פרק 33

13.1K 628 94
                                    

קמתי מהמיטה בעייפות והלכתי לשטוף פנים. עמדתי מול המראה וראיתי עיניים אדומות ועיגולים שחורים ומכוערים מתחת לעיניים. שטפתי את הפנים וצחצחתי את השניים. נכנסתי לחדר לבשתי ג'ינס שחור עם קרע בברך וחולצת בית ספר צמודה בצבע כחול כהה. שמתי נעלי אדידס שחורות שמתי בושם וירדתי למטה.
ראיתי את אמא שלי במטבח ואת אבא שלי קורא עיתון.
״בובה שלי בכית?״ שמעתי את אבא שלי אומר שראה אותי.
״עזוב אני וסער נפרדנו״ אמרתי בשקט מקווה שאמא שלי לא תשמע.
״יפה שלי״ שמעתי את אמא שלי קוראת לי מהמטבח.
נכנסתי למטבח וראיתי את אמא שלי עומדת ליד הכיור ועושה כלים.
ראיתי את המבט הדואג על פנייה ומיד אני מחייכת אלייה
״אמא הכל בסדר אני וסער נפרדנו זה נורמאלי״ אמרתי חה והיא חייכה אליי חיוך קטן , אני יודעת כמה היא אהבה ואוהבת את סער. הוא היה כמו הבן שלה והיא העריכה אותו כל כך.
ליאל התקשר אליי ואמר לי לצאת.
״ביי אמא אוהבת אותך״ אמרתי ויצאתי מהמטבח בדרך עוברת לסלון ונותנת לאבא שלי נשיקה על הלחי.
יצאתי מהבית ונכנסתי למכונית של ליאל.
״וואו אחותי את נראת נורא״ הוא אמר
״שלום חוסר טקט נעים מאוד ליאל״ אמרתי בקול עצבני.
״מה קרה חיים שלי״ הוא שאל ואני חגרתי את עצמי בחגורה.
״זה כלום אני סתם מטומטמת״ אמרתי ובאיזשהו מקום התחרטתי שנפרדתי מסער הרי אני אוהבת אותו אז בשביל מה?
"מאי אני לא מכיר אותך מהיום דברי יפה שלי" הוא אמר והתחיל לנסוע.
"לא אמרת שאני נראת נורא?" שאלתי בגיחוך והוא חייך אליי.
את הכי יפה בעולם עכשיו תספרי לי מה קרה" הוא אמר ועצר ברמזור האדום. מזכיר לי קצת את סיר עם המשפט את הכי יפה בעולם.
״אני וסער נפרדנו" אמרתי וניגבתי דמעה אחת שזלגה במורד לחיי.
"אני אפרק אותו בן זונה" ליאל אמר בכעס והאחיזה שלו על ההגה התהדקה.
" תירגע אני נפרדתי ממנו" אמרתי בחיגוך שראיתי שהוא מתעצבן עליו סתם
"כן אבל הוא בטח עשה משהו אז לא משנה מה הוא עשה הוא עדיין בן זונה" ליאל אמר ונסע בכביש שהרמזור התחלף לירוק.
"הוא לא בן זונה ולא נעליים הוא לא עשה לי כלום" אמרתי בשקט.
"אז למה נפרדת ממנו? אל תגידי לי שאת כבר לא אוהבת אותו"הוא שאל ואתהמשך המשפט אמר בזלזול
"ברור שאני אוהבת אותו הוא הדבר הכי חשוב לי בעולם פשוט..." אמרתי ועצרתי את המשפט. פשוט מה? אה מאי? פשוט מה? פשוט את מטומטמת זה מה פשוט!
"אנחנו לא מסתדרים ורבים כל הזמן"אמרתי בכנות ושיחקתי עם הציפורניים.
"וזאת סיבה להיפרד? הרי זה ברור שהוא אוהב אותך"ליאל אמר לי .
"אתה יודע כמה אני קנאית וסער לא אחד שיש לו סבלנות לדברים כאלה , הוא מבלה הרבה עם בנות וזה בסדר כי גם אני מבלה עם בנים אבל בכל זאת אני חושבת שעדיך שניפרד כי זה קשה לי לראות אותו ככה קרוב אליהן" אמרתי בכנות והסתכלתי על ליאל שהיה מרוכז בכביש מקשיב לכל מילה שלי.
"ואת באמת חושבת שעכשיו שהוא יהיה עם בנות את לא תקנאי? דווקא עכשיו יהיה לך יותר קשה כי אתם לא חברים והוא יוכל לעשות קצת יותר מלהסתובב איתן״ הוא אמר בעדינות כדי לא לפגוע בי.
״כן אבל לפחות הוא לא יהיה מחוייב לאף אחת ויעשה מה שהוא רוצה״ מילמלתי וליאל חנה את המכונית שלו בחנייה.
״אם הוא לא היה עושה את מה שהוא רוצה הוא היה נפרד ממך ואת יודעת את זה״ ליאל אמר והלך לאחד מהחברים שלו שקראו לו מהמגרש כדורגל.
ליאל חכם , חכם מאוד פשוט אין לו כוח ללמוד ולשבת בכיתה ולהקשיב למורה.
לפעמים ליאל מעודד אותי מכל בן אדם אחר ולפעמים הוא הוא אומר את הדברים הכי נכונים מבלי להתכוון אפילו.
במערכות יחסים ליאל הוא הדבר הכי תמים בעולם כי אף פעם לא הייתה לו חברה וגם הסטוצים לא היו רבים כל כך אבל למרות זאת הוא אומר דברים כל כך נכונים.
נכנסתי לכיתה וראיתי את שיר ומאור יושבים על אחד הכיסאות מתנשקים.
הם כל כך חמודים ביחד!!!

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now