A reptéren a barátnőink vártak hatalmas táblákkal, amelyen a " Jó, hogy haza jöttetek, hülyegyerekek! " felirat díszelgett. Bonnieval mosolyogva ugrottunk rájuk és egy sort visítoztunk, meg ugráltunk. Otthon a szüleim vártak és egy laza " üdv itthon "-al el is intéztek. Bonnie Hopéknál szállt meg, mert még véletlenül sem akart most összefutni Adammal, mert neki van egy terve, amit nem zavarhat meg senki.
Mivel nem voltam álmos, a lányokkal elmentünk a Freibe, megünnepelni, hogy újra együtt vagyunk.
-A bátyánknak van barátja-meséli Heather és sokat sejtően összenéznek Hopeal. Mikor Scarlettre néztem magyarázatért, ő csak legyintett, Bonnie pedig némán figyelt minket.
-Pincéééér-visítja Heather és a kezével vadul kalimpál, hogy vegyék már észre. Egy srác vörös arccal áll meg az asztalunknál és lehajtott fejjel kérdi, hogy mit szeretnénk. Heather elhadarja az egész kávé menüt, aztán mi is sorra kerülünk. Tágra nyílt szemekkel nézzük, ahogy hárman is feltornyosult poharakkal közelítenek felénk és azt hinné az ember, hogy mindannyiunk rendelése kész van, de mint kiderült, ez csak a Heatheré. Miközben ő nem figyelt, az ikertesója, Hope, lenyúlt egy pohár lattét és hamar megitta, mielőtt a húga észrevenné, hogy hiányzik egy. Scarlett felé fordultam, hogy megkérdezzem, vele mi van, de ő épp a csapossal veszekedett, amiért még nem jött ki a kávéja. Mosolyogva néztem végig a lányokon és rájöttem, mennyire szeretem őket.
-Neked meg mit csillog a szemed, he?-ripakodik rám Scarlett és én mosolyogva megölelem.
-Annyira szeretlek.
-Engem mindenki szeret-feleli nagyképűen.-Na most már szálljál kifele az aurámból, mert zavarsz!-lökött el magától.
-Héj! Én nem hiányoztam?-vágja hozzám az étlapot Hope, mire őt is megölelem. Mikor Heather felé fordulok, látom, hogy egy szívószálat tart felém.
-Még a szemedet is le vedd rólam. Nem ölellek meg-közölte velem szárazon. Morogva leültem, mert mi az, hogy engem bárki is vissza mer utasítani? Az ő baja, ha bőr rákja lesz, csak azért, mert nem engedte, hogy hozzáérjek. Ekkor arra lettem figyelmes, hogy a kávézót alakítani kezdik. Erősítőket szerelnek fel és épp egy dobot raknak össze.
-Koncert lesz?-fordulok a lányok felé, mire ők csak kérdőn vállat vonnak. Ekkor a mikrofont állítgatták és én hátra dőlve szürcsöltem a meleg kávémat, amikor is Luke jelent meg a rögtönzött "színpadnál". A kávém egyenesen Bonnie arcára köptem, annyira meglepődtem. Egy pillanatig azt hittem, hogy csak képzelődőm, de amikor Heather felborította az értékes italait, rájöttem, nem csak én látom Lukeot alig két méterre az asztalunktól. Aztán sorra megjelent Calum, Michael és végül Ashton.
-Ezt a dalt egy lánynak küldjük, akit nagyon-nagyon szeretünk és hiányolunk. Kérlek, ne hagyj el minket!- Luke nem néz rám, de tudom, hogy nekem mondja, hogy nekem fognak most énekelni. De ha bármi kétségem is lett volna efelől, a dal mindent elmondott helyettük.
-Sophia?-néz rám kérdőn Bonnie.
-Ne nézz így, én sem tudtam róluk-rázom a fejem és a tekintetem újra a fiúkra szegezem. Arról énekelnek, hogy jobb nélkülem, hogy gyűlölnek. Nevetnem kell, mert hogy pont azért mentem el, mert azt hittem ezt gondolják. Hogy rám nincs is szükség.
-Dear Sophia... I'd think I'm better off without you!-éneklik egyszerre és ekkor végre rám néznek. Minden a négyen engem néznek és én érzem, ahogy az egész arcom bevörösödik. Lassacskán mindenkinek feltűnik, hogy kinek énekelnek is a fiúk. A lányok vigyorogva nézik a képem, mert tudják, hogy most legszívesebben elásnám magam, de nekik ez remek alkalom, hogy kiröhögjenek.
-Don't write me back P.S. I hate you!-fejezik be a dalt és mindenki éljenezni kezd. A srácok integetve elmennek és autogramot osztogatnak. Én maradok a helyemen és az üres poharammal játszom.
-Mire vársz már? Húzzál utánuk!-kiabálja le a fejem Scarlett.
-És mégis mi a francot mondjak nekik?-háborodom fel.
-Az, hogy újra elvállalod a menedzserlésüket- válaszolja Heather.
-Ez nem ilyen egyszerű-kötöm az ebet a karóhoz. Ekkor Hope az arcomba vágja a táskáját.
-Menj már!- rugdossa a székem.
-Jól van már, na!-állok fel dühösen és elindulok arra, amerre a fiúk is. Mikor kilépek a hátsó ajtón, szembe találom magam velük, akik egy óriási plüss pingvint tartanak a kezükben.-Mi a...?-kérdem hirtelen.
-Ez az a pingvin, amivel még tartozunk-nyomja a kezembe Mikey.
-Igaziról volt szó-morogtam.
-Persze már, Soph, jó hogy nem akarod, hogy ellopjunk egyet az állatkertből-forgatja a szemét Ash. Én mosolyogva nézek rá.
-Baszki, ez tényleg azt akarja-kap a fejéhez Luke ijedten.
-Ne már-nyávogja Cal. Nevetve rájuk ugrok és magamhoz ölelem mind a négyüket. Egyre jobban szorítom magamhoz őket és érzem, hogy kicsordulnak a könnyeim.
-Sophia, asszem a pingvin lába belenyomódott a seggembe-panaszolja Michael. Erre csak még jobban csimpaszkodok rájuk.-De komolyan mondtam. Fáj a seggem.-erre nevetve elengedem őket és sietve letörlöm a könnyeim.
-Csak nem sírsz?-hajol közel hozzám Cal.
-Nem!-vágom rá automatikusan-Csak olyan büdös Luke szája.
-Héj!-kéri ki magának Luke, aztán egy pillanat néma csend és mindenki elkezd nevetni.
-Akkor vissza jössz?-fordul felém Ash.
-Nem-felelem határozottan. A fiúk lefagynak és én csak erre a pillanatra vártam, mert hozzájuk vágom a bazi nagy pingvint és azt felelem:-Csak vicceltem. Persze, hogy igen-vonok vállat. A négy majom éljenezni kezd, aztán felkap és párszor feldobnak a levegőbe. Visítva követelem tőlük, hogy tegyenek le és mikor nagy nehezen a lábam ismét a földön van, csípőre tett kézzel nézek végig rajtuk.-Bemegyünk?-intek a kávézó felé.
-Bemegyünk-indul el Mikey. Sorban követjük aztán ahogy közeledünk a barátnőimhez, valami történik. Mikey felgyorsítja a lépteit, Hope pedig hirtelen feláll. Mintha lassított felvétel lenne, Hope oda szökdel Michaelhoz, majd boldogan ráveti magát és heves csókolózásba kezdenek. Tágra nyílt szemmel nézem őket, mint ahogy a fiúk és a barátnőim is. Percekig enyeleg a gerlepár, aztán észrevesznek minket is. Hope elpirul, Mikey pedig büszkén karolja át őt.
-Mi a retkes szar?-akadok ki.
-Mi a jó atya úristen van már itt?-kap a homlokához Scarlett.
-A fene a fejedet Hope!-visítja Heather. Bonnie nagyokat pislog. Ő még nem fogta fel, amit az előbb látott.
-Te kis chippendale!-kiált fel Cal.
-Retkes buzi!-veregeti hátba Luke barátját.
-Nyomi dzsigoló-fog kezet vele mosolyogva Ash. Michael vigyorogva pacsizik le velük, miközben mi lányok megkövülten nézzünk Hopera. Mikor tekintetünk találkozik, csak ennyire futja:
-Egy jó magyarázattal állj elő, különben seggbe leszel rúgva-fonom keresztbe a karom. Ő csak huncut mosollyal csípőre teszi a kezét és mikor Michael nem figyel, rá majd magára mutogatva azt tátogja, hogy "Baszki, egy énekessel járok!" és közben kislányosan ugrál fel-le.
-Nem sokáig-felelem dühösen. Erre ő csak nevetni kezd és átölelve barátja derekát, hozzá bújik és rám ölti a nyelvét.
ESTÁS LEYENDO
My Valentine ~a.i.~
Fanfic-Ashton Irwin, jobban gyűlöllek, mint reggel felkelni. Annyira utállak, hogy mikor lefekszem azon gondolkodom, hogy hányféleképpen kínozhatnálak meg! -Mindig is tudtam, hogy rólam ábrándozol minden este.