פרק 27

12.9K 572 68
                                    

נקודת מבט מאי
׳בבקשה מאי׳
׳רק פגישה אחת׳
׳זה לא כל כך נורא׳
׳פליז אני רוצה לדבר׳
׳נוו מאי׳
ההודעות עוד ממשיכות ואני מתחילה להשתגע. הוא מוציא אותי מדעתי.
׳אמרתי לך כבר, מה שהיה נגמר יש לי עכשיו חבר שאני אוהבת אותו אני לא מתכוונת להיפגש איתך תפסיק כבר׳ שלחתי בחזרה.
׳אני אוהב אותך׳
׳בבקשה תני לי עוד הזדמנות׳
׳מאי בבקשה׳
׳רון אל תזיין לי את השכל עלק אני אוהב אותך תקשיב היה לך הזדמנות ובחרת לשחק בי זה לא הולך ככה , אתה לא מבין? עכשיו יש לי חבר שלא בא לך שהוא ידע על כל ההודעות האלה אז פשוט תפסיק!׳
שלחתי מרגישה את הדמעות בעיניים. למה הוא לא יכול לשחרר? למה הוא חייב להמשיך לשלוח את ההודעות האלה? זה רק מזכיר לי את הימים ההם שהייתי בוכה בגללו.
״מאי מאמי מה קרה ?את רוצה לצאת לשירותים?״המורה שאלה אותי וכל התלמידים הסתכלו עליי ורק עכשיו שמתי לב שאני בוכה.
הנהנתי אליה וקמתי בשקט מהמקום שלי הלכתי לשירותים ושטפתי פנים.
שתיתי טיפה מהקולר שהיה בסוף המסדרון.
׳בוביק אני מצטער על היום אפשר להיפגש ? אני רוצה לדבר׳ סער שלח לי הודעה ומיד העלתי חיוך. אני אוהבת אותו.
׳אין לך על מה , ותמיד אפשר להיפגש׳ שלחתי בחיוך.
׳מעולה׳ הוא שלח ואני חזרתי לכיתה המורה חייכה אליי וחייכתי אלייה בחזרה.
השיעור נגמר והיום עבר בשלום. רק שלוש הודעות רון שלח מאז השיחה האחרונה שלנו ואני מקווה שעד מחר הוא יפסיק לגמרי.

״אמא אני כל כך רעבה״ בר קיטרה והתיישבה על ליאל.
״אני הולכת לקנות רוצה משהו?״ שיר שאלה אותה.
״כן תקני לי חביתה״ היא אמרה וליאל הוריד אותה ממנו.
״אבל לפני שעתיים אכלת טונה״ מאור מילמל בחוסר הבנה.
״לילדה הזאת ניהיה תיאבון בזמן האחרון״ אופק מילמל
״כן מה אתה אומר, עלייך היא לא יושבת״ ליאל מלמל בעצבנות.
״סתומים אתם יודעים שאני פה״ היא צעקה על שלושת הבנים המפגרים שהרגע ירדו עלייה מולה.
״כן סתמו כבר אז מה עם בר אוכלת כמו היפופוטם זה לא בושה״ אמרתי יורדת עלייה גם.
״אתם כאלה זונות אחד אחד״ היא אמרה וקפצה לליאל על הבטן מחזירה לו על מה שאמר.
הוא נאנח בכאב וצבט אותה בתחת והיא קפצה ונתנה לו סטירה בזמן שאופק ומאור צוחקים עליו.
מתי הם יתבגרו אני לא יודעת.
״היום ערב קריוקי אצלי בשמונה ״ליאל אמר אחרי ששיר חזרה ובר סיימה חצי מהסנוויץ׳ שלה.
״כן כן כן אני אשיר!!!״ בר צעקה באמצע הביס.
ושיר צחקה וצילמה אותה והיא בתגובה דפקה ביס מהכריך.
״עדיף שלא״ מילמלתי ואופק שמע אותי.
״כי את שרה יותר טוב״ הוא אמר בזלזול וצחק. זין אני שרה יותר יפה מכולם!
״אתה יכול לאכול קקי של אוגר כי היום שאני אשיר אתה תתעלף מרוב שאני שרה יפה״ אמרתי בקול נעלב והוצאתי לו לשון.
״ואני קורא לך אל תלכי לי בגרוני עייף ליבי מותש מעל העיר שלנו קול של אלוהים עד שבאתי ומצאתי אותך אהובתי״ בר התחילה לשיר בצעקות ועזבה את הסנוויץ׳ שלה על הספסל.
״רק שירים של אייל גולן!״ בר קבעה והרימה את ידה מסמנת למאור שאין לו סיכוי להתווכח.
״את האור שבעיניים את חיוך עד השמיים הלב בוכה מרוב שאת יפה״ בר התחילה לצעוק בקולי קולות עד שאיזה זקן אחד הסתכל עלייה והיא שתקה.
״תתכוננו חמורים ללמוד את כל השירים כי אין אחד שלא ישיר!!!״ היא התלהבה. אם יש מישהו שבר אוהבת יותר מאת הכלב שלה זה את אייל גולן. היא מכורה ברמה קשה.

דפקתי על הדלת הלבנה של סער והוא פתח לי אותה שהוא לבוש בבוקסר שחור בלבד. הגוף שלו אלוהי , הקעקועים שעיטרו את גופו רק הוסיפו לשרירים המפותחים שלו.
״כנסי״ הוא אמר בקול הגברי שלו ונכנסתי לחדרו.
״את הטלפון״ הוא אמר בקול הרגיל שלו שהיה קשוח כמו תמיד.
נאנחתי והושטתי לו את הטלפון.
״125973״ אמרתי לו את הקוד ואחרי שנייה שמעתי את הקול של ההקלדה של המספרים.
מאז ההודעות שרון התחיל לשלוח לי החלפתי סיסמא כי לא רציתי שסער יראה.
ראיתי בעיניו שהוא קורא את ההודעות ומבטו התקשה.
ליטפתי את רגלו שהייתה קרובה אליי במטרה להרגיע אותו מה שלא כל כך צלח.
״איך קוראים להומו״ הוא שאל אחרי כמה דקות שסיים לקרוא את כל ההודעות.
״זה לא משנה סער בבקשה תעוב את זה״ ביקשתי ממנו. אם הוא ידע מי זה הוא יפוצץ אותו מכות.
״מאי״ הוא אמר בקול כועס.
״רון מזרחי״ מילמלתי בשקט.
הוא הושיט לי את הטלפון ואני נכנסתי אותו לכיס.
״אתה כועס?״׳שאלתי אחרי כמה דקות של שתיקה.
״לא״ הוא אמר וליטף את שערי.
״אתה רוצה לבוא היום לליאל עושים קריוקי״ שאלתי אותה ותוך כדי ליטפתי לו את החזה.
״האמת שרועי הזמין אותי אליו אז אולי אחרי זה״ הוא אמר ובאיזשהו מקום קצת התעצבנתי. שאותי מזמינים למקומות אני ישר מזמינה אותו גם אבל שאותו מזמינים הוא לא מזמין אותי וכן זה קצת פוגע. כי למשל שהיינו בים ישר שלחתי לו הודעה ואחרי כמה דקות ראיתי אותו יושב עם חברים שלו. מה הוא לא יכל להזמין אותי?
״טוב תדבר איתי״ אמרתי לו ואז הטלפון שלו צילצל.
״אה אחי״
״בסדר גבר אני פה עם מאי״
״לא אחי אני אבוא עוד מעט״
״טוב גבר נדבר״ הוא אמר וניתק
״אתה צריך ללכת?״ שאלתי אותו וקמתי מהמיטה.
״ עוד מעט תישארי קצת״ הוא ביקש ומשך אותי בחזרה למיטה.
שכבתי עליו והוא ליטף לי את המותניים
״אני אוהבת אותך״ מילמלתי.
סער עדיין לא אמר לי שהוא אוהב אותי , אף פעם והאמת היא שאני לא מתרגשת מזה כי זה סער , הוא לא אוהב לחשוף רגשות.  גם עם האנשים שהוא אוהב.
הוא נישק לי את הראש ושיחק לי בשיער.
בזוגיות שלי עם סער אין הרבה נשיקות ודיבורים , יש בעיקר שתיקה וחיבוקים.
יותר כיף שאנחנו לא כל כך דביקים כי אז אני יהיה אובססיבית אליו יותר מידי ויעשה לו הרבה דרמה , שלא יהיה בלבול אני קנאית ושום בחורה לא תתקרב לגבר שלי אם זה לא נראה לי כן? פשוט אם אני אתחיל להגזים זה לא יגמר טוב.
״מאי״ אני שומעת את הקול של סער קורא לי.
״מממ״ מלמלתי לחזה שלו. נרדמתי עליו?
״אופק מתקשר בלי סוף הוא אומר שתתקשרי אליו״ הוא אומר ואני קמה בעייפות מסער ולוקחת את הטלפון מהשידה וחוזרת לאופק.
״מה אתה בבון?״ שאלתי בקול עייף.
״נו איפה את אנחנו אצל ליאל מחכים לך״ הוא אמר בקול חסר סבלנות.
״סתום חצי שעה אני באה״ מילמלתי וניתקתי. השעה הייתה תשע וחצי וידעתי שכדאי שאני אקום עכשיו לפני שאני לא יספיק לשמוע את מאור מזייף כדי להרשים את שיר כי יש שכן אחד שכל הזמן מתלונן על הרעש.
״ מאמי אני צריכה ללכת״ פניתי לסער. נתתי לו נשיקה יבשה בפה והלכתי הבייתה .

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now