Merhabalar lütfen yorum yapmayı unutmayın :)İyi okumalar...
***
Sürü lideri geçen bir hafta boyunca ormanda saklı kalmış minik kulübesini yeniden tamir ettirmişti. Mantığı hâlen kabullenemiyordu. Kendi sürüsü bu kadar cahil nasıl olurdu anlamıyordu. Babasının, annesine bıraktığı bu yuvayı yıkmaya çalışmışlardı. Annesinin gözü gibi baktığı evini taşlamışlardı.
Alfa lider önden onun arkasından da sürünün en güçlü kurtları köy meydanına doğru ilerliyorlardı. Köy meydanında toplanmış halk fısıltılar eşliğinde ne olacağını bekliyordu. Geçen hafta alfanın kulübesini taşlayan topluluk tam meydanın ortasında ki direklere zincirlemişlerdi. Cezaları bitiyor diye düşündüler. Herkes bilirdi alfa liderinin kurallarını ve onlar bu kurallara uymamışlardı. Ölmediklerine dua etmeliydiler. Oysa alfa lider o kulübenin boş kalmasını istemediği için sürekli yardıma muhtaç olan ailelerden birilerini yerleştirildi oraya tekrar bir yuva olsun diye..
Alfa gözlerini zincirlenmiş bedenlerde gezdirdi. Beş kişiydiler ve bu beş kişi emrine itaat etmemişti. Gözlerini betaya kitledi. Onu geçen hafta kovduğu halde böyle bir şeye cesaret edip yaptığı için tebrik etmeliyim diye düşündü. Sonuçta kendi emrine karşı çıkan nadir insanlardan biriydi. Diğerleri ise ölmüştü..
"Bu sürünün kuralları olduğunu biliyorsunuz değil mi ? " Meydanın ortasından ilerleyip halkına baktı. Bazen bu durumdan sıkılıyordu. Liderlik tam ona göreydi lâkin alfa bunalmaya başlamıştı. Bu konuma kolay gelmemişti. Liderlik koltuğuna oturmak için yaptıkları tüm sürülerin kulağına gitmiş ve bir adım geriye çekilmişlerdi. Alfanın öfkesi ve namı her yerde yankılanmıştı.
"Bu kuralları uymadığınız takdirde neler olacağını bildiğinizi de düşünüyorum. Ama siz aptallar benim sözlerimi görmezden gelip saçma hurafelerle inandınız." Adımlarını durdurdu ve meydanda toplanmış halkına baktı. Herkes alfanın arkasında kalan suçluların akıbetini merak ediyordu.
"Bu topraklarda yaşamak isteyen benim kurallarıma boyun eğmeye devam edicek. Eğer kurallara uymam diyorsanız bir adım öne atın ve neler olacağını birlikte görelim." Köy halkı alfanın sözlerini duyar duymaz geriye adımlamaya başladı. Zincirlenmiş suçlular ise feryat figan ağlıyordu. Herkesin aklında tek bir soru vardı. Suçlulara ne olacaktı?
Jeon Jungkook tüm civarların en güçlü alfasıydı. Hem gücüyle hem de korkusuyla nâm salan bu alfa yeniden otoritesini göstermek için harekete geçecekti. Eliyle Namjoon'u çağırdı. Namjoon yanına ilerken sakindi. Alfanın dostu ve onun sağ koluydu.
Sürüde ki işlere alfadan sonra Namjoon bakardı. Namjoon alfasının yanına geldiğinde alfa kulağına eğildi ve bir şeyler söylemeye başladı. Alfa söylediklerini bitirdiğinde geri çekilip etrafına baktıktan sonra sürü evine yol almaya başladı. Onun için bu küçük şeyler kısa ve netti. Yapacaklarını dostuna emanet eder ve dinlenmeye çekilirdi. Geriye ise verdiği emirler ve uygulayan askerler kalırdı.
Herkes sus pus olup alfa Namjoon'un diyeceği şeyi bekledi. İdam cezası yoktu buna emin oldular. Eğer olsaydı liderleri kalıp eliyle alırdı canlarını bir hiçmişcesine.
"Beta Han hariç kalan dört mahkuma 100 kırbaç cezası verilmiştir. " Dört mahkum hem sevinip hem ağlıyorlardı ölüme mahkum edinmemişlerdi sonuçta ama yine de acımasız bir cezaydı. Bir haftadır bu meydanda aç ve susuz zincirlemişlerdi buna rağmen cezaları bitmemişti. Beta Han ise kendisi için endişeliydi. Ona ne olacaktı?
"Beta Han ise damgalanıp sürgün edilecektir." Namjoon sözlerini bitirip askerlere emir verdi. Kalanını onlar hallederdi. Betanın çığlıkları tüm meydanda yankılanmaya başladı. Damga yiyip sürgün edilmek ölümden beterdi çünkü..
Alfa sürü evindeki odasının sessizliğiyle gözünü kapadı. Bu ortam pek bulunmazdı çünkü sürü evi hep çok kalabalık olurdu. Alfa sessizliği sevmesine rağmen etrafında sürekli bir kargaşa olurdu. Neyse diye düşündü alfa sonuçta ormanda ki kulübesinde bundan sonra sessizce yaşayacaktı. Yıllardır kaçtığı kulübede yaşayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodiless | Jikook ✔️
FanfictionBir bedeni yoktu fakat aşkı için her şeyi yapmaya hazırdı. #Jikook #mpreg #omegaverse Yan shipler; Taegi Namjin Yugseok