עונה 2 פרק 1

3.6K 170 20
                                    

אז חברים וחברותתת לא האמנתי שהיום הזה יגיע אבל הנה הוא אני ממש מתרגשת ומפחדת אני מקווה שתאהבו....



אני נכנסת הביתה שבידיי מלא שקיות כבדות של סופר שיגרמו לי אחר כך לסימן אדום ואולי לכמה שטפי דם קטנים.
אני רואה את סער יושב על הספה מרוכז בטלפון ומתעצבנת.
״סער אפשר עזרה?״ אני מבקשת בשקט והוא מסיט אליי את מבטו פוגש בידיי הכואבות , הוא מיד ממהר לקחת ממני את השקיות ואני מסתכלת על הסימנים האדומים שעל ידי.
״למה לא קראת לי שהיית למטה?״ הוא שואל ומרים את כל השקיות בקלילות ואני רואה איך שריריו נמתחים.
אני לוקחת את הטלפון שלו ונכנסת לווצאפ העמוס שלו , אני יורדת מעט למטה ומראה לו את הארבע הודעות ששלחתי לו לפני חמש דקות.
״מצטער מאמי לא ראיתי״ הוא אומר ואני נאנחת , כל היום הטלפון שלו בפעולה ואני לא צוחקת הוא לא יכול להשאיר את הטלפון חמש דקות בלי שמישהו יחפש אותו , אפשר לחשוב ממש מציאה.
״הכל בסדר״ אני ממלמלת ויורדת שוב לאוטו להביא כמה שקיות של חטיפים ושתייה מתוקה שלא היו כל כך כבדות.
״יש ארגז קולה באוטו בזמנך הפנוי תביא אותו״ אני אומרת לסער שלקח ממני את השקיות כשנכנסתי שוב הבייתה.
הוא מהנהן ולוקח את המפתח של האוטו ויוצא מהבית.
אני מסדרת את רוב הדברים וסער נכנס כשבידו ארגז ועוד שתי שקיות שכנראה שכחתי , אני מסדרת את מה שנשאר ומתיישבת ליד סער על הספה.
אני מסתכלת על השעון ורואה שהשעה שלוש וחצי ואני נאנחת וקמה מהספה ונוסעת לגן של יהלי.
אני נכנסת ויהלי קופצת עליי בחיבוק ואני מנשקת את ראשה , אני מנהלת שיחה קצרה עם הגננת ויוצאת מהגן שבידי עבודה של יהלי ובקבוק המים של בוב ספוג שהיא כל כך אוהבת.
אני ויהלי נוסעות לגן של שירה. אז לפני שנה וקצת נולדה לי ולסער עוד ילדה.

״אמא אבא פה?״ יהלי שואלת ומושכת לי ברגל כדי שאני אסתכל עליה.
״אני חושבת תראי בחדר״ אני אומרת והיא מיד רצה , אני מסתכלת על שירה שמשחקת במשחק אקראי שהיה על הרציפה ומוזגת ליהלי וסער לאכול.
״יהלי מאמי בואי לאכול חיים שלי״ אני קוראת לה ואחרי כמה דקות היא באה.
היא מתיישבת לאכול ואני לוקחת את שירה ומתקדמת לחדר שלי ושל סער.
״איפה אבא? הנה אבא״ אני אומרת לשירה בקול תינוקי ,והיא צוחקת וחושפת שתי שיניים קדמיות קטנות , ברגע שהיא רואה את סער.
סער מושיט את ידיו ולוקח אותה אליו.
״מזגתי לך לאכול לך תאכל״ אני אומרת אחרי כמה דקות שהוא משחק וצוחק עם שירה.
״אני הולך עוד מעט עם עידן לאכול תודה חיים שלי״ הוא אומר וממשיך לשחק עם שירה.
אני יוצאת מהחדר משאירה אותם שם ומסתכלת על יהלי שסיימה כמעט את כל הצלחת.
״רוצה עוד חיים שלי?״ אני שואלת אותה כשהיא מכניסה את המזלג לפיה , היא מהנהנת אליי ואני ממהרת לקחת לה את הצלחת למזוג לה עוד , יהלי היא הכי קלה , מבחינת אוכל , התנהגות ובכללי הכל.
ירין לעומת זאת אוכל רק ג׳אנק ומשחק כל היום בסוני שאבא שלו קנה לו למרות שאני לא הסכמתי.
אני אוכלת את הצלחת של סער אך כמובן שלא מסיימת אפילו חצי.
אני מפנה את הצלחות שלי ושל יהלי וקמה מיד לשטוף כלים , אני שונאת שיש כלים בכיור.
״אמא אפשר ללכת עם אבא?״ יהלי שואלת אותי בקול עדין ואני מסתכלת עליה.
״תשאלי אותו הוא הולך עם עידן״ אני אומרת לה והיא מקפצת מהספה לכיוון סער.
אני שולחת הודעה לאמא שאספה את ירין מבית הספר יחד עם בנה שהוא בין החברים הטובים של ירין.
את/ה: ׳מה קורה? ירין עושה בעיות?׳
רווית אמא של דניאל: ׳ממש לא הוא ילד מקסים מקודם הם סיימו לאכול ועכשיו הם משחקים בחדר׳
את/ה: ׳תודה מאמי אני יבוא עוד שעה כזה?׳
רווית אמא של דניאל: ׳הוא נהנה קחי את הזמן׳
את/ה: ׳תודה מאמי אני ידבר איתך׳
היא מחזירה לי סמיילי מחייך ואני יוצאת מהווצאפ.
אני מתקדמת לחדר ומסתכלת על סער בטלפון שלידו שוכבת שירה וצופה בטלוויזיה.
״איפה יהלי?״ אני שואלת כשאני מבחינה שהיא לא בחדר.
״בחדר שלה היא הלכה להתלבש״ הוא אומר וסוגר את הטלפון.
״אה אתה לוקח אותה?״ אני שואלת ונשכבת ליד שירה.
״כן״ הוא אומר ומסתובב לצד ומסתכל עליי.
״את יודעת שאת הכי יפה בעולם?״ הוא שואל ושולח יד אל הלחי שלי מה שגורם לשירה לבכות כי הוא מסתיר לה את הטלוויזיה.
״מספיק״ אני מחייכת ומורידה את ידו מפניו.
אני קמה מהחדר והולכת לחדר של יהלי כדי לעזור לה להתלבש אך מופתעת לגלות שהיא כבר לבושה.
״חשבתי שאת צריכה עזרה״ אני אומרת והיא מסתכלת עליי בחיוך מתוק.
״אני כבר ילדה גדולה אמא״ היא אומרת בטון כל כך בוגר שאני שוכחת שהיא בת חמש.
״בואי אני יסדר לך את השיער״ אני אומרת לה והיא מתקדמת אל המיטה. היא מתיישבת ואני לוקחת גומיה ואוספת את שיערה לגולגל ושמה לה סרט כתום.

 היא מתיישבת ואני לוקחת גומיה ואוספת את שיערה לגולגל ושמה לה סרט כתום

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היא יוצאת מהחדר ומתקדמת לכיוון סער שעמד מחוץ לחדר והביט בנו.
״תהנו״ אני אומרת וקמה מהמיטה שלה.
סער ויהלי יוצאים ואני יורדת עם שירה לגינה.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now