs keltegetlek.- mondtam vigyorogva.
Gyorsan közelebb hajoltam hozzá. Nagyon aranyos volt reggelente összekócolódott hajjal. Nyomtam egy puszit a szájára.
-Na gyerünk. Irány készülni. Nekem is suliba kell mennem.-mondtam és adtam neki mégegy csókot.15 perccel később mindketten beszálltunk saját kocsinkba és egy gyors búcsúzás után elkoszöntünk, miszerint este látjuk egymást......akkor még nem tudtam hogy nem íg lesz.😞
Órákról órákra járkáltam....beszélgettem Zaynnel és a többi haverommal.. Alig vártam hogy vegre hazamehessek es talalkozhassak Lou-val. Tudtam hogy mire hazaérek már otthon lesz mert délelőttös.
Az utolsó órámról való kicsengetés felbecsülhetetlen erzes volt. Elköszöntem a haveroktol es máris rohantam az autómhoz. Feltéptem a kocsi ajtót és beültem. Leparkoltam a lakásom elott.
Mar azt is furcsalottam hogy nincs nyitva a bejárati ajtó hiszen ha valamelyikunk otthon van nyitva hagyjuk az ajtót.
Beléptem a házba.
-Szia szerelmem meg jöttem!-kiáltottam hangosan hogy ha esetleg fürdik akkor is meghallja.
Semmi valasz.
Korulneztem a lakásban Lou nem volt itthon.
Biztos bent tartottak délutánra is. Ezt nem hiszen el pedig romantikus estet terveztünk mara.
Éppen fel akartam hívni de akkor megcsörrent a telefonom.
Zayn.
-Csaa-szóltam egykedvűen.
-Harry-szólt bele a telefonba nagyon hirtelen.
-oohh uuuhmm kapcsolj a CNN-re.
-MINEK??-kérdeztem gyanakvoan.
-Csak csinald-ezzel lerakta a telefont.
Semmi kedvem nem volt egyedül tévézni de azért bekapcsoltam mert kíváncsi voltam.
Kattogtattam a csatornákon és egyszer csak CNN.Üdvözlöm önöket friss híreink vannak.
Frontálisan ütközött két autó a 14.sugárúton.
Két sebesultunk van.
Az egyebkent felelős sofor konnyebb sebeket szerzett.
Viszont a másik fiatal férfit azonnal el szállították a helyszínről. Sulyos koponya sérülést szerzett. Személy igazolva ya szerint Louis Tomlinson.
Jelenleg a Fourth Avenue-i kórházban tartózkodik. Mesterseges kómába helyezték.
Hirtelen elejtettem a távirányítót. Egy világ tört bennem össze. Hogy lehetséges az hogy az egyik pillanatban minden sikerül és minden a tiéd amire világ életedben vágytál. Miért kapsz meg mindent???
Ez volt az a pillanat mikor rájöttem a válaszra.
"Azért kapsz meg mindent hogy aztán mindet szép lassan elveszítsd"Nem tudom mióta álltam ott lesokkolva.
Ki csapódott az ajtó és Zayn rontott be rajta. A tévében meg mindig a balesetrol keszult kepeket mutatták.
Ott volt Lou kocsija összeroncsolodva.Jajj Istenem! Miert velem tortenik meg mindez? Mivel erdemeltem ezt ki?
-Hazza jól vagy?-kérdezte óvatosan Zayn félve a reakciomtol.
-Be kell mennünk hozza te vezetsz.-mondtam látszólagos nyugodtsaggal.
Zayn nem mozdult.
-Gyerünk mar szuksege van ram.-orditottam el magam.
Zayn lassan bólintott aztan pedig kirohantunk az autóhoz.Louis Tomlinsont szeretnem latni!-rohantam oda a recepcioshoz.
-Sajnalom de meg nem fogadhat látogatókat.
Dühösen rohantam el megkeresni azt a rohadt szobát.
Megálltam az egyik ajtó előtt. Nehezemre esett belépni.Ő volt az. Ott feküdt szeme lehunyva. Nem tudtam ránézni. Könnyeim szabad utat nyertek maguknak. Végigcsorogtak az arcomon. Leültem az agya szélére.
-Tudom hogy hallasz engem szerelmem mondtam szipogva probaltam visszanyelni a konnyeimet. De nem ment. Most nem.
- Jol jegyezd meg amit most mondok.-folytattam.
-Szeretlek. És nem lesz semmi baj. Szeretlek. Szeretlek.. Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek.Szeretlek LOUIS!
Sziasztok edeseim itt is a KOVI resz. Bocsi néhol az ekezetekert de eppen zenesulibol irok. Hagyjatok nyomot magatok utan. Pusziii 😍😍😍
BINABASA MO ANG
Prológus
FanfictionSziasztook!:) A történt Larry-ről fog szólni, és ez egy kitalált történet! Ismétlem kitalált!!!:D Ha szereted az izgalmakat és kiváncsi vagy két fiú kapcsolatára, akkor ne habozz, gyere és olvass!:') +18!! Puszikaa:* Louis Tomlinson: rövid barna haj...