2.4.

4K 259 13
                                    


Michael:

   -Látja ezt a hamburgert-mutatok az említett ételre. A nő karba font kézzel bólint.-Ezt a kaját már több évszázada feltalálták, érti? Nekem maga ne mondja, hogy a kaviár sokkalta finomabb ennél-mutatok a hambira-, mert ez nem igaz.

-De attól még sokkal egészségesebb-feleli és engem kezd egyre jobban felhúzni. Felkapom az asztalról a gyertyát.

-Maga látja ezt?-lóbálom meg előtte az égő gyertyát. A nő egy kicsit visszahőköl, de azért bólint.-Ennek a gyertyatartónak, amiben a gyertya is van-magyarázom-több esze van mint magának, érti?

-Hogy mered?-méltatlankodik.

-Figyeljen ide!-kezdem elölről.-A kaviárt lehet venni gyorskajáldákban?

-Nem-mondja a nő méregetve.

-És elkészül öt perc alatt?-kérdem.

-Nem-feleli.

-Na látja-tárom szét a karom, ami nem jó ötlet, mert a gyertya lángja hozzáér a hajához és puff, kigyullad. Elhúzom a számat.

-Mi az?-kérdi a nő ráncoló homlokkal.

-Semmi-felelem kapásból. Kicsit arrébb sétálok, egészen Lukeig.-Héj, haver-bököm meg.

-He?-kérdi.

-Nálad van a hajszárítód?-kérdem, mert tudom, hogy Luke soha sehova nem indul el az ő drágalátos Lola nevű hajszárítója nélkül. Szerencsémre, Luke a táskájában kezd kotorászni, aztán előveszi Lolát.

-Úgy vigyáz rá, mint a szemed fényére-figyelmesztett. Én helyeslően bólogatok, aztán vissza sietek a nőhöz, aki semmit sem vett észre és továbbra is a büfés asztalnál falatozik. Kapkodom a fejem egy konnektor után, de semmi.

-Hölgyem, velem jönne?-kérdem tőle, de ő félve néz rám.

-Miért?-kérdi.

-Mert kigyulladt a haja és kell egy hej, ahova bedughatom Lolát, hogy aztán elaltassuk a lángot-mondom lazán. A nő vagy két percig néz pislogás nélkül, miközben a haja egyre jobban lángol, aztán kinyitja a száját és hatalmasat visít. A feje fölött lobogtatja a két kezét és elszalad.  Szem forgatva szaladok utána.

-Gyere vissza mer' leég a fejed!-kiáltok utána, de ő meg sem hallja csak szalad tovább.

Scarlett:


-Egy limonádét kérek-mondom a pultosnak. Miközben várom az italom, azon gondolkodom, hogy hogy a fenébe került a színházba egy bárpult meg egy pultos.

-Itt van-tesz le elém egy sárga italt a fiú.

-Kösz-bólintok, aztán belekortyolok a limonádéba. Kicsit fura az íze. Ilyet még nem ittam. Mondjuk nem rossz. Hamar kiiszom az egész pohár tartalmát, aztán kérek még egyet. Ez tök jó. Már két pohárral megittam, mire szédülni kezdek.-Ebben mi van?-kérdem a pultostól.

-Citrom, menta, vodka és víz-sorolja.

-Vodka?-kérdem kikerekedett szemmel.-De hát nem is érződik benne!-háborogtam.

-Azért az a neve, hogy limonádé shake-feleli a pultos a szemét forgatva.-Tudod, a shakeben van vodka-világosít fel.

-De én nem limonádé shaket kértem, hanem csak egy sima limonádét!-kiabálom. Hm, habár nem is volt olyan rossz.

-Az nincs-von vállat.

-Oh, anyád retked picsáját!-hagyom ott és mérgesen elindulok.

-Szia-terem hirtelen előttem Cal.

My Valentine  ~a.i.~Onde histórias criam vida. Descubra agora