פרק 37

11.9K 601 56
                                    

נקודת מבט מאי
סער הלך לחדר לפני חצי שעה. אופק דיבר איתי בזמן הזה , הוא הסביר לי איך זה היה נראה מהצד ושהוא מצדיק את סער.
ברגע שסער הלך רותם קמה בעצבים ורון אחריה.
״טוב אני הולכת״ אמרתי וקמתי מהכיסא. חיבקתי את אופק והתקדמתי לחבק את רועי.
״תני לו את הזמן שלו , הוא פגוע עכשיו״ רועי אמר לי באמצע החיבוק ואני הנהתי אליו.
התקדמתי לחדר וראיתי את סער שוכב על המיטה עם בוקסר שחור צמוד בלבד.
השיער שלו היה רטוב מעט וטיפטף על החזה המקועקע שלו.
הוא לא הסתכל עליי שנכנסתי לחדר הוא רק המשיך להתעסק עם הטלפון שלו.
לקחתי מכנס שחור קצר תחתונים חזייה וגופיה לבנה ונכנסתי למקלחת.
יצאתי אחרי כמה דקות שהשיער שלי רטוב.
חיפשתי במזוודה מסרק אבל לא מצאתי , שיט!
אני לא מאמינה ששכחתי אותו בבית לא אין סיכוי אני הבאתי אותו.
״אתה יודע איפה המסרק?״ שאלתי את סער , הוא הביט בי במבט קר ולא ענה.
״לא צריך אל תענה״ אמרתי בכעס. מה עכשיו הוא לא מדבר איתי? מה הוא ילד בן שלוש?
״לאן את הולכת?״ הוא שאל שבאתי לצאת מהחדר.
רציתי להתעלם ממנו אבל אני לא יורדת לרמה שלו.
״לקחת משיר או בר מסרק״ אמרתי ואפילו לא הסתובבתי.
״את לא יוצאת ככה״ הוא אמר בקול רגוע ואני הסתובבתי אליו.
״וזה למה?״ שאלתי מנסה להירגע.
״תצאי ערומה יותר טוב״ הוא אמר עדיין בקול רגוע. בחנתי את עצמי , ברגע אחר הייתי חושבת שזה חמוד שהוא לא רוצה שאני יתלבש ככה אבל עכשיו? זה מעצבן כל כך!
״אבל אני צריכה מסרק״ אמרתי ופתחתי את החדר.
״מה לא מובן ב׳את לא יוצאת ככה׳?״ הוא עצר אותי מלצאת מהחדר.
״סער שחרר סבבה החדר של בר וליאל שתי דקות מפה״ אמרתי.
״את לא יוצאת ככה ופה זה נגמר״ הוא אמר.
״כולם ישנים אף אחד לא יראה אותי ככה נו״ אמרתי והעצבים התחילו לעלות לי. השעה כבר אחד בלילה כולם בטוח בחדרים שלהם.
״זה לא מעניין אותי״ הוא אמר.
״אבל אני צריכה מסרק״ אמרתי בעצבים. נו מה עובר עליו.
״סבבה אני יביא לך״ הוא אמר והתקדם למיטה ולקח מכנס טרנינג אפור שהיה זרוק עליה.
הוא לבש את הטרנינג ויצא החדר.
מצד אחד הוא כל כך חמוד שהוא מגונן ככה אבל מצד שני מי הוא חושב שהוא? רגע אחד הוא מתעלם ממני ורגע אחר הוא חמוד?
הוא חזר אחרי כמה דקות עם מסרק שחור ביד.
״קחי״ הוא אמר והושיט לי את המסרק. לקחתי ממנו את המסרק והתחלתי להסתרק.
״רוצה לדבר?״ שאלתי אותו אחרי כמה דקות של שקט.
״לא״ הוא אמר והתכסה בשמיכה.
הוא שכב על הצד עם הטלפון והתכתב עם מישהו.
״עם מי אתה מדבר?״ שאלתי בשקט. לא בא לי שהוא יתעצבן עליי אבל בכל זאת אחד וחצי בלילה.
״חבר״ הוא אמר בשקט והמשיך להקליד במהירות.
שתקתי , אין לי מה להגיד.
הדלקתי את המזגן ושכבתי בצד השני של המיטה מתכסה בשמיכה.
שכבתי רחוק מסער עד כמה שיכולתי והתעסקתי בטלפון , הייתי באינסטגרם ועשיתי לייקים לכל מיני אנשים.
הרגשתי איך העיניים שלי נעצמות אבל אחרי כמה שניות שמעתי קול מוכר.
״את תפלי״ סער אמר ושנייה אחרי מצאתי את עצמי על הרצפה.
סער הסתכל עליי וגיחך.
״עד כמה שזכור לי אני לא נושך״ הוא אמר וגיחך.
״ממש בוגר״ אמרתי וקמתי מהרצפה ועליתי על המיטה בחזרה.
״בואי לפה״ סער אמר ופתח את הזרועות שלו.
בשנייה שהוא אמר את זה מצאתי את עצמי עטופה בידיו המקועקעות והחסונות , אני חלשה מולו. אני לא יכולה לכעוס עליו. זה מעצבן.
״אני אוהב אותך״ הוא אמר ונישק את ראשי.
״ואני שונא לריב איתך״ הוא הוסיף והרים את ראשי מהחזה שלו ונישק אותי.
״את שלי״ הוא מילמל באמצע הנשיקה.
המשכנו להתנשק בלהט והבנתי שצריך לעצור את זה כאן.
״סער לא עכשיו אני עייפה״ מילמלתי לתוך הנשיקה והוא נישק אותי עוד כמה שניות וניתק את שפתינו.
אני וסער שכבנו בפעם הראשונה לפני חודשיים. רק אחרי שלוש שנים של זוגיות עשינו את זה , בהתחלה סער הופתע שהייתי בתולה אבל אחר כך הוא התרגל לרעיון ואפילו די התלהב.
מאז שכבנו אולי חמש פעמים וסער לא לוחץ עליי בכלל , הוא חיכה שלוש שנים הוא יחכה עוד יום לא יקרה כלום.
הוא נישק אותי נשיקות קטנות בצוואר ולאט לאט נרדמתי.
נקודת מבט סער
אני לא יכול לכעוס עלייה , פשוט לא יכול זה חזק ממני.
היא נרדמה ואני המשכתי לנשק אותה נשיקות עדינות בכל הפנים שלה.
אני ללא ספק מאוהב בה , בכל דבר שהיא עושה מהרגע שהיא קמה בבוקר ועד הרגע שהיא הולכת לישון בלילה.
אני שונא שבנים אחרים מדברים איתה למדתי לחיות עם זה ואני מבין שאני לא יכול לאסור עלייה לדבר עם בנים אחרים אבל עצבן אותי שהיא הולכת ומדברת איתו והוא דבוק לתחת שלה. עצבן הידיעה שפעם היא אהבה אותו כמו שהיא אוהבת אותי , שפעם הוא זה שהלך לישון מחובק איתה ביחד , שהוא נישק את השפתיים המתוקות שלה שעכשיו הם שלי.
עיצבן אותי שאחרי המכות שהוא אכל לפני שלוש שנים הוא לא הבין את הרמז ועכשיו הוא ממשיך לפלרטט איתה מולי.
עיצבן אותי שיש לו חברה שהיא כמו אחותי שלא נראה לי שהוא בכלל אוהב.  בכללי הפרצוף שלו עיצבן אותי.
הסתכלתי על מאי , היא הייתה מכורבלת בין ידיי אני פשוט מכור ליופי הזה , אני לא יכול להסביר במילים כמה אני אוהב אותה , היא הכל בשבילי.
אני כל כך קנאי לה בכל כך הרבה מקרים שזה מעצבן אותה ואנחנו רבים על זה כל כך הרבה פעמים , אבל למה היא לא מבינה את הצד שלי? למה היא לא מבינה שאני פשוט קנאי מזדיין!
אני לא יכול שגברים אחרים יסתכלו על מה ששלי שגברים ירצו את מה ששלי זה פשוט לא עובד ככה.
אני סומך עלייה במאה אחוז אני פשוט לא סומך על הסביבה.
מרוב מחשבות שכבתי שראשי בשקע צווארה ואני מסניף את הריח שלה ולאט ולאט נרדם.

אהבה ללא גבולותWhere stories live. Discover now