İyi okumalar (:***
Kahkaha sesleri tüm evi doldururken omega çok mutluydu. İlk kez böyle bir ortama girmiş ve arkadaş edinmişti. Alfası onu buraya kadar getirirken onlarca soru sormuş ve oldukça korkmuştu. Kendisini sevmeyeceklerini düşünmüştü.
Jungkook dışında kimseyle doğru düzgün bir iletişime girmemişti. Maymun suratlı doktoru adamdan dahi saymak istemiyordu. Doktor kendisine çok kötü davranmıştı ve korkutucu bir mizahı vardı. Alfasına daha söyleyememiş olsa bile doktorun ses tonu ve bakışları ara sıra aklına geliyordu.
Kendisini aile dostlarıyla birlikte yaptığı o şirin davetlerde hissediyordu. 3 aile birleşmiş ve bu hafta Seokjin'in evinde toplanmışlardı. Evli çiftler oldukça cana yakın karşılamışlardı küçük omegayı ve bu durum oldukça hoşuna gitmişti. Seokjin ve Yoongi kendisi gibi birer omegaydı, eşleri olan alfa Namjoon ve alfa Taehyung kendi alfasının aksine daha güler yüzlülerdi.
İlk başta kendisine atılan garip bakışlar olsa da şuan için omegalar Jimin'e alışmış sanki yıllardır kendi dostlarıymış gibi davranmaya başlamışlardı. Birlikte yemek yemişler ve Seokjin'in bebeğini sevmişlerdi.
Jungkook geride oturmuş dostlarıyla birlikte sohbet ederken bir gözü hep omeganın üzerindeydi. Onun hareketlerini izliyordu. Omegadan bahsettiği gün Seokjin'in ağzı boş durmamış hemen Yoongi'ye anlatmıştı. Hal böyle olunca da onu merak edip, görmek istemişlerdi.
"Aslına bakarsan seni kıskanıyorum." Yoongi'nin söylediği şeyle Jimin anlamaz gözlerle ona bakmaya başlamıştı.
"Yani bazı şeyleri hatırlamamak iyi gelirdi." Jimin burukça gülümsedi. Kendisi de isterdi yıllardır kimse olmadan boş duvarlarda yaşadığını hatırlamamayı ama işin gerçeği öyle değildi.
"Yaa Tae kendine gel artık. Sen kendine yeni bir aile kurdun. Onları düşünmeyi bırak." Seokjin'in söylediklerinin üzerine Yoongi usulca başını salladı. Kendi yolunu çizip Taehyung'u seçmişti.
"Jungkook'la aranız nasıl bakalım?" Jimin utançla kafasını eğerken anında kıpkırmızı kesilmişti.
"Öncesine nazaran bana daha iyi davranıyor."
"Aslında halen evinde kalmana nasıl izin veriyor anlamıyorum. Benim bildiğim Jungkook bir omegayla aynı çatı altında asla kalmazdı."
Seokjin'in dudak büzerek söylediği şeyler Jimin'in kalbine bir ok saplamıştı. Alfaya yalvararak yanında kalmaya devam etmişti. Jungkook'un şimdi ki tavırları daha iyiydi. Kendisini kabullenmiş gibiydi.
"Ondan hoşlanıyor musun?" Yoongi sırıtarak küçük omegayı köşeye sıkıştırmaya çalışıyordu.
"Ona aşığım,tüm varlığımla." Jimin'in dürüstlüğüyle şaşıran ikili birbirlerine bakıp gülmeye başladılar.
"O benim için bir lütuf sanki olmayan hayatıma güneş gibi doğan biri, bana yaşama isteğini aşılayan kişi."
Jimin içindekilerini kısa sürede tanışıp,ısındığı arkadaşlarına anlatırken Yoongi ve Seokjin, omeganın saf aşkına anında inanmışlardı. Alfayı anlatırken gözünde oluşan o parıltılar bile kendini hemen belli ediyordu. Jimin'in aşkına herkes tanık olmaya başlayacaktı...
*
"Arkadaşların çok tatlılar." Jungkook yanında yürüyen ufak omegaya baktı. Birilerine hemen alışan ve güvenen bir tip olduğu anında anlaşılıyordu. Kendisinin tam zıttıydı. Kendi arkadaşlarının aksine başka biriyle tanışıp onların iyi niyetine anında inansaydı neler olurdu aklına bile getirmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodiless | Jikook ✔️
FanficBir bedeni yoktu fakat aşkı için her şeyi yapmaya hazırdı. #Jikook #mpreg #omegaverse Yan shipler; Taegi Namjin Yugseok