פרק 21

15.4K 548 79
                                    

נקודת מבט מאי
קמתי בבוקר ועמדתי מול הארון וחשבתי מה ללבוש.
אחרי כמה דקות של התלבטות לקחתי ג׳ינס בצבע ירוק זית רחב עם קרעים וחולצה לבנה רחבה של בית ספר.
את החולצה קיפלתי שתיהיה עד הפס של המכנס וגם בשרוולים עשיתי קיפול אחד.
שמתי כובע שחור של ניו יורק , שרשרת עם השם שלי בצבע זהב אולסטאר לבנות נמוכות וירדתי למטה.
״מאמי איך את הולכת?״ שמעתי את הקול של אמא שלי מהמטבח.
״ברגל״ עניתי ולקחתי את הכסף שהיה מונח על השולחן בשבילי. אבא שלי תמיד יודע ימי שני ורביעי הוא משאיר לי כסף על השולחן כי אני מסיימת מאוחר.
״את צריכה טרמפ?״ היא שאלה ויצאה מהמטבח וניגבה את הידיים שתה במגבת שהיתה מונחת על אחד הכיסאות.
״לא אני אלך קצת ברגל״ אמרתי לה החיוך ויצאתי מהבית.
אחרי רבע שעה הייתי בבית ספר.
הרגשתי משהו כבד מאוד קופץ לי על הגב ופלטתי צרחה קטנה.
שמעתי צחוק מוכר על הגב שלי ואני ניסיתי להוריד את האדם הכבד מאוד מאוד מגבי.
״אתה מפגר הייתי יכולה למות״ צעקתי על ליאל בהגזמה.
״כן איך בדיוק?״ הוא שאל בגיחוך.
״אני הייתי נופלת בגלל שאתה שמן ואז אתה היית נופל עליי חונק אותי למוות וזהו אין יותר מאי״ אמרתי מהר בעצבים.
הוא צחק וחיבק אותי מתקדם איתי למבנה של הבית שלנו. הבית ספר שלנו מחולק לשלוש בתים.
בית א- חצי שכבות ז, ח, ט.
בית ב- חצי שכבות ז,ח,ט.
בית ג- שכבות י, יא, יב. הבית שלנו.
״תעזוב אותי מפגר״ צעקתי על ליאל שהחליט שהוא רוצה לעשות לי שק קמח.
*
״מאי אני רוצה שתישארי איתי אחרי השיעור״ המורה ביקשה ממני ואני הינהתי לה.
אחרי חצי שעה נגמר השיעור וחיכיתי שכולם יצאו כדי ללכת אל המורה.
״קרה משהו״ שאלתי את המורה בנימוס.
״זוכרת שלפני כמה חודשים אמרתי לך שצריך לבוא ילד להשלים בגרויות?״ היא שאלה ונזכרתי בשיחה שהייתה לפני כמה חודשיים.
״כן״
״אז הוא מגיע היום האמת היא שהוא אמור להיות כבר בשער אז חשבתי אם את יכולה ללכת אליו עכשיו״ היא שאלה ואני הנהנתי.
״אני אדבר עם המורה של השיעור הבא שלך ואת תיהיי איתו בסדר?״
״כן בטח״ אמרתי.
״גלית תסביר לו לעומק על הכל אני רוצה שרק תעשי לו סיור ותסבירי לו דברים בסיסיים בסדר?״ היא שאלה ונזכרתי בגלית הילדה המעצבנת ממוצעת תלמידים שכל הזמן מתחנפת למורים.
״כן אין בעיה״ אמרתי לה ויצאתי מהכיתה לכיוון השער.
״היי יוסי״ אמרתי בחיוך לשומר והוא החזיר לי חיוך.
חיפשתי בעיניים שלי גבר חדש אבל לא ראיתי.
״תגיד יוסי הגיע לפה כבר הילד שצריך להשלים בגרויות?״ שאלתי את השומר בתקווה שהוא יבין על מה אני מדברת ואל מי אני מתכוונת.
״אמרו לי שצריך לבוא מישהו חדש אבל לא לא ראיתי אותו״ הוא אמר בנחמדות. כולם מכירים את יוסי ויוסי מכיר את כולם. אין על יוסי בעולם.
״טוב אני אחכה״ אמרתי וישבתי על אחד הספסלים הקרובים לשער.
׳מה קורה יפה?׳ סער שלח לי הודעה.
׳בסדר איפה אתה?׳ שלחתי לו.
׳עכשיו אני בבית , מה איתך את לא בשיעור?׳ הוא שלח לי והסתכלתי על השעה וראיתי שעכשיו כבר 14:45 וזה השיעור האחרון שלי.
׳המורה ביקשה ממני איזה טובה אז לא אני לא בשיעור׳ שלחתי לו.
׳התגעגעתי אליך׳ הוא שלח מעביר נושא.
׳אני לא׳ אני כן.
׳טוב׳ הוא שלח.
׳מה טוב? אתה אמור להילחם עלייי׳ שלחתי לו ואני בטוחה שהוא צוחק.
׳ואם אני לא רוצה׳
׳אז בלי רצון׳
׳את יודעת שאני מכור?׳
׳וואלה?׳
׳כן׳
׳למי?׳
׳לבלונדינית שאתמול ראיתי במועדון״ הוא שלח. הוא ידע שאני אתעצבן כי הוא הלך אתמול למועדון למרות שלא כל כך רציתי.
׳גם אני מכורה׳
׳אליי? כן אני יודע׳
׳תופתע אבל לא׳
׳כן אז למי?׳
׳לא מגלה׳
׳נו׳ הוא שלח והתנתקתי מהווצאפ מחייכת מההודעות שקופצות על המסך. הוא קנאי ואני אוהבת אותו.
קמתי מהספסל שעליו ישבתי וחיכיתי ליד השער. נו כמה זמן?
אחרי עשר דקות שכמעט קמתי והלכתי ראיתי גבר נכנס וכמה בנות שעברו לידו בהו בו , כנראה חתיך. לא ראיתי את הפנים שלו אז לא יכולתי לומר בוודאות אם הוא חתיך.
אותו אדם הסתובב אליי וצמרמורת תקפה את כל גופי.
מאה ואחד אלף מחשבות תקפו את ראשי ולא הניחו לי.
עכשיו אני יכולה לומר בוודאות שהוא חתיך , הוא לא ממש השתנה עם הזמן רק ניהייה יותר יפה ומושך.
״מאי״ הוא אמר בהפתעה וברגע ששמעתי את קולו הנמוך שהשתנה עם הזמן והפך ליותר ויותר גברי הדמעות הצתברו בעיניי.
הוא התקרב אליי ואני הלכתי אחורה. מה הוא עושה פה לעזאזל?
״רון״ הקול שלי יצא יותר חלש ממה שציפיתי.
״וואו״ הוא מילמל כנראה לא התכוון שאני אשמע.
״אתה הילד שצריך להשלים את הבגרויות?״ שאלתי בחשש אולי טעיתי בבן אדם וזה סתם צירוף מקרים שהוא פה.
״כן״ הוא אמר בקול בטוח.  אכלתי אותה.
הוא הסתכל עליי ואני עליו לא מוכנה להוריד את העיניים מהדבר היפה שעומד מולי. הוא בהחלט נראה הרבה יותר טוב מפעם.
לרגע שחכתי מסער אבל התעשטתי על עצמי וחייכתי נזכרת בכמה שאני אוהבת את הדבר המושלם הזה.
״למה את מחייכת?״ אני שומעת את קולו של רון.
״אה ... מה?״ שאלתי וכנראה שהייתי שקועה יותר מידי במחשבות שלי על סער.
״פשוט תגיד למנהלת או משהו שאתה רוצה שמישהו אחר ידריך אותך״ מילמלתי בשקט והסתובבתי ללכת אבל הרגשתי יד גדולה שמחזיקה את מפרק ידי.
״מי אמר שאני רוצה שמישהו אחר ידריך אותי״ הוא אמר בקול שקט שהעביר בי צמרמורת , כמה שאהבתי את הקול הזה , יותר מידי.
״רון פשוט די אוקי? המשכת הלאה אפילו לא דיברת איתי אחרי מה שקרה אפילו לא ניסית , מה גורם לך לחשוב שעכשיו אני אתנהג לידך כאילו הכל בסדר?״ שאלתי בקול רגוע מנסה להחזיק את הדמעות , לא רוצה לבכות לידו , אני לא רוצה להראות לו שאני חלשה , לא מולו.
״אני אוהב אותך״ הוא אמר ואני התאפקתי לא לצחוק לו מול הפרצוף. ׳אוהב אותי?׳ מאיפה הוא הקריץ את זה? שנתיים שלא דיברנו או ראינו אחד את השני ועכשיו הוא החליט שהוא אוהב אותי ?
שמעתי ציפצוף של אוטו וראיתי את האאודי השחורה של סער חונה בחניית בית הספר.
״פשוט תשכח שראינו אחד את השני אוקי?״ אמרתי לו בקול בטוח שאלוהים יודע מאיפה האומץ הזה בא.
שיחררתי את אחיזתי מידו שאפילו לא שמתי לב שחזרה ויצאתי משער בית הספר.
״מי זה היה?״ סער שאל שנכנסתי לאוטו.
״חבר ותיק״ מילמלתי , סער הבין שאני לא רוצה לדבר על זה אז הוא פשוט הניח לנושא ושתק.
הוא התקרב אלי ונישק אותי נשיקה עדינה.
״באמת התגעגעתי״ הוא לחש לי על השפתיים ותוך כמה שניות שחכתי את השיחה שהייתה לי לפני רגעים ספורים עם רון ונמסתי מהיופי של סער.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
רון

 •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••רון

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now