"בינגו." ליאו לחש בנימת ניצחון כשפנסו האיר את כד החרס הגבוה ועצי דובדבן מצויירים עליו בכתמים שחורים וחומים. הוא החזיר את הפנס לכיסו, מסתפק באור שהגיע מהפנס שקים החזיקה והרים את הכד. הוא החזיק בשתי הידיות משני צדדיו, כשעיניו מתפעלות מהאומנות היפנית שמולו.
"אתה בטוח שזה הכד?" קים שאלה כשהופיעה לצידו והביטה בכד בעיניים כלות. היא לא נדהמה מהמראה של הכד, או לפחות הסתירה זאת היטב אבל ליאו ידע שהיא אוהבת יצירות אומנות מכל סוגיהן.
"הבחורה אמרה שהקוד הוא סאקורה. סאקורה זה עץ הדובדבן ביפנית. אני בטוח שזה הקוד שאנחנו מחפשים."
קים כיוונה את פנס הכיס שלה קרוב יותר אל הכד. "אני לא רואה פה שום קוד. זה אמור להיות בפנים?"
"תשתמשי בעיניים הבלשיות שלך. את רואה את הענפים של העץ?"
"רגע..." קים אמרה וצמצמה את עיניה, "זו מפה!"
"בדיוק, אם את תסתכלי טוב יותר את תראי ש... רגע, שניה... אם תסתכלי את תראי... שיט... איבדתי את זה..."
"קאט," נשמע קולו של הבמאי והצילומים הופסקו. כולם איבדו את הריכוז כשבראיין התחיל להתבלבל בשורות שלו והבינו שיצטרכו להתחיל מהתחלה.
בראיין ומישל הסתובבו לכיוון הבמאי קטן הממדים מתקדם לכיוונם כשבידו הטבלט שבעזרתו צפה על הצילומים.
"מה קורה, בראיין?" הוא שאל כשהתקרב והוריד את האוזניות אל עורפו, "אתה לא מרוכז?"
בראיין השפיל את עיניו וחיזק את אחיזתו בכד החרס. הכד בהחלט היה כבד מידי. עייפותו ניכרה בפניו כשהופיע באותו בוקר על הסט ועכשיו היא גם השפיעה על יכולות המשחק שלו. רק בשלוש לפנות בוקר בראיין נזכר שעליו להופיע על הסט באותו יום וחזר הביתה אחרי שהיה לבדו בחוף.
כשהוא הופיע בבוקר על הסט, המלבישות הופתעו לראות את עיניו האדומות והוא סבל מכאב ראש עקב העייפות והאלכוהול. אחת מהן טפטפה טיפות מיוחדות לתוך עיניו כדי שהבמאי לא יראה כמה הוא עייף.
"אני אנסה שוב," בראיין אמר בקול נמוך והתכוון להחזיר את הכד אל מקומו.
"אולי לא כדאי שתשחק היום," מישל אמרה בקולה הקשוח ושיערה שהיה אסוף בקפידה נתן לה מראה קשוח מהרגיל.
"מה את מנסה להגיד בזה?״
"אני אומרת שאם אתה לא יכול לשחק אולי כדאי שנמצא מישהו אחר," מישל אמרה בקול מנותק ושילבה את זרועותיה על חזה.
בראיין פלט מן צליל שהפך לצחוק מיואש והסתכל הצידה במבט של חוסר אמון. הוא הרצין וחזר להביט בה כששרירי זרועותיו מתאמצים להחזיק בכד החרס. "מה את רוצה ממני?" הוא שאל לבסוף והשקט בסט הצילומים הוסיף לקולו אפקט דרמתי ועוצמתי. "מהיום הראשון שהופעתי פה לא נתת לי לבטא את עצמי, מהרגע הראשון שהגעתי סירבת להאמין שאני זה שנבחר למלא את מקומו של פטריק. אם היית מתנהגת ככה רק אליי, זה היה נסלח איכשהו. אבל אני לא יכול לסבול את המחשבה שאת כל הזמן מתנהגת בכזאת קרירות, קשיחות ו... רשעות. זאת האישיות שלך. את פשוט כזאת."
YOU ARE READING
To Be You
Bí ẩn / Giật gânמה קורה אם הדבר שאתה הכי אוהב בעולם הוא ׳סכנה׳? מה קורה אם התחביב שלך הוא ללכת על החוט הזה שבין חיים ומוות? פטריק סמית' אוהב ספורט אקסטרים. לא, הוא לא אוהב את זה, הוא מכור לזה. פטריק הוא שחקן בסרטי הפעולה הפופולריים ביותר בכל ארה״ב. בחייו האמיתיים פ...