11

3.2K 289 49
                                    

İyi okumalar (:

***

Zamanın akmadığı dakikalarda Jimin hâlen kendisine neler olduğunu çözemiyordu. Ona olan ilgisini aşk diye yorumlayabilir miydi? Eğer yorumlarsa aşk bu kadar acı verici miydi? Gördüğü ve duyduğu aşk hikayelerinden aşkın hiç böyle acı verici bir şey olduğunu tahmin etmiyordu.

"Tanrım eğer bu aşk ise al onu gönlümden."

"Al ki böyle acı vermesin bana."

"Yüreğim kaldırmıyor görmüyor musun?"

"O kadar insan var iken bir beni mi çok gördün bu dünyaya da sesimi duymadın bunca zaman?"

"Kaldıramıyorum bu yaşananları artık lütfen duy beni."

"Ya da al beni yanına da olmayacak bir sevdaya daha fazla kendimi kaptırmayayım."

"Boşa kürek çekiyorum. Görmüyor işte beni lanetli biri zannediyor."

"Görmüyor."

"Görmüyor."

"Görmüyor."

"Görmüyor."

"Bana neler dediğini duymadın mı?"
"Kovdu beni bunca yıldır hapis bıraktığın bu hapisten."

"Sevgimi bilseydi kovmazdı değil mi?"
"Kıyamazdı bana değil mi?"

"Her şeyimi vermeye razıyken bana böyle davranmazdı değil mi?"

"Bak sen bile görmüyorsun beni o nasıl görsün ki?"

"Unuttun beni değil mi?"

"Yarattın ve sonra bir kenara attın değil mi?"

"Neden yaptın bunu bana?"

"Neden bendim?"

"Neden?"

Jimin isyan ederken evde yankılanan sesinden haberi yoktu. Eğer haberi olsaydı gider her şeyi alfası dediği adama bir bir anlatır ondan af dilerdi. Daha sonra ise yalvarırdı ona kendisini kovmaması için ama ne Jimin'in ne de üst katta sızmış Jungkook'un bundan haberi vardı.

Gözyaşları sel olmuş, boğazında düğümlenmiş yumruyla Jimin bir kenara çekilmişti. Yalvarmaları her zamanki gibi cevapsız kalırken bir kez daha anladı yalnız olmanın kaderi olduğunu.

~

Jimin'in yakarışları tahmin ettiği gibi cevapsız kalmamıştı aslında çünkü minik çocuğun sesini duyan iki taraf vardı. Birisi aşağıda onu bu lanete mahkum kılan taraftı diğeri ise yukarıda yıllardır sessizliğini koruyan taraftı. Yeraltı dünyasına ve onun kurallarına yukarıda ki pek karışmazdı.

Hades görünmezlik pelerinini giyerek yeryüzüne adım attığında gideceği ilk durak küçük kulübe olmuştu. Ruhun amansız yakarışları kendisini rahatsız etmeye başlamıştı. Bundan önemli olan şey ise başkalarının dikkatini çekmeye başlamıştı ve bu durumu daha fazla saklayamazdı.

Hermes çoktan kontrolünden çıkan bu olayı Afrodit ve Zeus'a iletmişti. Zeus sessizliğini korurken Afrodit aşkın adına kendisine seslenmiş ve eğer bir şeyler yapmasa olayın büyüyeceğine dair tehditler savurmuştu. Jimin'in aşkı neredeyse tüm tanrıları uyandırmıştı

Hades için bu tehditler sinek ısırığı gibi olsa bile Demeter sadece doğanın dengesini değil bereketini kaçırdığı için olaya el atabilirdi. Hades kendi işine karışılmasını sevmediği için bizzat o küçük şeytanın yanına gidiyordu...

Bodiless | Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin