סער החנה את האוטו ליד הבית השעה כבר אחד , אני עייפה ואני מתה לישון. היה מצחיק בים , יש לסער חברים שרוטים לא פחות משלי , סער אומנם לא כמוהם אבל הוא לגמרי באותו ראש כמוהם.
סער הכניס את המפתח בדלת ואני רק חשבתי איך אני מורידה את העקבים שהרגו לי את הרגליים ונזרקת על המיטה.
סער נכנס לבית ואני אחריו , הכל היה חשוך אבל מהגינה היה אור קטן שלא הצלחתי לראות מה הוא.
סער לקח לי את היד ומשך אותי אחריו לכיוון הגינה , לא הבנתי מה קורה כאן עד שהוא נכנס לגינה.
כל החברים שלנו היו שם , והכל היה מוסדר בוורדים אדומים ונרות , סער הוביל אותי למרכז ואני עדיין הייתי בשוק מכל הסיפור הזה.
נעמדנו בתוך המעגל הקטן שכל הקרובים שלנו יצרו ואז זה קרה.
סער כרע לי ברך.
הוא הסתכל עליי מלמטה והדמעות בעיניים שלי עמדו , הלב שלי דפק בצורה מטורפת והבטן שלי התהפכה כל כך הרבה פעמים.
״חיים שלי״ הוא התחיל לדבר בקול שקט שרק אני והוא שומעים מה הוא אומר.
״אין לך מושג כמה אני אוהב אותך״ הוא המשיך לדבר ואני כבר התחלתי לבכות.
״אני יודע שלפעמים אני לא מראה את זה אבל את החיים שלי , אין בן אדם שאני אוהב יותר ממך״ הוא אמר וכבר לא יכולתי לשאת את זה ונפלתי גם אני על הברכיים והוא החזיק לי את הפנים וליטף אותם.
״את יותר שאני לא טוב בכל החרא הזה״ הוא אמר ואני צחקתי.
״אבל אני לא יודע מי כן טוב בזה״ הוא אמר וניגב לי את הדמעות.
״מאי״ הוא אמר והלב שלי דפק כמו שהוא בחיים לא דפק.
הרגשתי שרק אנחנו שם , שאנחנו בכלל לא בגינה בבית שלנו אלא בתוך בועה משלנו , שאין בכלל אנשים מסביבנו ורק אני והוא עומדים ואף אחד לא מסתכל עלינו.
״התנשאי לי?״ הוא שאל בשקט והוציא מהכיס האחורי שלי קופסא אדומה.
הייתי בשוק , לא ציפיתי לזה לא ידעתי מה לעשות. הרי זה ברור שאני רוצה להתחתן איתו פשוט קפאתי.
הוא הסתכל עליי במבט שלא הצלחתי לקרוא ופשוט נישקתי אותו.
הוא תפס בלחיים שלי ואני הנחתי את הידיים שלי על העורף שלו.
״כן״ לחשתי בשקט שהתנתקנו מהנשיקה.
הוא לקח את היד שלי ותפס באצבע שלי , הוא פתח את הקופסא ולעיני נגלתה טבעת מושלמת! היא הייתה כסופה עם יהלום גדול , היא לא הייתה מוגזמת אבל גם ממש לא פשוטה היא הייתה בדיוק הטעם שלי.
הוא השחיל את הטבעת על האצבע שלי והיא ישבה בדיוק , היא לא הייתה גדולה והיא גם לא לחצה ועצרה לי את הדם , בדיוק בגודל המתאים!מחיאות כפיים הוציאו אותי מהבועה שלי וגרמו לי להרים את המבט מסער ולהביט בכל האנשים שעומדים סביבנו.
אבא שלי , אמא שלי , אמא של סער , עדן , שיר , בר , אופק , ליאל , מאור , רועי , עידן , אוראל ואפילו רותם אחות של רועי.
אני וסער נעמדנו והוא חיבק אותי.
הסתכלתי על אבא שלי והוא חייך אליי ואני רצתי לחבק אותו.
״הילדה הקטנה שלי כבר לא כזאת קטנה אה?״ הוא אמר בקול מתרגש שהתנתקנו מהחיבוק.
״אני כבר ממזמן לא קטנה״ אמרתי בחיוך ומיד אחרי זה הלכתי לחבק את אמא שלי שהתרגשה לא פחות ממני.
אחרי זה הלכתי לאמא של סער שהיא כמו אמא שלי התרגשה עד דמעות היא חיבקה אותי ובירכה אותי.
עברתי לכל החברים שגם הם בירכו אותי ואת סער כל כך הרבה.
״חשבתי שאני יהיה זה שיתחתן איתך״ אופק לחש לי באוזן ואני צחקתי והוא אחריי.
בגיל 8 אני ואופק עישנו התערבות מי יתחתן קודם , הוא אמר שהוא ואני ידעתי שאני יתחתן לפניו ואחרי ריבים סיכמנו שנתחתן ביחד.
״אני צוחק מזל טוב לב שלי״ הוא אמר וחיבק אותי חזק.
״אוהבת אותך מלא״ אמרתי בקול קצת לא מובן בגלל שהוא מחץ אותי בתוך החיבוק קצת יותר ממה שצריך.עכשיו כבר שתיים וסוף סוף אני במיטה , סער עוטף אותי בזרועות שלו ומנשק בלי סוף את בראש שלי ואני מציירת לו צורות אקראיות על החזה שהיה חשוף מולי וחשף את כל הקעקועים המרשימים שלו.
״אני אוהבת אותך״ מילמלתי ותוך כמה שניות נרדמתי.
YOU ARE READING
אהבה ללא גבולות
Romanceמאי לוי , היא ילדה מצחיקה וילדותית , אומרת מה שהיא חושבת בפנים , היא רגישה אבל כשהיא רוצה משהו היא תשיג אותו ובנוסף להכל היא תמימה. שברו לה פעם את הלב ומאז היא לא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רצינית. הציונים של מאי טובים אין לה בעיות התנהגות , פה ושם...