בתמונה בר
נקודת מבט מאי
קמתי בבוקר אחרי שבלילה לא ישנתי בכלל מהסיוטים מהפגרים על הסרט הדפוק שאתמול ראינו , יותר נכון שמעתי , רק הצרחות של בר ושיר מילאו את החדר. כמו שכבר אמרתי אני הייתי במחשבות. למרות שאני צריכה לציין שראיתי את הטריילר שהשאיר בי לא מעט סיוטים.
קמתי מהמיטה אחרי שהוצאתי לאמא שלי את הגרון שצעקה לי לקום.
הלכתי למקלחת ושטפתי פנים וצחצחתי שינים הסתכלתי על עצמי במראה והשיער שלי היה נפוח מעט והעיניים שלי היו עייפות. חזרתי לחדר לבשתי ג׳ינס בהיר גבוה וחולצת בית ספר רחבה בצבע בורדו. נעלתי נעלי אדידס שחורות וירדתי למטה.
״בוקר טוב״ אמא שלי אמרה לי.
״בוקר טוב״ החזרתי לה ונתתי לה חיבוק.
לקחתי שוגי מהארון ועליתי בחזרה לחדר נזכרת שלא שמתי בושם. עמדתי ליד השידה הלבנה שלי והסתכלתי במראה שהייתה מעלייה. הסתכלתי על האיפור שהיה על השידה והחלטתי שממש לא יזיק לי להתאפר עם כל העייפות שלי ואיך שאני נראת. שמתי שכבה דקה ולא מוגזמת של מייקאפ ואיליינר , שמתי אודם שהיה טיפה יותר כהה מהצבע גוף שלי ושמתי אותו בתיק.
העברתי על השיער מחליק ועשיתי קוקו גבוה מתוח. אחרי רבע שעה ירדתי למטה וראיתי שהשעה רבע לשמונה.
״איפה אבא?״ שאלתי את אמא שלי שישבה במרפסת ועישנה סיגריה.
״הלך מוקדם היום, את רוצה שאני אסיע אותך?״ היא שאלה וכיבתה את הסיגריה על המאפרה השחורה שהייתה על השולחן הקטן במרפסת.
״האמת שכן״ אמרתי והיא יצאה מהמרפסת.
״את לא עובדת היום?״ שאלתי אותה שהיינו במעלית.
״אני מתחילה בעשר״ היא אמרה וענתה לטלפון שצילצל.
״בי אמא״ אמרתי ונתתי לאמא שלי נשיקה בלחי שהיא עצרה ליד הבית ספר שלי.
נכנסתי לכיתה וראיתי את ליאל ושיר מדברים.
״הי קופיף״ אמרתי לליאל והוא הסתובב.
״אני לא קופיף״ הוא אמר.
״אז למה הסתובבת?״ שאלתי בקול משועשע ושיר צחקה.
״מה את צוחקת גם את קופה״ אמרתי לשיר
״כי את מלכת היופי״ היא אמרה והרימה גבה.
״לא מתנגדת לזה״ אמרתי ולקחתי לה את הקפה שהיה לה ביד ולקחתי שלוק. היא גילגלה עיניים ואני צחקתי.
״בי מכוערות״ ליאל אמר חיבק אותנו ויצא מהכיתה ששמענו את הצילצול. ליאל ובר לומדים בי״ב 5 אני ושיר בי״ב 4 ומאור ואופק בי״ב 2. אנחנו חבורה כבר מהיסודי , תמיד היינו ביחד מכיתה א׳ עד שבחטיבה פיצלו אותנו אני ואופק , מה שגרם לשנינו להתקרב , מאור ובר ושיר וליאל. בתיכון זה כבר לפי מגמות אז שוב התפצלנו אבל זה לא גרם לנו לניתוק או משהו כזה.
״תלמידים יקירים שבו אני רוצה לספר לכם משהו״ המורה מלי אמרה וכולם ישבו בשקט. אם יש מורה שאנחנו עוד איך שהו סובלים זאת מלי. היא בת 43 והיא נראה צעירה בהרבה. יש לה שיער חלק עד האוזן בצבע שחור ועיניים ירוקות שיכולות להפנט את כולם.
״אז ככה זוכרים את הפרוייקט שדיברנו עליו בתחילת השנה? היום הוא יוצא לפועל , לכל אלה שלא זוכרים לכל ילד מהשכבה ישבצו ילדה או ילד מכיתה ח׳ ואתם תעזרו לו בשיעורים. זה לא משנה אם הילד לא מתקשה בחומר , אתם יכולים אפילו סתם לשחק איתם , אני מזכירה זה חלק מהמחויבות אישית אם תזלזלו בזה זה יוריד לכם ציון.״ היא אמרה וחלק התלהבו וחלק התבאסו.
״לא בא לי עכשיו ילדה מכיתה ח׳ הם נראות מעצבנות״ שיר לחשה לי באוזן.
״מה אכפת לך לנסות אולי הם חמודות״ אמרתי לה.
״בסוף היום תבואו אלי אני אביא לכם את הרשימה ותראו לאיזה ילד אתם משובצים״ המורה קטעה את השיחה הקצרה שלי ושל שיר.
YOU ARE READING
אהבה ללא גבולות
Romanceמאי לוי , היא ילדה מצחיקה וילדותית , אומרת מה שהיא חושבת בפנים , היא רגישה אבל כשהיא רוצה משהו היא תשיג אותו ובנוסף להכל היא תמימה. שברו לה פעם את הלב ומאז היא לא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רצינית. הציונים של מאי טובים אין לה בעיות התנהגות , פה ושם...