סוף סוף שקט. זו הייתה שעת לילה מאוחרת ופטריק שכב במיטתו כשהוא מתכרבל תחת השמיכה. היה עליו לעבוד באותו לילה על הסט אבל משהו השתבש עם הציוד והם שוחררו הביתה. נאמר להם שהפרוייקט יתחיל יום למחרת ושכדאי להם לנוח. זה מה שפטריק עשה. הוא נח.
צלצול טלפון צורם הפר את השלווה בחדר השינה ופטריק התנער ממיטתו בבהלה. הוא העיף מבט במיטתה של אווה וראה אותה מתהפכת לצד השני כשהיא ממלמלת ׳תענה כבר׳.
״הלו?"
"פטריק סמית'?" נשמע הקול הסמכותי מהצד השני.
״מדבר.״
"מדבר קורט סטיילס, משטרת לוס אנג'לס," ענה הקול ופטריק התנער באחת מהעייפות שעטפה אותו. ״אתה מכיר את אשלי סמית'?״
הוא נאנח. ״כן, זאת אחותי.״
הוא ידע שאשלי נהגה להסתבך עם חבריה, קרה לא פעם שאחד מחבריה נעצר על נהיגה בשכרות או התקוטטות במועדון, הפרעה לציבור ועוד דברים של מתבגרים. הוריהם היו בנסיעת עסקים באירופה ולכן היה עליו לדאוג לה, או במקרה זה, לשחרר אותה.
"מה קרה?" הוא שאל כשקם מהמיטה.
״היא ועוד כמה נערים בגילה סירבו לשלם על השתיה שהזמינו כל הערב והחלו להתפרע במקום.״
״אני מיד מגיע.״
תוך עשרים דקות הוא כבר החנה את רכבו בחניה ליד תחנת המשטרה ונכנס פנימה. עיניו תרו אחר אחותו והוא מצא אותה יושבת בשולחן משרד פינתי כשמולה השוטר שכנראה התקשר אליו. ולצידה ישב גבר כבן ארבעים שפטריק תיאר אותו כבעל המועדון.
"אשלי," הוא קרא בשמה כשעמד ליד כסאה וצפה בה מרימה את ראשה אליו.
עיניה היו מאופרות בגסות ושפתיה צבועות באדום בוהק. חולצת הבטן שלבשה הייתה מלוכלכת מעט משתיה שככל הנראה נשפכה עליה ומעיל העור השחור היה צמוד. חצאית המיני שלבשה חשפה את גרביוני הרשת ומגפיי עור גבוהים עטפו את רגליה.
"מה קרה?" פטריק שאל כשנבהל מהמראה שלה. הוא אף פעם לא ראה אותה לבושה בסגנון פרוץ וגס, הוא היה בטוח שאפילו לאימם לא היה מושג על הצד הזה שלה.
"באתי לשלם על כל השתייה ואז הברמן הודיע לי שכרטיס האשראי שלי חסום," היא ענתה בקול שקט שפטריק לא היה בטוח אם הוא מובס או מושפל.
"ביקשתי ממנה שתשלם," הוסיף הגבר בעל המועדון, "וכשחבריה שמעו את זה הם התעצבנו והתחילו להפוך את כל הבר. הם זרקו כיסאות וכוסות כשהם פוגעים באורחים ובעובדים שלי."
פטריק הסתובב להביט בחבורת הנערים שישבה ליד הקיר מאחוריהם. אחד מהם החזיק בסגריה ושיחק בה בין אצבעותיו, עגיל כסוף עיטר את שפתו התחתונה ושיערו היה צבוע בגווני בלונד בהירים. נער אחר ישב על הרצפה בישיבה מזרחית וגיטרה חשמלית אדומה הונחה על רגליו. הנערות האחרות שעמדו לבשו חצאיות מיני ומגפיים גבוהים ושיערן צבוע, לבלונדינית שביניהן היו גווני אדום, לברונטית הוספו גווני בלונד ולשלישית היה שיער שחור קצר ופרוע מעט. שני נערים נוספים ישבו על הספה, האחד פצוע בגבתו והשני שפשף את אגרופו הימני שהיה מעוטר בקעקועים שחורים. עגילי פירסינג עטרו את פניהם של כל הנערים כמעט וריח של אלכוהול נדף מהם.
YOU ARE READING
To Be You
Mystery / Thrillerמה קורה אם הדבר שאתה הכי אוהב בעולם הוא ׳סכנה׳? מה קורה אם התחביב שלך הוא ללכת על החוט הזה שבין חיים ומוות? פטריק סמית' אוהב ספורט אקסטרים. לא, הוא לא אוהב את זה, הוא מכור לזה. פטריק הוא שחקן בסרטי הפעולה הפופולריים ביותר בכל ארה״ב. בחייו האמיתיים פ...