Merhabalar..
Öncelikle başlama tarihinizi bırakın lütfen tabi başlayan olursa jsjsjsjHer neyse bu fici uzun zaman önce Zayn Malik kurgusuyla yayımlamıştım şuan ise can sıkıntısından Jikook kurguya çevirmek istedim o yüzden yayınladığım bölümleri silip o şekilde bölüm paylaşmaya başlayacağım. Yeniden okuyan bir kitle olur umarım o zamana dek bölüm düzenlemek istiyorum♡
Hepinize iyi okumalar..
Lütfen okurken vote atmadan geçmeyin''***
Kimsenin olmadığı karanlıkta tutsak olan çocuk derin bir iç çekti ve yıllardır yaptığı gibi gözlerini boş duvarlarda gezdirdi.
Kimsesi yoktu tıpkı bir bedeninin olmayışı gibi ve buna her seferinde lanetler okuyordu. Alışamamıştı bir türlü işte yediremiyordu aldığı bir nefesin olmamasına. Bir ruhtu o ve yalnızlıktan sıkılıyordu. Bu evde takılı kalan ruhunun nedenini bilmiyordu. Neden diyordu sürekli neden?
Lanetli olmayı kendisi seçmemişti. Bu evde bir bedeni bile yokken ruhunun büyüyüp olgunlaştığını tek başına hissetti peki nasıl olurdu bu? Bir açıklaması yoktu kendince bunu açıklamaya gücü yetmezdi ki pek bir şey bilmezdi sonuçta. Öğrendiği şeyler yıllar içerisinde evinde yaşayan kiracılar sayesinde olmuştu. Gerçi ne kadar öğrenebilirdi ki ? Sonuçta bir bedeni yoktu dokunamıyordu bir şeye gözlemliyordu sadece elinden geldiğince çünkü bilgiye aç bir çocuktu. Her şeye aç bir çocuktu...
Yaşamı boyunca bir şey deneyimlememişti sonuçta nasıl yapsın ki fırsat bile sunmamıştı tanrısı ona gerçi bir tanrı varsa diye düşündü. Eğer tanrı varsa neden beni unuttu dedi kendi kendine,niye beni yalnız bıraktı bu karanlık duvarların içerisinde diye düşünmeye başladı. Hisleri vardı sonuçta sadece duyuları yoktu. Zaten bu hisler yüzünden bu kadar karamsardı ya madem bedeni yoktu hisleri de olmaya verseydi. Düşünüp üzülmek istemiyordu artık hissetmek istiyordu.
Yaşamak istiyordu o ciğerlerine havayı doldurup koşup eğlenmek aşık olmak istiyordu. Kiracılardan gördüklerini yapmak istiyordu ne eksiği vardı da geri kalmıştı tüm bunlardan bilmiyordu ama o da bir çocuk olmak istiyordu.
Birilerinin evladı ya da kardeşi olmak pek tabi de sevgilisi olmak istiyordu. Kurtların yaşantısında vardı zaten bir eş sahibi olup onunla bir ömür geçirmek ama neden mühürlenemeyecekti ki ?
Doğru ya etten bir bedeni yoktu onun varlığı yoktu kimse bilmiyordu ormanın içinde ki evde bir çocuğun hapsolduğunu kimse görmüyordu. Eğer görüp duyabilselerdi biraz olsun anlasalardı neler yaşadığının dayanamazdı yürekleri buna kahrolurlardı. Acı feryatlarını duysalardı eğer o evin önünden geçmezlerdi çünkü kaldıramazdı kimse onun yaşadığı yükü öğrenmeye,acısını görmeye dayanamazlardı.
En azından bir bedene sahip olan kiracılara attığı bakışları görselerdi içleri acırdı hepsinin. Kin ya da nefret yoktu bakışlarında evet kıskanırdı onları ama nefret duymazdı çünkü bilirdi onların suçu değil bu bilirdi çoğu şeyi.
Bakışlarında bir çocuğun büyük umutlarla aldığı bayramlık kırmızı ayakkabının kaybolmuşluğunun hüznü vardı. Komodinin üstüne koyup ona bakarak yatamayacağını bilmenin burukluğu vardı. Çok şey denemek isterdi her şeyi merak eder nasıl hissetirir diye düşünürdü.
Kana kana buz gibi suyu içmek gibi mesela ya da yağmur altında dans etmek,çimenlere basmak,dondurma yemek isterdi. Feromon kokusunu koklamak isterdi mesela ya da bir alfası olup onun altında saatlerce terlemek isterdi. Merak etmeyin canım kiracıların özellerine yanlışlıkla tanık olmuştu sonrasını da duyduğu seslerden bilirdi. Utanırdı zaten izlemeye ama merak da ederdi nasıl olduğunun açtı çünkü hemde çok aç..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodiless | Jikook ✔️
FanfictionBir bedeni yoktu fakat aşkı için her şeyi yapmaya hazırdı. #Jikook #mpreg #omegaverse Yan shipler; Taegi Namjin Yugseok