בתמונה עדן
נקודת מבט מאי
״את מתכוונת לדבר כבר מכוערת?״ שאלתי בגיחוך אחרי כמה דקות שהיא פשוט בהתה בי ולא דיברה. היא חייכה אלי בקטנה.
״הלכתי לבית ספר״ היא התחילה לספר.
״ואז רותם באה אלי ואמרה לי בהתלהבות ששון וחברה שלו נפרדו״ היא אמרה מזכירה לי שרותם זאת החברה הכי טובה שלה.
היא הפסיקה לשנייה וליטפתי לה את היד.
״בהפסקה שני החברה של שון באה אלי ואמרה לי להתרחק ממנו״ היא אמרה מדגישה את השם שלה בזלזול.
״כאילו מה נראה לה בכלל מי היא בכלל?״ היא אומרת בקול עצבני ואני מרגיעה אותה ומסבירה לה שתמשיך לספר.
״אמרתי לה שאין בנינו כלום שאני לא מתכוונת להתרחק ממנו רק בכלל שהיא אמרה ואז״ עדן אמרה והפסיקה באמצע.
ואני ליטפתי לה את היד מחכה שהיא תמשיך.
״היא אמרה שאחים שלה ירביצו לי ושאם אני לא אתרחק משון היא תהרוס לי את החיים״ היא אמרה והתחילה לבכות.
״קטנה שלי אני מצטערת שאני אומרת את זה אבל את מפגרת״ אמרתי והיא הרימה את הראש והסתכלה עליי.
״מי היא בכלל? למה מי זאת כולה חלדה בכיתה ח׳ שתוריד שתוריד ת׳אף. נראה מי מתקרב אליך״ אמרתי בקול רציני. מה עובר על ילדה בכיתה ח׳ שהיא מאיימת על מישהי אחרת?
״זאת שני אוחיון אם היא אומרת משהו היא לא אומרת סתם״ היא אמרה ושמעתי את הפחד בקולה.
״יפה שלי הכל יהיה בסדר״ אמרתי וחיבקתי אותה למשך כמה דקות.
אוחיון?
רק אותי השם הזה מלחיץ?
אחרי כמה דקות ראיתי שעדן נרדמה אז הנחתי אותה על המיטה. איך היא לא תיהיה עייפה? זה נראה כאילו היא בכתה כל היום.
ירדתי במדרגות בזהירות כדי לא ליפול , להחליק או לעשות איזשהי פדיחה.
התקדמתי לסלון וראיתי את סער יושב ומסתכל על הקיר במבט אטום ואת אמא שלהם במטבח.
סער הפנה את ראשו אלי כשראה אותי נכנסתי לסלון.
״היא דיברה איתך?״ הוא שאל במהירות.
״כן״ אמרתי וישבתי בספה מולו.
״נו מה היא אמרה״ הוא שאל בחוסר סבלנות.
״קודם כל בלי עצבים״ אמרתי מזהירה אותו שמה שאני הולכת להגיד יכול לעצבן אותו.
״אני נראה לך עצבני?״ הוא שאל אותי במבט אדיש.
לא , הוא לא נראה לי עצבני אבל אני לא רוצה לראות אותו עצבני.
״אז ככה״ אמרתי והתחלתי לספר לו את כל הסיפור משמיצה חלקים שהוא לא אמור לדעת.
״וזהו היא מפחדת שהיא תעשה לה משהו״ אמרתי לבסוף.
״אוחיון אמרת?״ הוא שאל וראיתי את הלסת שלו מתהדקת.
״כן״ אמרתי בקול מפוחד , כל הקטע הזה מפחיד אותי , האיומים האלה מפחידים אותי , הוא מפחיד אותי.
״טוב אני אזוז ״ אמרתי אחרי כמה שניות וקמתי מהספה.
״רגע מאי״ הוא אמר והסתובבתי אליו.
״תודה״ הוא אמר ואני הנהנתי. התקדמתי לכיוון הדלת והוא אחריי.
הסתובבתי אליו והסתכלתי עליו במבט של מה אתה רוצה.
״מישהו צריך להחזיר אותך הבייתה לא?״ הוא שאל שראה את המבט המבולבל שעל פניי.
צחקתי והוא חייך. נכנסתי לאוטו המושלםםם שלו ושוב כמו ילדה קטנה התלהבתי.
״מזה את מתלהבת?״ הוא שאל כאילו האוטו שהוא נוסע בו כרגע זה הונדה.
״תגיד אתה רציני?״ שאלתי בקול לא מאמין. הוא נוסע בפאקינג אאודי. הוא הסתכל עליי וגיחך.
״יש לי יותר טובות״ הוא אמר בקול קר.
הוא החנה מול הבית שלי ויצאתי מהאוטו.
״לילה טוב״ אמרתי לו והוא רק הנהן לי במבט אדיש. נכנסתי לעיניין לוחצת במעלית על קומה 13 ונכנסתי לבית שלי.
״מאמי אנחנו צריכים לדבר״ אבא שלי ניגש אליי כשראה אותי נכנסת לסלון.
״קרה משהו?״ שאלתי בקול לא מבין.
״לא אנחנו פשוט רוצים להגיד לך משהו״ הוא אמר ואמא נכנסה אחריו לסלון.
ישבתי מולם בספה מחכה שידברו.
״אני ואמא נוסעים לנסיעת עסקים״ הוא אמר. אוקי ו..?
״טוב״ אמרתי בקול לא מבין. כבר כמה פעמים הם נסעו.
״אולי תגידי לשיר או בר שיבואו לישון אצלך״ הוא אמר. אוי נו הוא חושב שאני ילדה קטנה?
״אבא אני כבר ילדה גדולה אני לא צריכה שמישהו ישן אצלי״ אמרתי ושמעתי אותו נאנח.
״אנחנו נוסעים עוד יומיים לשבוע וחצי מאי בלי בעיות״ אבא שלי אמרה בקול מזהיר ואני הנהנתי.
״ביי״ אמרתי ועליתי לאמבטיה , התקלחתי ושכבתי במיטה משחקת בטלפון עד שנרדמתי.
YOU ARE READING
אהבה ללא גבולות
Romanceמאי לוי , היא ילדה מצחיקה וילדותית , אומרת מה שהיא חושבת בפנים , היא רגישה אבל כשהיא רוצה משהו היא תשיג אותו ובנוסף להכל היא תמימה. שברו לה פעם את הלב ומאז היא לא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רצינית. הציונים של מאי טובים אין לה בעיות התנהגות , פה ושם...