כעבור שלוש שנים
לפני שבוע לסער היה יום הולדת אז הוא וחברים שלו נסעו לרודוס הוא צריך לחזור מחר.
כמובן שאני והוא חגגנו לפני לבד.
אנחנו גרים ביחד כבר קרוב לשנה בבית מהמם שכמובן סער בחר , מכיוון שהוא מתעסק בנדלן הוא קנה את הבית הזה במחיר כל כך זול.
בית קרקע חמישה חדרים מרווחים ושלוש מרפסות בחדרים שונים.
כרגע יש לנו שלוש חדרים פנויים שאין בהם שימוש אבל עדן מבקרת פעמים רבות אז היא יושנת באחד החדרים.
שיר ומאור עדיין ביחד והם הזוג הכי דביק שתראו בעולם! הוא שרוף עלייה והיא שרופה עליו והם גרים ביחד כבר חצי שנה.
אני לא חושבת שזה מועיל להיות כל כך הרבה דבק אבל עובדה שהם החזיקו כמה שנים טובות.
בר הכירה מישהו והם יוצאים כבר שבועיים. אני לא חושבת שהיא אוהבת אותו כל כך אבל זה כבר החיים שלה ובדברים כאלה אני לא מתערבת.
אופק יוצא עם איזה דוגמנית מהממת כבר חצי שנה והם כל כך יפים ביחד. אופק נפצע לפני שנה ומשהו ברגל והרופא אמר שהוא לא יכול להמשיך לשחק כדורגל בכמה שנים הקרובות. אופק היה מרוסק מזה והוא היה בדיכאון במשך כמה שבועות. כולנו היינו שם בשבילו ותמכנו בו ועודדנו אותו.
לליאל הייתה חברה , גל הם היו כל כך יפים ביחד , הם התאימו בקטע מפחיד. אחרי שנה וחצי של זוגיות ליאל יצא למועדון לבד ובגד בה. אני יודעת שהוא היה שיכור בוודאות כי הוא מאוהב בה.
כבר שנה שהם פרודים וליאל עדיין לא הצליח להתגבר עלייה , הוא כרגע סטוציונר ומזיין כל דבר שזז בערך.אנחנו עכשיו אצל שיר יושבים בגינה בבית שלה ושל מאור.
הבית שלהם יותר קטן משלי ושל סער אבל הוא גם מהמם , ארבעה חדרים גינה לא גדולה אבל גם לא קטנה ובחדר שינה שלהם יש מרפסת.
״בקיצור אני חושבת שאני אפרד ממנו זה הכי לא זה״ בר אמרה ואני המשכתי להתעסק בטלפון.
״כן שמעי בתכלס הוא מכוער בקטע אחר״ שיר אמרה וצחקתי.
״כן בר הוא בכלל לא לרמה שלך״ אמרתי לה בכנות.
״באמת שהמלצר הזה מלפני שבועיים חתיך״ שיר אמרה ואני אישרתי את דברייה. לפני שבועיים ישבנו בבית קפה והמלצר התחיל עם בר.
״יש לי את המספר שלו אבל פדיחה לשלוח לו הודעה הוא צריך לשלוח לי לא אני לו״ היא אמרה.
״מה לעשות שאתה סתומה ואמרת לו שיש לך חבר״ שיר אמרה והמשיכה לקרוא איזה כתבה באיזה מגזין.
״כי יש לי חבר״ בר אמרה בעצבים.
״לא לעוד הרבה זמן״ מילמלתי בשקט וצחקתי. שיר שמעה אותי וצחקה גם היא.
״בקיצור אני פשוט אפרד ממנו ואז אשלח הודעה למלצר הזה״ בר סיכמה את השיחה שלנו.
״מתי תפרדי ממנו?״ שיר שאלה את בר.
״אני אשלח לו הודעה שאנחנו צריכים לדבר ונראה כבר״ היא אמרה ופתחה את הטלפון שלה מקלידה משהו.
אני המשכתי בשלי להיות בטלפון , מסתכלת על תמונות שלי ושל סער.
אני מתגעגעת אליו כל כך.
אחרי כמה דקות של שתיקה ובהייה במסך הרגשתי יד על כתפי.
הרמתי את ראשי מהטלפון וראיתי את שיר ובר מצלמות לא הבנתי מה קורה ואז הסתובבתי וראיתי את סער.
קפצתי עליו בחיבוק כורכת את רגליי סביב מותניו ככה שהוא הלך כמה צעדים אחורה אבל מיד התייצב וחיבק אותי בחזרה.
הנחתי את ראשי על צווארו מס יפה את הריח שלו. התגעגעתי אליו כל כך.
הוא היה ברודוס שבוע וחצי ולא תמיד יכל לדבר איתי כי לא היה לו אינטרנט , אבל מה שכן בפעמים שכן היה לו אינטרנט הוא דאג להעלות את כל התמונות והסרטונים מהמסיבות שהיה שם.
הוא נישק את ראשי ואני קירבתי אותו אליי אם זה בכלל אפשרי.
אני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדיו.
אחרי כמה דקות ירדתי ממנו והוא נישק אותי נשיקה רכה ועדינה.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו והוא נישק אותי עוד פעם אבל הפעם בראש.
״יפה שלי התגעגעתי אלייך כל כך״ הוא אמר ברוך וחיבק אותי בחוזקה.
״לא היית אמור לחזור מחר?״ שאלתי בקול מסוקרן. אני סופרת את הימים , השעות והדקות אין סיכוי שפספסתי יום.
״כן אבל רציתי לחזור התגעגעתי יותר מידי״ הוא אמר ונישקתי אותו.
שמתי לב שבר ושיר כבר נכנסו לבית השאירו אותי ואת סער לבד בגינה.
״מתי הגעת לארץ?״ שאלתי אותו בחיוך והוא התיישב על אחד הכיסאות מושיב אותי עליו.
״באחד״ הוא אמר וליטף את השיער שלי.
״אה״ אמרתי וציירתי צורות אקראיות על החזה שלו.
״עוד שבועיים כולם נוסעים לצימר בצפון את זורמת?״ הוא שאל והמשיך ללטף לי את השיער.
״כן אין לי בעיה״ אמרתי והנחתי את ראשי על החזה שלו.
״תגידי גם לקטינים אולי הם רוצים גם לבוא״ סער אמר והשתמש בכינוי שהוא הדביק להם , זה שהוא גדול בשנתיים מאיתנו לא אומר שאנחנו קטינים.
אחרי שעה שישבנו איתם חזרנו לבית שלנו וראיתי שכבר המזוודות היו מפורקות.
״עדן הייתה פה״ הוא אמר והסביר לי שראה את המבט המבולבל שעל פניי.
״מה איתה באמת כבר שבועיים לא דיברתי איתה״ שאלתי אותו וישבתי על הספה.
״רגיל את יודעת״ הוא אמר וישב גם הוא בספה.
״אתה רעב?״ שאלתי אותו בדאגה והוא חייך אליי.
״לא אכלתי לפני שבאתי אצל סמי שניצל״ הוא אמר והוציא את הטלפון שלו וענה לאחת ההודעות שלו.
״התגעגעתי אלייך מלא״ אמרתי וקמתי מהספה בקפיצה וקפצתי עליו מתכרבלת בין הידיים הגדולות שלו.
YOU ARE READING
אהבה ללא גבולות
Romanceמאי לוי , היא ילדה מצחיקה וילדותית , אומרת מה שהיא חושבת בפנים , היא רגישה אבל כשהיא רוצה משהו היא תשיג אותו ובנוסף להכל היא תמימה. שברו לה פעם את הלב ומאז היא לא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רצינית. הציונים של מאי טובים אין לה בעיות התנהגות , פה ושם...