״נו כבר יא מציק תעזוב אותי כבר״ אמרתי לסער שלא הפסיק לנשק את הצוואר שלי , מה שגרם לבטן שלי להתהפך בצורה מוגזמת.
״אז תפסיקי להיות עצבנית״ הוא אמר והמשיך בנשיקותיו.
״אז תפסיק לעצבן אותי ותגיד לי איפה היית אתמול״ אמרתי וניסיתי להוזיז אותו ממני לפני שהוא ישאיר לי סימנים.
״זה לא אמור לעניין אותך״ הוא אמר עדיין בשלו מתעסק עם הצוואר שלי.
״כוסעמק סער סבבה? אני רוצה לדעת איפה היית אתמול ועם מי״ אמרתי עצבנית ולרגע נגעלתי מזה שהוא נוגע בי כי אני לא יודעת עם מי הוא היה אתמול ורק מלחשוב עליו עם בחורה אחרת גורם לי להקיא.
״אז זה הקטע? עם מי הייתי?״ הוא שאל והתרחק מעט מהצוואר שלי.
״כן מה הבעיה שלך פאקינג לענות?״ שאלתי אותו בכעס והפעם התאפסתי על עצמי והעפתי אותו ממני.
״זה פשוט לא אמור לעניין אותך״ הוא אמר מנסה לשמור על רוגע.
הפנים שלו קרובות לשלי ואני מרגישה שמתחיל להיות לי חם מהקרבה הזאת , תמיד שאני לידו הבטן שלי מתהפכת , אני מרגישה שחם לי והלב שלי דופק בקצר מהיר.
״סער אני נשבעת לך שאם אתה בוגד בי אני תולשת לך את הביצים״ אמרתי בעצבים והוא הסתכל עליי וצחק אך היה אפשר לראות על פניו הבעה פגועה.
״שאני יבגוד בך? את שומעת את עצמך. מה גורם לך לחשוב דבר כזה״ הוא שואל וראיתי שהוא מתחיל להתעצבן.
״אם אתה לא בוגד בי מה קשה לך להגיד לי איפה היית״ שאלתי עדיין באותם עצבים. הוא פשוט משגע אותי.
״אני לא יכול לספר לך בסדר?״ הוא אמר וליטף את פניי.
״לא בסדר אתה רוצה להיפרד?״ אמרתי בעצבים ואת המשך המשפט שאלתי בקול רועד.
״למה שתחשבי דבר כזה?״ הוא שואל ומקרב אותי אליו עוד יותר ואני מרגישה את הנשימות שלו על השיער שלי.
״אתה אמור לספר לי הכל״ אמרתי בקול נפגע , אוקי אם אתה בוגד בי סבבה לפחות תמציא לי משהו.
הוא עצם את עינייו בחוזקה ונשם עמוק.
״אני לא יכול״ הוא אמר ויכולתי לשמוע כנות בדבריו אבל משהו בבראש שלי מערער אותי , גם כל הקטע עם שנאל.
״אתה נפגש עם שנאל?״ שאלתי מנסה לקבל רמז קטן למה שהיה אתמול.
״מאיפה הבאת את זה?״ הוא שואל אותי בהפתעה.
״תפסיק לענות לי בשאלות״ התעצבנתי עליו.
״כן או לא היית אתמול עם שנאל?״ הוספתי.
״לא״ הוא אמר מיד בלי להסס.
״אז איפה היית?״ שאלתי בקול מיואש ודפקתי את הראש שלי בחזה שלו.
הוא ליטף את שערי ונישק אותי בראש.
״מאי בבקשה״ הוא אמר גם הוא מתחיל להתייאש מהשיחה הזאת.
״נו סער״ ניסיתי ללחוץ עליו.
״תספר לי״ ביקשתי ממנו והרמתי את המבט שלי מסתכלת עליו.
״בבקשה״ הוא אמר בשקט מתחנן שאני ירד מהנושא ואני נאנחתי.
זזתי ממנו וירדתי לסלון. אם הוא לא מתכוון לספר לי , הכל טוב.נקודת מבט שיר
׳היא כל כך קנאית אלוהים היא עוד תהרוס את כל ההפתעה׳ סער שלח לי הודעה.
׳אתה אמור לשמוח שאתה כל כך חשוב לה שהיא מקנאה׳ שלחתי לו בחזרה.
׳אני הורג אותך עם ההפתעה נהרסת׳ הוא שלח ויכולתי לדמיין את הפרצוף העצבני שלו.
הוא רוצה להציע למאי נישואין אז הוא רוצה שאני אלך לבחור טבעת , כעסתי עליו ואמרתי לו שהוא חייב לבחור לבד את הטבעת במקום שאני ילך ואקנה , אז אתמול הוא הלך לבחור את הטבעת הוא התעכב בחנות ואחרי זה בא אליי כדי להתייעץ איתי בכל מיני דברים אז מאי חושבת שהוא בוגד בה.
תכלס , זה די חשוד כי רק לפני פחות מחודש הבן אדם אמר לה שהוא לא רוצה להתחתן איתה למרות שהסיבה מוצדקת.
אחרי שהם דיברו על זה סער הבין שהיא נפגעה מכל העיניין אז הוא החליט להציע לה , גם אם יתחתנו עוד שנה , עדיין תיהיה לה הרגשה של שקט בלב.
*
*
*
*
*
אני יודעת , אני יודעת הפרק ממש קצר.
אני פשוט רוצה להפסיק אותו מהנקודה הזאת כי זה נראה לי הכי טוב.
אני ממש רוצה שתגיבו זה חשוב לי , אני רוצה שתדעו שאני קוראת את כל התגובות שלכם ואתם לא מבינות כמה אני מתרגשת , אי אפשר לתאר את ההרגשה הזאת כי עד שאתה לא עושה משהו כזה , משהו שאתה משקיע בו כל כך הרבה זמן ומחשבה , משהו שאתה עושה מהלב ואנשים מפרגנים ואוהבים אתה לא יודע מה ההרגשה , ותודה רבה לכם שאתם נותנים לי את ההזדמנות לחוות את ההרגשה הזאת.
אני ממש מצטערת שלוקח לי כל כך הרבה זמן להעלות פרק , תבינו זה קשה. לא תמיד אני יודעת איך להמשיך את הסיפור.
בכל מקרה רציתי להגיד שאני אוהבת אותכם הכי הרבה שבעולם ותגיבו כמה שיותרררר תהנוו❤️
YOU ARE READING
אהבה ללא גבולות
Romantikמאי לוי , היא ילדה מצחיקה וילדותית , אומרת מה שהיא חושבת בפנים , היא רגישה אבל כשהיא רוצה משהו היא תשיג אותו ובנוסף להכל היא תמימה. שברו לה פעם את הלב ומאז היא לא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רצינית. הציונים של מאי טובים אין לה בעיות התנהגות , פה ושם...