10

3.4K 302 141
                                    


İyi okumalar (:

***

Yoongi heyecandan sırılsıklam olmuş avuçlarını pantalonuna silmişti. Bugün evleniyor ve hayatının aşkı olan adamla sonsuzluğa adım atıyordu. Babasının hâlâ zindanda olması yüzünden annesi ona bu evliliği yapmaması için ne kadar yalvarsada Yoongi onu dinlememişti. Babasının himayesinden ilk kez çıkmış ve özgürlüğüne kavuşmuşken bu fırsatı kaçıramazdı.

Yoongi dalmış bir şekilde yeri izlerken arkasından yaklaşan Taehyung'u duymadı. Taehyung sırtından sarılmış ve boynuna bir öpücük kondurmuştu bunun üzerine Yoongi irkilmişti. "Ne düşüyorsun hayatım?" Yoongi sıkıntıyla nefes verdi ne kadar kaçmaya çalışsa bile ailesini seviyordu ama onlar kendisine sırtlarını dönmüştü.

"Aklım annemde aslında düğünümüze bile gelmeyecek. Babamı pek umursamıyorum çünkü eğer o orada olmasaydı seninle şuan yan yana bile olamazdık." Taehyung minik omegasını iyice sarmaladı. "Bugün bizim en mutlu günümüz bebeğim lütfen aklını bunlarla doldurma."

"Evet öyle ama diğer taraftada ailem var Taehyung." Alfa sinirle geri çekildi ve bağırarak konuşmaya başladı. " Ailen dediğin insanlar sırf benimle görüşmeyesin diye seni o eve kilitlediler Yoongi." Yoongi gerçeklerin acısıyla kafasını eğdi. "Biliyorum ama yinede bu düşünceden kurtulamıyorum." Taehyung minik bebeğini yeniden sarmaladı.

"Hayatım senin mutluluğun benim için her şeyden önemli ve ailen sana bu mutluluğu sağlayamadı. Lütfen artık at kafandan bu düşünceleri ve düğün günümüze odaklanalım." Yoongi usulca kafasını salladı ve alfasına iyice yanaştı...

~

Akşam süslenmiş köy meydanında tanıdıklar toplanmış düğün saatini bekliyordu. Hayatlarını birleştirecek olan iki beden heyecanlarını saklamaya çalışarak hazırlanıyorlardı.

Jungkook birazdan evlenecek olan dostunun yanına giderken içinden gülüyordu. Gencecik yaşında evlenerek hayatının hatasını yapıyor ve bunu görmüyordu. Omegası nazlı ve baş ağrıtıcı biriydi bunun farkındalığı ile anında titredi. Kendi hayatına bu şekilde bir omega ile devam etmek istemezdi.

"Kadim dostum vazgeçmek için hâlâ bir fırsatın var." Taehyung kahkalara boğulurken Jungkook'un sarılmasına karşılık verdi. "Omeganı bulduğun zaman bende sana aynısını yapacağım." Jungkook tiksinir bir şekilde geri çekildi. Omega bir eşe sahip olmak isteyeceği son şeylerden biri olurdu. Onların zayıflığı alfayı her daim tiksindirmişti.

"Ağzını hayra yor dostum o aptallığı edecek adam değilim."

"Zamanın ne getireceğini bilemezsin ve sen bunu bilmiyormuş gibi konuşuyorsun Jungkook." Alfa sözlerin doğruluğu ile kafa salladı. Dostu haklıydı zaman kendisine hiç beklemediği şeyler yaşatmıştı. Ama bu konuda zaman ne getirirse getirsin kararını değiştirecek gibi görünmüyordu.

"Şimdi damat oldun gidiyorsun kollarımdan dostum."

 İçeriye giren Namjoon kahkalara boğuldu. Jungkook'un şakacı yanına nadir rastlanırdı.   Bugünde o günlerden biri olmalı diye düşündü.

"Ben damat olduğumda bu kadar laf etmemiştin Jungkook darılıyorum."

"Dostum sen evlendiğinde omegan doğurmak üzereydi bunun üzerine kim size laf edebilirdi ki." 

Taehyung oradan lafa atladı.

"Ayrıca omegan Seokjin'in korkusundan ağzımızı bile açamadığımızı belirtmek isterim."

"Biz mühürlüydük ama dostum sadece düğünü biraz erteledik. Jin'in hamilelik hormonlarından tüm köy etkilendi sanırım." Namjoon mahçup bir sesle sözünü bitirdiğinde üç arkadaş yeniden kahkalara boğuldu. Omeganın doğumu aradan 3 yıl geçse bile hâlen konuşuluyordu.

Bodiless | Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin