Uyku kusursuca tasarlanmış harika bir kaçış yoludur. .Gözlerim ağır ağır açılıyordu ve odada ki ışık gözlerimi acıtıyordu.
Soğuk zemine uzandırılmıştım. Ve bu üşümeme neden oluyordu.
Yerden doğrulmaya çalıştım fakat başarısız oldum. Elim, ayağım bağlıydı. Hareket etmemi sınırlıyordu.
Her yerimi ağrıdığını hissetiğim de hafifçe inledim. Canım gerçekten çok acıyordu.
Yarım saat boyunca orada öylece kaldıktan sonra arkamda olan demir kapının sesini işittim.
Evet başlıyoruz..
Ayak sesleri yaklaştıkça benim kalbim deli gibi atıyordu. Gözlerim ise dolmaya başlamıştı.
"Ufaklık uyanmışsın"
Öldürücü bakışlarımı turuncu kafalı olan adama attım.
Tıpkı havuça benziyordu. Suratında ki sarı belli belirsiz Çiller sempatik bir hava kazandırıyordu kendisine. Koca bir bedene sahipti. Tıpkı Alkan gibi.
Sebepsizce aklıma Alkan geliyordu ve buda sırıtmama neden oluyordu. Bundan pek haz ettiğim söylenemez.
"Ne hoşuna gitti bu kadar "
"Neredeyim?"
Baygın bakışlarımı adama attığım da Çilli turuncu kafa çarpık bir gülüşle karşılık verdi. Bende bu duruma gözlerimi devirmeden edemedim.
"Sana neredeyim dedim?"
"Emir bekliyorum Şeyda."
Ne emri diye düşünürken arkadaki büyük diye düşündüğüm demir kapıya sertçe vuruldu.
"Çık Yekta!"
İçeri giren her kimse sesi bile korkutucuydu. Görüntüsü gözümün önüne geldiğinde Mavi gözleri denizi anımsatıyordu ve siyah dağınık saçları adama ayrı bir hava katıyordu. Üzerinde ki takım elbise üzerine cuk oturduğundan dolayı kol kasları belli oluyordu. Ve tabii ki beyaz gömleğinin altında ki baklavaları mukemmeldi.
Yere eğilip sert ellerini benim savunmasız kollarımın üstüne katıp nazikçe Uzandığım yerden kalkmamı sağladı. Yüzü yüzüme yaklaştığında sıcak nefesini hissettim. Nedense rahatsız olmamıştım. Fakat içimde tarifini edemediğim bir sıkıntı da vardı. Kesinlikle korkudan dolayıydı.
"B..ben neredeyim?"
Adam sanki beni duymamış gibi önce ellerimi daha sonra ayağımda ki ipleri çözdü. Sol elini belime geçirip tamamen beni ayağa kaldırdığında benden uzun olduğu için hafif başını bana doğru eğdi.
"Cehennemde!"
İlk başta ne dediğini anlamasam da daha sonra beynimin içinde işkenceler dönmeye başladı.
Kesinlikle başım belada..
***
"Buda ne demek oluyor?"
Adam başını olumsuz anlamda salladı.
"Çok soru soruyorsun Şeyda! Sana birşey söylememi ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keskin Adam
ChickLitHayat yorsada bazen ufuğu gösterir insanlara. Birçoğumuz hayalleri gerçekleşir diye beklerken bir de bakmış en dipte, hiç ulaşamayacağı bir yerde. Kimimizde hiçbir zaman iyi bir hayatı olmayacağını düşünür ve ileriye baktığında işte tam da o ışığı...