0.8.

5.3K 331 33
                                    

   Sajnálatos módon az összes pénzem arra kellett költsem, hogy különböző ingeket, szoknyákat és magassarkúkat vegyek. Jaj de jó. Mondjuk ez még nem is olyan nagy baj. Szépek a vállfán meg a szekrényben, na de rajtam? Az első napom azzal telt, hogy vakaróztam mindenhol. A harisnyám zavart, a nyakam viszketett, a szoknyám csúszott fel, a magassarkú pedig feltörte  a lábam. Rémes volt. És mit csináltak az én drága menedzseltjeim? Hát kiröhögtek kurva anyuk! A hülye szőke levideózta titokban, hogy miközben papírokat írogatok alá, hogy is vakarózom és fészkelődöm. Már értem apu miért is adta le őket. Otthon is csak az iratokat olvastam át másnapra, mert mint kiderült nagy örömömre, a menedzser leváltás nem is olyan egyszerű. 99999999 hivatalos papírt kell aláírni tanukkal, hogy lemond apu a bandáról és még 9999999 papírt kell aláírnom, hogy én veszem át őket, és hogy vállalom a felelősséget is. Na, itt majdnem odaírtam, hogy meg a nagy faszt! Ezek a majmok minden percben elbasznak valamit. Az egész életük egy tévedés, hát ne vicceljenek velem. De mivel rengeteg fotós vett minden irányból, engem is és a fiúkat is, nem tehettem meg, hogy földhöz vágok mindent és elmegyek. Sajnos.

    Már éjfél is elmúlt mire átnéztem a havi programját a bandának, ezenkívül válaszoltam koncert felkérésekre is. Ekkor jöttem rá, hogy mi a szarért gürizek annyit olyan emberekért, akiket nem is ismerek. Nem, ez így nem lesz jó. Ha már én "vigyázok" rájuk, akkor tudni akarom, hogy kicsodák is valójában. Felkaptam a telefont és mit sem törődve a késői időponttal, lemondtam minden fellépést a következő hétre. Itt az ideje, hogy megtudjam mire is vállalkoztam.

   Valamikor hajnali öt körül csörgött a mobilom én pedig szitkozódva vettem fel.

-Mi a jó búbánatot hívogatsz ilyenkor?!!-üvöltöttem.

-Jaj, búg a fülem-nyávogta Luke.

-Mit akarsz?

-Ha ha ha, ez vicces-nevetett.

-Részeg vagy?-vontam össze a szemöldököm.

-Mint az atom! Wááááá! Forog a vilááááááág!-nevetgélt.

-Veled vannak a többiek is?-pattantam ki az ágyból és gyorsan magamra kaptam egy felsőt és rohantam a kocsimhoz.

-Ahaaa. Michael most sztriptíz táncol a pulton melltartóban és boxerben. Muhahahahaha.

-Hol vagytok?-én megölöm őket. Megfogom a nyakukat és kitöröm. Csak úgy ni. Szépen és nőiesen.

-Abban az új klubban, ami most nyílt-felelte egy kis idő elteltével. Vadul gondolkoztam, hogy miről is beszél.

-A meleg bárban vagytok, baszki?-kerekedett el a szemem.

-Óh, hogy ezért smárolta le az az alak Calumot.

-Ne merjetek onnan elmenni, mert megkereslek titeket és mikor megtalállak, átmegyek rajtatok egy úthengerrel. Világos?-fenyegettem.

-Van csipkés bugyid?-szegezte nekem a kérdést Luke.

-Mi van?-lepődtem meg.

-Mert nekem van biza. Rózsaszín méghozzá!-dicsekedett. Kinyomtam a telefont és beindítva az autót a gázra léptem. Alig veszem át őket, ezek már részegen hívnak fel egy buzi bárból. Az egyik ráadásul melltartóban táncikál. Még szerencse, hogy nem tudom a többi mit tevékenykedik ott, mert ha tudnám, én biztos világgá rohannék. Várjunk csak. Luke tényleg azt mondta, hogy neki van csipkés bugyija? Ember, de gáz!

My Valentine  ~a.i.~Where stories live. Discover now