İyi okumalar (:
***
Seokjin derin nefesler alarak elinde ki tabağı arkadaşının önüne koydu. Şişmiş karnını tutarak kendini koltuğa bıraktı. Bebeğini Jimin yatırdığı için şuan iki dostun kafaları rahattı.
Jimin iki hafta önce arkadaşının kapısını çalıp, hamile olduğunu söylemişti. Başka gidecek yeri yoktu. O an aklına sadece burası gelmişti. Çıkmazda hissediyordu. Aynı zamandaysa oldukça değişik duyguları vardı. Bir can taşıyordu artık...
Seokjin omeganın hamile olduğunu duyunca bayılmış ve bir curcuna kopmuştu. Aradan geçen birkaç saatin ardından Yoongi hızlıca eve girmiş ve o da mutlu haberini arkadaşlarına vermişti.
Yoongi'de hamileydi...
Üç arkadaş önce kahkahalar eşliğinde kendilerini yere atmışlardı. Daha sonra ağlayarak Jimin'in durumunu konuşmuşlardı. Şaka gibiydi. Cidden onlar için koca birer şaka gibiydi.
Seokjin ve Yoongi uzun zamandır birlikteydiler. Jimin aralarına ne kadar sonra katılmış olursa olsun onu hemen kabullenmişlerdi. Şimdiyse üç arkadaş aynı anda hamileydi. Seokjin onlardan önce hamile kalmıştı. Doğumuna üç ay kalmıştı. Diğer omegaların doğumu, hemen hemen aynı zamanda olacak gibiydi.
Jimin, evlilik dışı bir hamilelik yaşıyordu. Mühürlü olsaydı bunu dert etmezdi ama alfa onu istememişti. Ölümle tehdit etmişti. Kurdu onu çok özlüyordu. Jimin iki hafta gibi kısa bir süreçte kendini birazda olsa toparlamıştı.
Bebeği ona yani bir kapı açmıştı ve o bu kapıyı güzel bir şekilde aralayacaktı. Ne kadar alfayı özlüyor olsa bile artık kendi hayatını kuracaktı.
Seokjin, eşinin alfaya söylememesi için baya bir dil dökmüştü. Namjoon kabul edemeyeceğine dair bir şeyler zırvaladığı zamansa onu evden gitmekle tehdit etmişti. Alfa ilk zamanlar akşam eve geldiği zamanlar omegaya kötü kötü bakıyordu. Sonra geceleri omegaya verdikleri odadan gelen ağlama sesleri alfayı derinden etkilemişti.
Arkadaşını son zamanlarda pek iyi görmüyordu. Hep katı bir lider olmuştu fakat artık eskisi gibi değildi. Daha da kötüydü. Hırsını etrafında kim varsa ondan çıkarıyordu. Geceler boyu uyamadığını biliyordu.
Gitgide karamsarlaşan arkadaşı için oldukça endişeleniyordu fakat yapacak bir şeyi yoktu. Omegayı istemeyen arkadaşıydı ve Jimin de bunu yerine getiriyordu. Taehyung'un olanlardan haberi yoktu. Olsaydı arkadaşına hemen söylerdi. Sonuçta bir geçmişleri vardı. Nerede olduğunu bilmesi gerekiyordu.
Jungkook'un çaktırmadan omegayı araştırdığının farkındaydı Namjoon. Fakat söyleyemezdi. Aşkını ve bebeklerini kaybetmeyi göze alamazdı. Seokjin dediklerini yapmaktan çekinmeyen biriydi.
"Hyung, onu hissediyor musun?" Seokjin küçük arkadaşının sözleri üzerine elini karnına götürüp okşadı.
"Evet. Kocaman oldu içimde depar atıp duruyor. Yakın zamanda sende hissetmeye başlarsın."
Jimin, büyüğünün sözleri üzerine o da elini karnına götürüp okşadı. Daha onu tam olarak hissedemese bile oldukça benimsemişti. Kendi çocukluğunu yaşamamış biri olarak nasıl bebeğini büyütecekti bilmiyordu. Çok korkuyordu. Ne zamana kadar hyungunun yanında kalabilirdi? Nasıl bebeği ve kendisi için bir hayat oluşturacaktı?
Kendine ait hiçbir şeyi yoktu. Çalışıp para kazanabilir miydi? Jungkook'un sürüsünde nasıl çalışabilirdi ki? Ondan nefret ediyordu. Bebeği öğrenince, hem kendisini hem de evladını öldürecekti. Nereye kadar saklanabilirdi ki? Ne yapacaktı? Nereye gidecekti?
*
Jungkook elindeki viski bardağını yeniden doldururken çalınan kapıyla kafasını kaldırdı. Dışarda ki kişinin içeri girmesine dair birkaç kelime ettikten sonra yeniden içmeye döndü.
Aklı çok karışıktı. Kendi elleriyle kovduğu miniğinin yokluğunu hissediyordu. Evi artık çok sessizdi. Sessiz ve soğuktu...
Kendine ne kadar itiraf etmek istemese bile omega geldiğinden beri o kulübe sıcak hissettiriyordu. Eskiden olduğu gibi orayı yuva olarak görmüştü. Fakat aklının ona oynadığı oyunlar yüzünden hep kendi yolunu kesmişti. Onu öylece kabul edemezdi. Babasının kanını taşıyordu.
Ya onu öldürürsem diye düşündü. Ya ona daha fazla zarar verir de annesinden daha hazin bir sona kavuşturma düşüncesi aklından çıkmıyordu. Jungkook babasından beterdi. Ondan daha acımasızdı. Bir omeganın gözyaşları yüzünden kendini durdurmazdı. Durdurmazdı değil mi? Ona ait olan omegaya zarar vermezdi değil mi?
İçinde ki kurdu sinirle uludu. Ona isyan ediyordu. Bu zamana kadar ona verdiği zararı yok sayamazdı. Kurdu onun için yanıp tutuşurken ona bir hiçmiş gibi davranması akıl alır bir iş değildi. Son zamanlarda kurduyla bağları gittikçe kopuyordu. Kurdu omegasını özlüyordu. Onun kokusuna muhtaçtı. Kendisi de öyle...
Hoseok içeri girdiğinde burnuna gelen ağır alkol kokusuyla yüzünü buruşturdu. Alfa masasına kurulmuş önünde ki boş şişeler ve yoğun kokusuyla ona bakıyordu.
"Kızgınlık vaktine daha var alfam. Beni çağırdığını duyunca şaşırdım." Jungkook, betanın konuşmasıyla oturduğu yere daha fazla yaslanıp onu incelemeye başladı.
"Onun için çağırmadım. Konuşacak daha önemli bir konumuz var." Hoseok olduğu yerde titrerken içten içe dua ediyordu. Öğrenmemiş olmasını diliyordu.
"Öyle bakma beta. İlişkinizi biliyorum ve korkmana gerek yok." Beta olduğu yerde dondu. Nasıl öğrenmişti? Bu zamana kadar oldukça iyi saklamışlardı.
Hoseok ve Yugyeom'un o geceden sonra aralarında bir şey filizlenmeye başlamıştı. İkinci kez alfanın onu becermesine izin verdikten sonra kendini evine kitlemişti. Yugyeom pişman olup günlerce betanın kapısına gitmişti. Hoseoksa onun kendisine olan ilgisi hoşuna gidince ve üzüntüsünün gerçek olduğunu anlayınca ona bir şans vermişti. Şimdi güzel giden bir ilişkileri vardı.
"Yugyeom gelip seninle olan ilişkisinden bahsetti. Açık sözlülüğü için ona bir tolerans gösterdim. İlişkini rahatça yaşayabilirsin beta. Bana bağlı kalmak zorunda değilsin." Hoseok gözyaşlarını tutmaya çalışarak alfaya teşekkürlerini iletti.
Bunca zaman onun kızgınlık zamanlarında vaktini geçirdiği biri olmuştu. Tüm sürü tarafından damgalanmıştı. Bunun korkusuyla hep Yugyeom ile olan ilişkisini saklamaya çalışmıştı. Fakat alfası onun için liderin karşısına çıkıp izin istemişti. Liderden izin alıp mutlulukla odadan çıktı. Kendi alfasının yanına koşmak istiyordu.
*
Bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım ama diğer bölüm erken gelecek ve uzun yazmayı planlıyorum. Diğer bölümde görüşürüz beybiler
Öpüldünüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodiless | Jikook ✔️
FanficBir bedeni yoktu fakat aşkı için her şeyi yapmaya hazırdı. #Jikook #mpreg #omegaverse Yan shipler; Taegi Namjin Yugseok