7 - חברים בתשלום

188 39 52
                                    

שערי בית הספר עמדו על תילם. לא כמו שאשלי קיוותה. לפעמים היא הייתה קמה בבוקר ומתפללת שבית הספר יעלה בלהבות, לא מפני שהיא רוצה שמישהו ייפגע, אלא רק בשביל הסיכוי הקלוש שאולי שריפה תהיה סיבה מספיק טובה בשביל המנהלים לבטל יום לימודים.

היה לה כל כך קשה לקום ממיטתה באותו בוקר, אומנם לא היה לה הנגאובר אבל היא עדיין הרגישה בחילה. הבחילה לא הייתה בגלל השתיה אתמול אלא בגלל הפחד של מה יקרה עם חבריה כעת. היא ניערה את עצמה במהירות וקמה כדי להתארגן.

הוריהם חזרו בטיסה מוקדמת באותו בוקר ובראיין היה זה שהתנדב להקפיץ אותה אל בית הספר. מיד אחרי ריצת הבוקר המוקדמת שלו הוא התקלח והספיק לצאת מהבית בזמן כדי שלא תאחר.

"ביי, בראיין," אשלי נופפה אליו בידה דרך חלון הרכב אחרי שירדה ממנו.

״ביי, תהני,״ הוא ענה וצפה בה נכנסת דרך השער.

אשלי חיזקה את אחיזתה בתיק בית הספר שעל גבה והסתובבה ברחבי החצר, מחפשת אחר חבריה.

היא הגיעה עד ללוקר שלה והוציאה את הספרים לשיעור הראשון. אחרי שסגרה את דלת הלוקר היא ראתה נער במרחק מה ממנה, עם גיטרה אדומה על גבו. זה היה סימן הזיהוי של מאקו. היא ראתה אותו מתקדם אל חבורת הנערים שאיתם נהגה להסתובב.

היא קראה בשמו וחיוך בלתי נמנע התפשט על פניה. היא רצה אליהם והצמידה את הספרים אל חזה כדי שלא יפלו בזמן הריצה. "היי, חבר'ה!" היא אמרה לכולם כשנכנסה אל המעגל שיצרו סביב הלוקר של טניה.

כולם עמדו סביב אשלי והסתכלו עליה בהבעות פנים אדישות ואולי כועסות מעט.

"אשלי?" טניה פנתה אליה לבסוף וצעדה אל תוך המעגל. שיערה הבלונדי הארוך הגיע עד למותניה וגוונים אדומים צבעו את קצותיו. העגיל הכסוף על גבתה נצץ כשהיא כיווצה אותן בכעס. "מה בדיוק קרה אתמול בלילה?" היא שאלה כשהתקרבה אל אשלי.

"על מה את מדברת?" אשלי שאלה ונסוגה לאחור עד שהרגישה את גבה נצמד אל המתכת הקרה של הלוקר.

"חשבנו שיש לך כסף," טניה המשיכה ושמה את ידה מעבר לכתפה של אשלי, נשענת לכיוונה באיום.

אשלי ניסתה להביט סביב וחקרה את מבטיהם של שאר חברי הקבוצה. כולם נראו כעוסים וצמצמו את המעגל סביבה, סוגרים עליה וחוסמים אותה.

"חשבנו שאת עשירה," טניה הוסיפה.

"אני כן," אשלי אמרה מהר ועיניה נעו מצד לצד בחוסר נוחות ובחרדה, "יש לי כסף אבל אני חושבת שבזבזנו יותר מידי ואבא שלי חסם לי את הכרטיס."

"אנחנו בזבזנו?" טניה שאלה בקול גבוה כאילו הזדעזעה מדבריה של אשלי, "חשבתי שסיכמנו שאם את רוצה להיות איתנו אז את תתנדבי לשלם על זה. אנחנו לא בזבזנו כלום, הכל היה בשבילך, כדי שאת תהיי מקובלת."

To Be YouWhere stories live. Discover now