פרק 41

10.9K 558 54
                                    

שבוע עבר מאז ערב ההתרמה ועכשיו שמונה בערב , סער היה צריך לחזור לפני כמה שעות והוא מתעכב כבר הרבה זמן ולא עונה לטלפונים אז החלטתי לצאת קצת.
לבשתי ג'ינס בצבע ירוק זית רחב עם קרעים , חולצה לבנה רחבה שהיא קצת שקופה ונעל עקב שחורה.
עשיתי בייביליס בשיער ואז סירקתי אותו ככה שזה נראה טבעי.
שמתי איילינר , קצת מייקאפ ואודם וורוד בהיר ובדיוק התכוונתי לצאת מהדלת אך היא נפתחה ומהבהלה הלכתי צעד אחד אחורה.
״לאן את הולכת?״ סער שאל בקול מעט עצבני.
״לא עניינך״ אמרתי ובאתי לעקוף אותו אך הוא חסם אותי.
״התגעגעתי אלייך״ הוא אמר בקול שקט וליטף את פניי.
״אתה באמת חושב שאתה תלך לעבודה מהבוקר ותחזור לי בלילה ואני פשוט יחכה לך? אתה כל כך טועה״ אמרתי בעצבים.
הוא נאנח.
״למה התעכבת?״ שאלתי אותי והוא בחן אותי.
״זה לא משנה״ הוא אמר בקול הרגיל שלו , קר ואדיש.
״אה ואת לא הולכת לשום מקום בטח שלא לבושה ככה״ הוא אמר כמציב עובדה. התאפקתי שלא לצחוק לו בפנים.
״תגיד לי איפה הייתה ואני נשארת״ אמרתי לו יודעת שהוא לא מתכוון לספר לי איפה הוא היה.
הוא נאנח ואני עקפתי אותו ומבלי שהוא יצליח לחסום אותי ויצאתי מהבית.
הזמנתי מונית , ליאל אמר לי שהוא באיזה מועדון קרוב אז אמרתי נקפוץ נגיד לו שלום.
בתכלס לא ידעתי לאן אני רוצה ללכת אבל אז ראיתי שליאל שלח באיזה קבוצה שהוא נמצא באיזשהו מועדון ומי שרוצה שיבוא.
״תודה״ אמרתי לנהג בחיוך ושילמתי לו.

״מאי״ שמעתי קול מוכר. הסתובבתי מחפשת את ליאל בין כל האנשים אך ללא הצלחה.
״איפה אתה?״ אני עונה לליאל שהתקשר.
״סתובבי״ הוא אומר לי ואני עושה כמבוקשו. ראיתי אותו יושב על הבר עם חולצה מכופתרת לבנה שהוא קיפל עד המרפק וגינס קצר כחול. התקדמתי אליו נזהרת שאף אחד לא ידרך עליי.
״חיימוש״ אמרתי לו וחיבקתי אותו.
מכורה מכורה מכורה לריח שלו , אולי בגלל שלו ולסער יש את אותו בושם , אבל רק אולי.
״מה למה לא באת עם סער״ ליאל שאל שהתיישבתי על הכיסא הגבוה לידו.
״כי הוא בן זונה שמזיין בנות מהצד״ מילמלתי מקווה שהוא לא שמע.
״את באמת חושבת שהוא בוגד בך?״ ליאל שאל וצחק.
״זה לא ברור ? הוא חזר היום מאוחר ולא ענה לי לטלפונים וששאלתי אותו איפה הוא היה הוא אמר לי שזה לא משנה , זה לא נראה לך חשוד?״ שאלתי את ליאל והרגשתי איך מתחיל להיות לי חם מהעצבים.
״אני לא באמת יודע מה הוא עשה היום אבל תאמיני לי יש לו אותך , מנ הוא צריך יותר מזה? תראי איזה יפה את . את באמת חושבת שהוא ילך לבנות אחרות שאת מחכה לו בבית? אני נשבע לך מאי את אחת הבנות הכי יפות שראיתי״ ליאל אמר בכנות.
״אתה סתם מגזים , יש פי אלף עליי ועוד מאה כמוני אז תאמין שהוא האחרון שיהיה לו קשה להשיג אחת מהם״ אמרתי לו את מה שאני באמת חושבת כי תכלס , סער הוא בין הגברים הכי יפים שראיתי , וראיתי קל לו להזרים בחורות , זה תמיד היה ככה.
״אם לא היית מספיק טובה בשבילו הוא היה מעיף אותך לקיבינימט ואת הייתי בוכה את החיים שלך ליד קופסאת גלידה , את לא מבינה ששלוש שנים בשביל מישהו כמו סער לא הולך ברגל?״ הוא אמר לי לא מצנזר מילים.
״את יותר מידי חשובה לו בשביל שהוא יפגע בך״ הוא הוסיף וליטף את ידי.
לא היה לי מה להגיד , לא ידעתי מה להגיד. אני אוהבת לדבר עם ליאל מהסיבה הפשוטה , הוא אומר את מה שהוא חושב, הוא לא מצייר לי מציאות הוא אומר את האמת כמו שהיא , בלי שקרים , בלי עיגולי פינות וזה מה שאני אוהבת אצלו.
שתקתי ושהוא ראה שאין לי מה להגיד הוא פשוט חיבק אותי.
חיבקתי אותו בחזרה ושהתנתקנו מהחיבוק נתתי לו נשיקה על הלחי.
״וודקה״ ביקשתי מהברמן ואחרי כמה דקות הוא הגיש לי כוסית עם נוזל שקוף.
שנייה לפני שבאתי לשתות את תכולת הכוס יד גברית חטפה ממני את הכוס ושתתה את הוודקה. הסתכלתי על ליאל בעצבים והוא גיחך.
״את לא שותה פיצית״ הוא אמר ופרע את שיערי.
״אני יותר גדולה ממך סתום תפה״ אמרתי לו בעצבים , אני באמת יותר גדולה ממנו , בחודש אבל עדיין.

״יש מצב למספר?״ הברמן שאל אותי.
״יש לי חבר״ אמרתי. אין לי עצבים אליו עכשיו.
״אני לא רואה אותו בסביבה״ הוא אמר ונשען על הבר.
״זה שאתה לא רואה אותו לא אומר שהוא לא קיים״ המשכתי את השיחה המטומטמת הזאת.
״ובכל זאת״ הוא המשיך לנסות.
״שחרר אחי אתה לא מבין?״ שאלתי אותו בקצת עצבים.
״את עוד יכולה להתחרט״ הברמן המשיך להציק.
לפני שבאתי לענות לו קול גברי קטע אותי.
״אתה לא מבין שהיא לא בעיניין?״ סער שאל את הברמן בקול מאיים.
״סליחה גבר״ הברמן אמר ומיד הסתלק.
הסתכלתי על ליאל שרקד ברחבה והוא הסתכל עליי במבט משועשע.
בן זונה הוא אמר לסער איפה אני.
הוא אמור להבין שכשסער מתקשר ואני לא עונה לו , או להודעות שלו זה אומר שאני לא רוצה לדבר איתו.
״למה את לא עונה לי? דאגתי לך״ סער שאל אותי בקול אטום , ברגעים כאלה קשה להאמין לו , הוא אומר שהוא דואג לי אבל הבעת פניו וטון דיברו משדרים קור ואדישות ולא דאגה.
״לא יודעת , למה אתה לא ענית לי היום?״ שאלתי אותו בעצבים.
״כי הייתי עסוק״ הוא ענה.
״במה״ אני שואלת דורשת לדעת תשובות.
״בעיסוקים שלי״ הוא ענה מהר בלי לחשוב פעמיים.
״אוקי , אז שתחליט לשתף אותי בעיסוקים שלך אתה יודע איפה למצוא אותי״ אמרתי וקמתי מהכיסא מתכוונת לצאת מהמועדון.
״את לא הולכת לשום מקום״ סער החזיק בידי.
״מיציתי אני רוצה ללכת הבייתה״ אמרתי וסרקתי את לבושו. הוא לבש חולצה שחורה צמודה וג׳ינס צמוד שחור ונעלי נייק בצבע שחור לבן.
אבל למה הוא כל כך חתיך?
״את בוהה״ הוא אמר ואני החזרתי את מבטי אליו.
״אל תעוף על עצמך פשוט יש לך כתם על המכנס״ אמרתי בתירוץ, הרי סער שומר על הבגדים שלו כמו על החיים שלו.
״אה באמת?״ הוא שאל משועשע וסרק את מכנסיו.
״כן באמת הנה״ אמרתי והתקופתי מעט והצבעתי על נקודה אקראית על הירך שלו.
״זהו יצא״ אמרתי אחרי שטפחתי לו מספר פעמים על אותו האיזור.
״אה יופי״ הוא אמר עדיין בקול משועשע.
״להתראות לך אני הולכת הבייתה״ אמרתי לו והוא הסתכל עליי בהבעה ילדותית.
בלי לשים לב הייתי על הכתף של סער שהראש שלי מול הישבן שלו והרגליים שלי על החזה שלו.
אני בועטת בו ודופקת על גבו אך זה לא מזיז לו.
״סער תוריד אותי עכשיו״ צעקתי מנסה לגבור על המוזיקה של המועדון.
אני בטוחה שאנשים הסתכלו עלינו מוזר.
״סער״ צעקתי עליו שיוריד אותי , אך הוא לא ענה. יצאנו מהמועדון והוא התקדם לכיוון החנייה.
״תוריד אותי עכשיו!״ צעקתי ושהוא לא ענה לי צבטתי אותו בישבן. אפילו התחת שלו יפה אתה קולטים?
״חמודה את זה תשמרי ללילה״ הוא אמר בקול משועשע.
״איכ די נו תוריד אותי״ צעקתי והמשכתי לדפוק על גבו. אחרי עוד זמן ספור של הליכה סער הוריד אותי מול המכונית שלו.
״ניהיה לי כאב ראש בגללך״ אמרתי והחזקתי את הראש שלי.
הוא צחק ונישק אותי בעדינות.
״אני עדיין לא מדברת איתך״ אמרתי לו מבהירה לו את עמדתי.
״את חמודה שאת אדומה״ הוא אמר ונכנס לאוטו מתעלם מדבריי.
נכנסתי אחריו והוא נסע לבית.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now