פרק 36

11.2K 541 57
                                    

נקודת מבט סער
פתחתי את העיניים וראיתי את מאי בין הזרועות שלי. היא ישנה על החזה שלי ואני עטפתי אותה בחיבוק.
קמתי מהמיטה נזהר שלא להעיר אותה והתקדמתי למקלחת. שטפתי פנים ויצאתי מהחדר.
״בוא אחי שב איתנו״ אוראל קרא לי.
״שתי דקות אני בא אחי״ החזרתי לו בצעקה. חזרתי לחדר והחלפתי בגדים. לבשתי ג׳ינס לבן צמוד וחולצה אפורה.
סירקתי את השיער אחורה ושמתי קצת ג׳ל כדי שזה לא יהרס.
שמתי בושם ובאתי לצאת מהחדר אבל הקול של מאי עצר אותי.
״מה לאן אתה הולך?״ היא שאלה בקול עייף והתיישבה על המיטה. הסתכלתי עלייה במבט אטום.
״כולם יושבים בחוץ תבואי״ אמרתי ויצאתי מהחדר משאיר אותה שם לבד.
התקדמתי לאיזור שכולם ישבו וראיתי את הבוקסה של ליאל.
״וואלה אחי איזה מזל שאין פה הרבה אנשים״ רועי אמר לי באוזן שישבתי לידו.
״כן אה שירים חופשי״ אמרתי לו בחזרה. יש פה עוד שני זוגות צעירים שישבו איתנו עכשיו , שתי בחורות , וזוג בן 20 אז ככה שאין אף אחד שיתלונן
״תהל״ שמעתי קול מעליי והרמתי את המבט מהטלפון. מולי עמדה בחורה בלונדינית נראת בת 25 יש לה עיניים ירוקות והיא גבוהה , היא רזה ויש לה תחת , החזה שלה לא גדול אבל גם לא קטן , בסך הכל בסדר.
״סער״ אמרתי בחוסר עניין והיא התיישבה לידי.
אחרי כמה דקות שהיא מנסה לפתח שיחה ואני בכלל לא מקשיב לה אני רואה את מאי מתקרבת אלינו , היא לבשה ג'ינס לבן צמוד עם קרע בברך שהבליט לה את התחת וחולצה אפורה רחבה.
היא ישבה ליד אופק ושיר לא מתייחסת אליי בכלל.
״אז סער בן כמה אתה?״ תהל שאלה.
״23״ אמרתי באדישות. היא לא מבינה רמזים?
״יאאא גם אני בת 23״ היא אמרה בהתלהבות.
שמישהו יקח אותה ממני!
״קטע״ אמרתי בקול קר.
היא נצמדה אליי ואני זזתי ממנה טיפה.
כמה שניות אחרי שתהל שמה את היד שלה על היד שלי מאי עמדה מולנו מחייכת.
״היי״ מאי אמרה וחייכה חיוך קטן לתהל.
״היי״ תהל אמרה בחיוך צבוע.
״את מוכנה להוריד את היד שלך מחבר שלי?״ מאי אמרה ועכשיו היה לראות שהיא עצבנית.
״חבר? הוא לא אמר לי שיש לו חברה״ תהל אמרה בכוונה כדי לעצבן את מאי.
״סער הוא לא אחד של דיבורים יותר בקטע של מעשים , סער אתה רוצה להראות לה שיש לך חברה?״ מאי אמרה ואת המשך המשפט הפנתה אליי.
סימנתי לה אם הראש לבוא והיא ישבה עליי. נישקתי אותה בעדינות ויכולתי להרגיש איך תהל שנייה מלהרביץ למאי.
״עכשיו אם לא אכפת לך״ מאי אמרה ברמיזה ותהל קמה מהכיסא שלידי ודפקה למאי מבט מתנשא.
אחרי כמה דקות שאנחנו מתמזמים תהל מחליטה לקום מהשולחן וללכת לכיוון החדרים וחברה שלה הולכת אחריה.
שמאי רואה שתהל כבר לא באיזור היא קמה ממני וחוזרת לשבת ליד אופק.
הסתכלתי עלייה מבולבל והיא התעלמה ממני והמשיכה לדבר עם אופק.
״אללה סער שיר לנו שיר״ רועי אמר ודחף אליי את המיקרופון.
״עזוב אותי נו״ אמרתי בחוסר עניין ממש לא בא לי לשיר עכשיו.
״שיר אחד״ הוא התעקש.
״באמא שלך רועי אין לי עצבים״ אמרתי ושמתי לב שהמוזיקה שמקודם התנגנה הפסיקה וכולם הקשיבו לשיחה שלנו.
״אני אני רוצה לשיר״ בר קפצה וראיתי את המבטים המפוחדים בעיניים של ליאל מאור שיר אופק ומאי.
״אולי כדאי שמישהו אחר ישיר״ שיר אמרה בעדינות.
״לא נו אבל אני רוצה״ בר התעקשה ורועי הביא לה את המיקרופון.
בר לקחה את הטלפון שהיה מחובר לרמקול והקלידה מהר שיר בטלפון ותוך כמה שניות מנגינה של גיטרה התחילה להתנגן.
״הקשיבו חבריי התאהבתי עד בלי די נשבעתי בחיי שאתן את כל כולי רק לנסיך שלי ויותר לא אחפש רוצה להיכנס אל הלב שלו ושם להישאר״ היא התחילה לשיר , זכרתי את זה יותר גרוע.
הפרצוף של רועי ישר התעוות ואופק צחק בשקט.
ראיתי את מאי זוחלת על הרצפה.
בזמן שבר עדיין שרה מאי ניתקה את הכבל של המקרופון.
״אוי כנראה שהלך הרמקול לא נורא פעם אחרת״ ליאל אמר ומאי חזרה מהר למקום שלה.
אוראל שראה את כל הסיטואציה לא נשאר אדיש ופשוט התחיל לצחוק.
״מה אבל למה הרגשתי ששרתי ממש טוב״ בר אמרה בקול תמים ולא הבינה למה אוראל צוחק ולמה אופק אדום , אולי אופק אדום בגלל כל הצחוק שהוא ניסה לשמור בפנים?
״לא נורא פשוט נשמע שירים״ עידן חייך אל בר בנחמדות והפעיל כמה שירים מהטלפון.

״נראה לי אנחנו פורשים״ אוראל וחברה שלו קמו מהשולחן אמרו שלום לכל אחד והלכו לחדר שלהם.
״כן אני גם הולך אני גמור״ ליאל אמר אחרי כמה דקות וקם חיבק את כולם והלך לחדר שלו ושל בר.
לאט לאט כולם הלכו לחדרים שלהם ונשארנו אני מאי רותם רון אופק ורועי.
ראיתי שרון התיישב ליד מאי והרגשתי איך העצבים נבנים בי מחדש.
״תרחק״ זרקתי שראיתי שרון מתקרב למאי יותר מידי.
שניהם הסתכלו עליי.
״מה יש לך?״ מאי שאלה עצבנית.
״את לא רואה שהוא מאוהב בך?״ אמרתי לה בעצבים. היא כל כך עיוורת?
״אפ אפ אפ אדון בוזגלו יש לו חברה״ רותם קפצה.
״כן ובגלל זה הוא יושב ומדבר עם מאי ולא איתך״ אמרתי לה באדישות ורק עכשיו היא קלטה כמה שהם צמודים.
״אה עכשיו אסור לי לדבר עם בנים?״ היא שאלה בעצבים ונעמדה.
״עזבי״ אמרתי ביאוש וקמתי מהכיסא מתקדם לחדר.
״לא אני באמת שואלת כי לפני שעתיים מישהי פלירטטה איתך ואתה בכלל לא התנגדת״ היא עצרה אותי.
״המישהי הזאת חפרה לי ובכלל לא הקשבתי לה וחוץ מזה אני לא מדבר עם אקסיות שלי שצמודות לי לתחת״ אמרתי בעצבים.
״לא ראיתי את הבן אדם קרוב לשלוש שנים אתה שומע את עצמך? אסור לי לדבר איתו?״ היא צעקה.
״תעשי מה שבא לך אני גם יתחיל לעשות מה שבא לי״ זרקתי לעברה באדישות והלכתי לחדר.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now