Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin çanlarım...
İyi okumalar (:
***
*
"Anne artık burada yaşamak zorunda değiliz. Babam eskisi gibi değil seni üzüyor. Gidelim buradan lütfen annecim, çok korkuyorum." Küçük çocuk annesine yalvarır bir şekilde konuşurken omega annesi gözyaşlarını saklayarak konuşmaya başladı.
"Korkma hayatım. Baban biraz sinirli bu zamanlar o yüzden öyle davranıyor. Hem biz birbirimizi çok seviyoruz ve ayrı kalamayız. Ayrıca bu evi bizim için inşa etti. Buradan nasıl gideriz?"
"Hayır anne sen seviyorsun o değil." Küçük çocuk bu yaşına rağmen her şeyin farkındalığıyla konuştuğunda annesi başını yere eğmişti. Alfası artık eskisi gibi değildi. Sürekli kendisine zarar veriyor ve yapmadığı şeyler için suçluyordu ama güzel omega ona olan aşkı ve oğlu için sessiz kalıyordu.
"Uyu hadi Jungkook." Çocuğunun anlından öperek odasından çıktı. Küçük Jungkook evlerinde her gün olan kavganın bugün olmamasını dileyerek uyumaya çalıştı ama aşağıdan gelen sesler buna engel olacağının göstergesiydi. Yavaşça ayaklanıp merdivenin başına çökerek kavga eden anne babasını izledi.
Annesi babasına olan sevgisi yüzünden dayaklarına ses çıkartmıyordu. Her gece banyoda ağlayan annesiyle birlikte o da kendi odasında ağlıyordu. İlk zamanlar çok mutlu bir aileyken şimdi evlerinin içi kasvet doluydu.
Bay Jeon bir gecede değişmiş ondan sonrada bir daha eskisi gibi olmamıştı. Karısının güzelliği dillere destandı ve onu herkesten sakınırdı. Bir gün köy meydanında onu bir alfayla konuşurken gördükten sonra çıldırmıştı. Kıskançlığı gün yüzüne vurup kendini belli ederken karısına hep imalı bir şekilde yaklaşmaya başlamıştı.
Bayan Jeon onu gitmekle tehdit ettiğinde canından çok sevdiği oğlunu bir daha göremezsin lafı üzerine artık ses çıkarmamaya başlamıştı. Her ne kadar kocasını sevse bile bir süre sonra şiddete ses çıkarmıştı ama araya oğlu girince işler değişmişti.
Kocası sevdiği adam olmaktan çıkmıştı ama bunu oğluna gösterip onu üzemezdi. Aile bireylerinin mutlu bir ilişki içerisindeyken büyümesini istiyordu. Kocasının da zamanla düzeleceğini umuyordu. Lakin işler Bayan Jeon'un beklediği gibi gelişmemişti.
Kocası her geçen gün kıskançlığından daha kötü şeyler yapmaya başlamıştı. Bayan Jeon gücünü oğlundan alıp ayakta kalmaya çalışıyordu. Lakin bir gece kocasına karşılık verip şiddetle kavga etmeye başladılar. Küçük Jungkook merdivenin başında onları izlerken korkudan dizleri tir tir titriyordu. Daha beş yaşındaydı. Annesine inip yardım etmek istese bile bacakları kımıldamıyordu.
Bay Jeon o gece karısını oğlunun önünde döverek öldürmüştü. Küçük çocuk yaşadığı travmayla aylarca konuşamamıştı. Babası herkese annesinin ölümü hakkında yalanlar söyleyip dururken gerçeği anlatamamıştı.
Annesini ne kadar sevse bile babasına boyun eğip hala onu sevecek kadar aciz olduğu için nefret ediyordu. Omega ve zayıf olduğu için öldüğünü düşünüyordu. O yüzden o günden itibaren omegalara bir nefret beslemeye başlamıştı. Babası gibi biri olmayacağına dair yemin etmişti. Bir omegayı sevmeyecek ve ileride ona zarar veremeyecekti.
Yılları bu şekilde kendisiyle kavga ederken geçmişti. Annesini kurtaramadığı için kendisini suçluyordu. O gece bacakları buz kesmeyip de annesine yardıma koşsaydı belki bunlar olmazdı diye düşünüyordu. Diğer taraftansa o gün değilde ileri ki zamanlarda sonunun zaten böyle olacağını düşünüyordu. Annesinin acizliği yüzünden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodiless | Jikook ✔️
FanfictionBir bedeni yoktu fakat aşkı için her şeyi yapmaya hazırdı. #Jikook #mpreg #omegaverse Yan shipler; Taegi Namjin Yugseok