15

3.3K 304 218
                                    

Yorum ve oy sayısı cidden az oluyor beni üzüyorsunuz bebekler bu yüzden yazma isteğim kaçıyor

İyi okumalar (:

***

Jimin'e biri gelip bir bedene sahip olacağını söylese onlara kocaman bir kahkaha atardı. Hayatında asla bu anları yaşayacağını düşünmemişti ama şuan ilklerini yaşamasına sebep olan adamla karşı karşıyaydı. 

Artık kendinden ruh diye bahsetmeyecek olması bile onu mutlu kılıyordu. Gerçi üç ay sonra bir ölü olarak gideceği yer aklına gelince boğazına bir yumru oturuyordu. En azından bu zamanlarını içinde kalan isteklerini gerçekleştirmek için yaşayacaktı...

Jungkook'un garip bakışlarla baktığı beden sonunda hem yemeğini hem de ağlamasını kesmişti. Söylediği şey üzerine fazla kafa yormayan alfa onun akıbetine ne olacağına kafa yormaya başlamıştı. Sonuçta ailesi bulunana kadar kendi evinde ona bakamazdı.

"Ailen hakkında bir şey biliyor musun?"

Küçük beden duyduğu sözlerle olduğu yerde titremeye başladı. Annesi kendi gözünde onu satan bir korkaktı,babası hakkında ise hiçbir fikri yoktu. Annesini bu anlaşmaya iten şeyin gerçek sebebini çok merak ediyordu.

"H-ayır."

"Neden korkarak cevap veriyorsun?"

Jungkook omeganın titreyen bedeninden gözlerini çekip gözlerine odaklanmıştı. Omeganın bir şeyler sakladığından adı gibi emindi. 

"Çünkü bir şey hatırlamıyorum dedikçe sen sorular sorup duruyorsun."

"Ne yapmamı bekliyorsun mankafa? Susup seninle evcilik oynamamı mı?"

"H-ayır sadece bana zaman vermeni istiyorum. Kendimi bir şeyler hatırlamaya zorladıkça kafam acıyor."

Alfa derin bir nefes alarak oturduğu yerden kalktı. En kısa sürede omegayı evinden göndermeyi diledi.

"Yarın sabah doktor gelecek o neyin olduğunu anlar. Saat geç oldu hadi kalk uyu."

"GERÇEKTEN Mİ? RÜYA GÖRECEK MİYİM?"

"Herkes rüya görebilir omega."

Jimin rüya göreceğinin heyecanıyla alfaya doğru kollarını uzattı. Hemen gidip uyumak istiyordu. Alfa kendisini kucağına almasını bekleyen omega bir süre bakakaldı. Çocuk gibiydi. Her şeyiyle...

Alfa girişteki kanepeye kurduğu yatağa omegayı oturttu. Kendisinden ne kadar uzak olursa onun için o kadar iyiydi. 

"Birlikte uyumayacak mıyız?"

"Ne?"

"Çiftler birlikte uyumaz mı?"

Alfa kahkaha atarken Jimin yanlış bir şey söylediğini düşünerek olduğu yerde küçüldü.

"Biz çift falan değiliz. Bana yamanmaya falan mı çalışıyorsun? "

"Yamanmak ne demek? Neden çift olamıyoruz hem? Ben bir omega değil miyim? Omegalar alfalar içindir."

Jimin bilmediği şeylerin tecrübesizliğiyle konuşurken kendisini alfanın gözünde düşürdüğünün farkında değildi.

"Seninle eşleşecek olan alfaya acımaya başladım. Omegasının bir sürtük gibi her alfaya kol açtığını bilemeyecek."

"Ben sürtük değilim."

Jimin daha bir gündür bir bedene sahipti ve buna rağmen alfasından çokça hareket yemeye başlamıştı. Sürtük kelimesinin ne demek olduğunu biliyordu. Kendisinin öyle olduğunu asla düşünmüyordu.

Bodiless | Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin