עונה 2 פרק 9

2.5K 203 59
                                    

השעה שתיים וחצי בלילה. אני בדיוק חונה את האוטו ליד הבית של אופק. כל הנסיעה עברה בשתיקה מביכה.
״אני באמת אוהב אותך אבל את צריכה לשחרר״ אופק אומר אחרי שעצרתי את האוטו ולא הבטתי בו.

״אתה יכול להסביר לי מה עשיתי לא בסדר?״ אני שואלת ברצינות.

״חיים שלי הבן אדם התחתן איתך, אתם ביחד כל כך הרבה שנים. למה את לא סומכת עליו?״ אופק אומר בקול רגוע.

״אני סומכת עליו״ אני אומרת בכנות.

״אז למה את מקנאה כל כך? למה את עושה לו סרטים שהוא מדבר פעם בשבועיים עם ידידה בטלפון? הרי אמרת שאת סומכת עליו. אז מה הסיבה?״ אופק אומר ואני באמת מקשיבה לו.

״אני גבר אוקיי, אני יודע בדיוק מה עובר בראש של סער, הוא בטוח שאת לא סומכת עליו ואחרי כל כך הרבה שנים ביחד ושלוש ילדים זה מעליב ופוגע״ אופק מוסיף לאחר שראה שאני שותקת.

״היחסים בנינו כבר לא כמו פעם ואתה יודע את זה, אין לנו כמעט אינטראקציה״ אני פולטת ורואה לאן השיחה הולכת להגיע.

״הוא עסוק בעבודה ואת יודעת את זה״ אופק אומר ואני מרגישה שהוא וסער באמת התחברו ולא ידעתי את זה.

״לא הבנתי אתם עכשיו בסטים?״ אני שואלת בבלבול. עם כמה שסער היה יודע שאופק כמו אח שלי תמיד הוא שם עין והיה עושה לי קטעים אבל פתאום הם הופכים לי לחברים הכי טובים?

״לא בסטים אבל כן התקרבנו, שמעי כשאנחנו יוצאים ביחד עם הבנים לבד הוא ממש אחלה גבר אז כן יצא לנו גם לדבר לבד ודי סידרנו את העיניים ואז הוא גם הכיר לי את שירה״ אופק אומר.

״עצור, אתה רוצה להגיד לי שבזמן שאני בוכה לך על שהוא מבלה כל היום עם חברים שלו אתה בעצם חלק מהם?״ אני אומרת בשוק.

״לא בדיוק״ הוא אומר ומגרד בעורף.

״אופק תעשה לי טובה לך הבייתה נדבר מחר אני עצבנית ולא בא לי לריב״ הטון שלי עולה ברגע שאני מבינה שהוא הולך למרוח אותי.

״מאי-״ הוא מתחיל לדבר ואני קוטעת אותו ״אופק מספיק השיחה הזאת לא מתקדמת למקומות טובים ואתה רק מסבך אותך ואת סער יותר״

אופק יוצא מהאוטו אחרי שהניח לי נשיקה על הלחי. אני באמת לא מצליחה להבין. אוקי שיהיו לך ידידות. אבל תספר לי. למה אתה צריך להסתיר את זה? העובדה שהיחסים בנינו לא הולכים כמו שצריך ביחד עם הידיעה שיש לו ״ידידה״ גורמת לי לאבד את זה.

דמעות מתחילות להיווצר בעיניי והפנסים של הרכבים המעטים שחולפים מולי מסנוורים אותי.
אני עוצרת בצד ופשוט מתפרקת, מי חשב שאני וסער נגיע למצב כזה.
הזוגיות שלנו באמת הייתה מושלמת רק שבחודשים האחרונים משהו קרה. אני לא יודעת להגיד מה בדיוק קרה אבל קרה משהו.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now