פרק 6

15.8K 599 26
                                    

בתמונה מאור
נקודת מבט מאי
״סעררר״ קול עדין ומוכר קטע אותי מלהמשיך לספר לבן אדם שעמד מולי על הפרוייקט של הבית ספר.
״קטנה״ הוא אמר לה בחזרה והיא קפצה עליו.
״מאי״ היא אמרה בצחוק וקפצה מהגב שלו לרצפה ברגע שראתה אותי יושבת על הספה.
״אתם מכירות?״ הוא שאל לא מבין. אלוהים ישמור. מה נראה לו בכלל אני שעה חופרת לו על הפרוייקט והוא שואל אותי אם אני מכירה אותה.
״מאי סער סער מאי״ היא אמרה בחוסר סבלנות.
״דברי יפה״ הוא אמר לה בקול מזהיר והיא הוציאה לו לשון.
״לא אמרת שאת הולכת?״ היא שאלה והתיישבה לידי.
״האמת שהייתי צריכה להיות כבר בבית אבל מישהו פה רוצה לעשות לי חקירה כאילו הוא בשב״כ״ אמרתי מסתכלת על סער שעמד מולי וגילגל עיניים.
״עזבי אותו את יכולה ללכת״ היא אמרה ואני נעמדתי מתקדמת לכיוון הדלת.
״בי יפה שלי״ אמרתי לעדן והיא קמה לחבק אותי. יצאתי מהבית והתקדמתי לכיוון הבית.
נקודת מבט סער
״סעררר״שמעתי קול עדין מאחורה.
״קטנה״ אמרתי לילדה שאני כל כך אוהב. ושניות ספורות לאחר מכן היא קפצה על גבי.
״מאי״ עדן אמרה וקפצה לי מהגב לרצפה. אלוהים יעזור לי כמה אנרגיות יש לילדה אחת?
״אתם מכירות?״ שאלתי לא מבין הילדה שעומדת מולי נראת בת 17 בערך ועדן שלי בת 13 מה הקשר?
״מאי סער סער מאי״ עדן אמרה בחוסר סבלנות. מה נראה לה בכלל?
״דברי יפה״ אמרתי לה והיא הוציאה לי לשון.
״לא אמרת שאת הולכת הבייתה?״ עדן שאלה והתיישבה בספה ליד הגמדה.
״האמת שהייתי צריכה ללכת אבל מישהו פה רוצה לעשות לי חקירה כאילו הוא בשב״כ״ היא אמרה בחוסר סבלנות והסתכלה עליי בזלזול. מי היא חושבת שהיא? סתם עוד איזה פרחה שתופסת מעצמה איזה משהו.
גילגלתי עיניים מתעלם מהגמדה שעומדת מולי ותופסת תחת יותר מידי. לפני שנייה ראיתי כמה שהיא פחדה.
״עזבי אותו את יכולה ללכת״ עדן אמרה לה והיא קמה מהספה מתקדמת לכיוון הדלת.
״בי יפה שלי״ היא אמרה לעדן ונתנה לה חיבוק היא יצאה ועדן עלתה למעלה.
״אפ אפ אפ״ אני קוטע אותה מלהמשיך לעלות את שלושת המדרגות האחרונות.
היא הסתובבה אליי וחייכה את החיוך שלה שאני לא יכול איתו וירדה בחזרה את כל המדרגות.
״לא תגידי שלום לאח החתיך והמושלם שלך שאת כל כך אוהבת ולא יכולה בלעדיו?״ שאלתי והיא צחקה מתקדמת אליי בהליכה מהירה.
״אתה יודע שאני אוהבת אותך״היא אמרה שישבה לידי בספה.
״גם אני אוהב אותך״ אמרתי ונישקתי אותה בראש.
״מאוד״ מילמלתי. היא ואמא שלי הם הדבר הכי חשוב לי בעולם. מי שמתעסק איתם יש לו עסק איתי וזה לא הדבר הכי חכם לעשות.
״תביאי לי קולה״ אמרתי לעדן והיא קמה במהירות מהספה ולכיוון המטבח. הורדתי את הנעליים והחולצה שוכב על הספה מותש מהיום הזה.
עדן חזרה מהמטבח אחרי כמה שניות וזרקה לי את הבקבוק.
״אתה כל כך שמן אלוהים״ היא אמרה וישבה לי על הבטן.
״מה את אומרת?״ שאלתי והתחלתי לדגדג אותה.
״די ..סער תפסיק״ היא אמרה מנסה לנשום מרוב צחוק.
״פשוט תגידי את זה״ אמרתי והיא ישר והבינה למה אני מתכוון כי שנייה אחרי זה היא אמרה את זה.
״סער אתה האח הכי מושלם ונדיר שקיים בעולם. אתה כל כך חתיך שאלוהים יעזור לי , כל הבנים מקנאים בך״ היא אמרה ולא הפסיקה לצחוק.
״אתה המלך שלי ואני סוגדת לך יא חתיך״ היא אמרה וסיימה לצחוק כי הפסקתי לדגדג אותה.
״ילדה טובה״ אמרתי והיא קמה לי מהבטן.
״אני עדין לא מאמינה שעשית את זה״ היא אמרה מעבירה את היד שלה על החזה שלי.
״אמרתי לך שהייתי רציני לגבי זה״ לפני שנה וחצי בערך קיעקעתי את השם של עדן על החזה שלי.
״אתה כל כך דפוק״ היא אמרה והעבירה את האצבע שלה על הכתב המסולסל.
״גם אני אוהב אותך קטנה״ אמרתי והיא שכבה לי על הבטן.
״אתה יודע שלא באמת התכוונתי למה שאמרתי מקודם״ היא אמרה. ברור שהיא לא התכוונה לזה היא מכירה את החוקים להתחנף כמה שיותר ואז היא מקבלת את מה שהיא רוצה.
״אני יודע״ אמרתי וחיבקתי אותה. מסתכל על הקעקוע שמפרק ידי .
״MOM״ רשום בכתב נקי ועבה.
״את צודקת אני לא האח הכי מושלם ונדיר שקיים בעולם , אני האח הכי מושלם ונדיר שקיים ביקום״ הוספתי ממשיך לעוף על עצמי.
היא נאנחה וידעתי שהיא מגלגלת עיניים. בדקתי כמה הודעות בווצאפ ואחרי כמה דקות הבנתי שעדן נרדמה כי לקחתי לה את הטלפון והיא לא שמה לב.
לקחתי אותה לחדר שלה והנחתי אותה על המיטה שלה מכסה אותה ונותן לה נשיקה במצח.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now