פרק 43

10.3K 558 60
                                    

״תתלבשי אנחנו יוצאים״ סער אמר ויצא מהחדר בחולצה לבנה מכופתרת עם קיפול עד המרפק וגינס שחור.
״מה עכשיו?״ שאלתי בקול משועמם.
״קבעתי עם כולם את לא יכולה להבריז עכשיו״ הוא אמר והבנתי שהוא אמר כולם הוא התכוון לכל החברים שלו.
״לאן?״ שאלתי וקמתי מהספה.
״מסעדה״ הוא אמר ונכנסתי לחדר אך הרגל של סער הפריעה לי לסגור את הדלת.
״מה?״ שאלתי בעצבים והסתכלתי עליו.
״נשיקה״ הוא אמר בקול משועשע.
״נו אין לי כוח לשטויות שלך תן לי להתלבש גם ככה לא בא לי לצאת״ אמרתי לו. אם לא החברים שלו מי היה יוצא עכשיו.
״נ-ש-י-ק-ה״ הוא אמר לאט והדגיש אות אות.
עליתי על קצות האצבעות ונישקתי אותו נשיקה יבשה וקטנה בפה ואז הוא הוזיז את הרגל שלו ככה שעכשיו אני יכולה לסגור את הדלת.
פתחתי את הארון והוצאתי ממנו שמלה שחורה עם כתפיות ומחשוף עמוק בחזה. שמתי נעל עקב שחורה העברתי מהר על השיער מחליק , שמתי בושם טיפה מייקאפ , איליינר , סומק ואודם אדום. יצאתי מהחדר וסער חיכה לי בסלון , הוא ישב עם הגב אליי והסתכל על השעון.

״נו מאי מה ניהיה?״ הוא צעק והסתובב , כשהוא ראה אותי הוא שתק וחייך חיוך קטן.
״את מהממת חיים שלי״ הוא החמיא לי ואני בחרתי שלא לענות לו.
״יאלה זזים?״ שאלתי ומזגתי לעצמי כוס מים.
״כן חכי לי באוטו״ הוא אמר משאיר לי את המפתח של האוטו על השולחן ועולה לחדר. סיימתי את כוס המים לקחתי את הטלפון שלי וכמו שהוא ביקש וירדתי לאוטו. פתחתי אותו וישבתי במושב ליד הנהג מתעסקת בטלפון.

׳מה יפה שלי את קופצת לביקור?׳ בר שלחה לי הודעה ומיד אחרי זה התנתקה.
׳הלוואי סער קבע עם חברים ואני הולכת איתו׳ החזרתי לה.
׳מה קרה את לא נשמעת מתלהבת׳ היא רשמה לי אחרי כמה דקות.
׳האמת שלא כל כך בא לי לצאת אחרי הריב שלנו׳ אמרתי לה בכנות.
׳את סתם מגזימה , אני בטוחה שתהני׳ היא שלחה לי ובדיוק סער נכנס לאוטו. הסתכלתי עליו והחזרתי לבר הודעה.
׳אני מקווה׳ ואז התנתקתי מהווצאפ.
כל הנסיעה הייתי מרוכזת בכביש להבדיל מסער שבכל הזדמנות שהייתה לו הוא הסתכל עליי.
״אולי די״ הוא פתח את הפה.
״מה די״ שאלתי משחקת אותה תמימה.
״די להיות כזאת תינוקת תפסיקי לעשות פרצופים״ הוא אמר במבט שלא הצלחתי לקרוא.
״אני לא יודעת על מה אתה מדבר אני ממש לא עושה פרצופים״ שקר גס.
״כן מה שתגידי״ הוא אמר וגילגל עיניים. שתקתי , לא המשכתי את השיחה והאמת שגם לא רציתי. מהשיחה הוא לא אמר כלום וככה גם אני , חזרנו על אותם תנועות אני מסתכלת על הכביש במבט מרוכז והוא מסתכל עליי כל כמה שניות.

״אולי מספיק״ שאלתי ביאוש אחרי שהוא הסתכל עליי כל כך הרבה פעמיים.
״מה מספיק״ הוא שאל משחק אותה תמים.
״מספיק להסתכל עליי״ אמרתי והסתכלתי עליו , אלוהים הוא כל כך חתיך.
״אני לא יודע על מה את מדברת אני ממש לא מסתכל עלייך״ הוא החזיר לי והביט בי במבט משועשע.
״למה אתה חייב להיות כל כך מעצבן?״ שאלתי אותו בעצבים הוא ידע שאני לא מדברת על עכשיו.
״את סתם עושה דרמות מכל דבר קטן אתמול היה לי הרבה עבודה ופשוט נשארתי עד מאוחר״ הוא הסביר , משהו בי האמין לו אבל היה בי חלק קטן שלא היה בטוח.
״אם זאת הסיבה למה לא אמרת את זה מהתחלה?״ שאלתי מנסה להבין עוד כמה דברים.
״כי את חשבת שאני בוגד בך ועיצבנת אותי למה שאני יבגוד בך תראי איזה מושלמת את״ הוא אמר והרגשתי איך הדופק שלי עולה בקצב מטורף ואיך הפנים שלי מתלהטות.
״עכשיו אתה סתם מגזים״ אמרתי בשקט והשפלתי את ראשי אל הציפורניים שלי ושיחקתי איתם.
״אני באמת אוהב אותך , את לא מבינה אפילו כמה״ הוא אמר וליטף את היד שלי.
הלב שלי דפק בחוזקה , והרגשתי איך אני הופכת לעגבנייה.
לא אמרתי כלום והוא המשיך לנסוע שהוא מלטף את ידי ומביט בכביש.

סער פתח לי את הדלת ויצאתי מביטה בו , אפילו עם עקבים אני לא מגיעה לסנטר שלו. זה כזה לא פייר שהוא כל כך גבוה אני מרגישה קטנה לידו!
הוא החזיק את ידי באלגנטיות ונכנסנו למסעדה.
באחד השולחנות זיהיתי את אנה חברה של רועי והיא ישבה ליד בחורה עם שיער שחור שאותה לא זיהיתי.
סער התקדם לאותו שולחן ואז ראיתי גם את רועי ועידן.
״איפה אוראל?״ שאלתי את סער בלחש באוזן שישבנו בשולחן עם כולם.
״צריך להגיע״ סער אמר וליפף את היד שלו סביבי בחצי חיבוק.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now