2.6.

4.4K 262 39
                                    


      Hosszú perceken keresztül maradunk így, de aztán muszáj megszólalnom.

-Miért kérdezted meg, hogy menj-e vissza Bryanához?-kérdem, mikor már teljesen lenyugodtam.

-Mert tudni akartam mennyire szeretsz-von vállat. Összevont szemöldökkel nézek rá.

-Szóval, ha a válaszom nem lett volna...-kezdem és várom, hogy befejezze.

-Akkor tudtam volna, hogy bejövök neked, de nem igazán szeretsz, és hogy csak egy önző alak vagy, aki csak saját magára gondol.-fejezi be. Sértetten nézek rá.

-De mivel azt válaszoltam, hogy igen...-kezdem megint.

-Ezért most tudom, hogy neked nagyon sokat számít, hogy én boldog legyek-húz magához és csókol meg.

-Ugye tudod, hogy az érzéseimmel játszottál?-morgom a szájába.

-Aha-feleli. Lassan eltolom magamtól.

-Te szemét!-kiáltom.-Az nem számít, hogy én mit érzek?-háborodom fel.

-De, te tudnom kellett, hogy mennyire komoly-feleli lazán. Hogy az a...!

-Ashton Irwin-kezdem mérgesen-Jobban gyűlöllek, mint reggel felkelni.-toporzékolok.-Annyira utállak, hogy mikor lefekszem azon gondolkodom, hányféleképpen kínozhatnálak meg!-fejezem be.

-Mindig is tudtam, hogy rólam ábrándozol minden este-mondja vigyorogva. Dühösen felé csapok, aztán faképnél hagyom. Ő nevetve utolér és összekulcsolja a kezeinket. Na jó, talán nem is haragszom rá annyira.

     A teremben már kevesebb ember volt, így hamar kiszúrtam Heathert, aki Harryvel beszélgetett, Patut, aki valami srácoknak magyarázott, de a többiek sehol. Ash zsebében pityegni kezdett a telefon.

-Cal hazavitte Scarletett-közli.

-Oké. Akkor már csak Luke, Michael és Hopa maradt-mondom. Gondolom Bonnie és Adam majd csak hazatalálnak, Sam ő már nagyfiú, megoldja, a szüleim meg ahogy látom, nagyon is elvannak.-Keressük meg Lukot.

    Végigjárjuk a termet, de sehol sem találjuk. Ekkor csörren meg a telefonom.

-Igen?-szólok bele gyanúsan.

-Itt vagyunk a parkban-közli Mikey.

-Kik azok a "vagyunk"?-vonom össze a szemöldököm.

-Én, Hope, Luke és Lola-mondja és az utoldó névnél elcsuklik a hangja.

-Ki az a Lola?-nézek Ashra, aki csak a fejét fogva nevet.

-Gyertek ide ti is! Temetés van-közli halkan.

-Okééé-nyújtom el a szót.-Pár perc és ott vagyunk.-miután leteszem a telefont, elindulunk felszedni a többieket. Nem tudom mit csinál ez a marha, meg hogy milyen temetés, de essünk túl rajta, aztán menjünk haza.

      Tíz perc múlva mindenki a parkban van. Én, Ash, Patu, Harry, Bonnie, Adam, Sam, de még Cal és Scarlett is megjelent. Luke vörös szemekkel nézett egy gödörre, amiben egy hajszárító volt. Mikey mellette állt és a hátát veregette. Hope pedig csak a szemét forgatta. Mind elképedve néztük, ahogy Luke egy nem lehet tudni honnan szerzett ásóval, földet lapártól a hajszárítóra, aki mint kiderült, Lola. Mikor pedig már indultunk volna vissza a színházba, Luke megállított minket.

-Hadd mondjak beszédet-szipog. Mindenki hangosan felsóhajt és unottan néznek a gyászoló Lukera.-Lola, ő egy remek ember volt...

-Csak egy hajszárító!-kiabálja be Harry.

-Ő nem csak egy hajszárító!-kiáltja Luke.-Ő egy igaz társ volt. Mindig ott volt, amikor szükségem volt rá. A turnékon, a fellépéseken, fontos alkalmakkor-tör ki belőle a sírás.-Bocsánat, bocsánat! Megesküdtem, hogy erős leszek-zokogja tovább.-Nagyon fogsz nekem hiányozni Lola-bömböli.
Michael elhúzza onnan, aztán ő áll elénk hátratett kézzel.

-Lola, nagyon fogsz nekünk hiányozni-kezdte.

-Te jó isten!-sóhajt Hope.

-Tudd-folytatja Mikey, mit sem törődve a barátnőjével-, nem szándékosan bántottalak. Egy szörnyű baleset áldozatai vagyunk, te már csak voltál-teszi hozzá sietősen-, mindketten. Nyugodj békében, Lola-fejezi be.

-Mehetünk?-kérdi Cal, aki kénytelen volt visszajönni.

-Igen-suttogja erőtlenül Luke, mire mindenki, mintha ott sem lett volna, elment. Fél perc sem kellett, hogy kiürüljön a park azon része, ahol a "temetés" is zajlott. Ashton kézen ragadott és engem is elhúzott onnan. Mosolyogva követtem, mert most végre jól érzem magam...

Telnek az évek meg hasonlók...


      Mondhatni minden rendbe jött. Mindenki életében. Harry bejutott a bandával a fináléba, aminek hála, mind elakartunk menni, de Harry nem engedte, mondván, ő csak Heathert akarja a nézőtéren látni. Kicsit sértettem ugyan, de engedtem, s végül nem nyerték meg, de Harry azt mondta totál megérte, főleg azért is, mert így összejött a barátnőmmel. Bár nem volt könnyű a kapcsolatuk, mert ugyebár Harry Angliában, míg Heather Ausztráliában élt, de az egyetem elvégzése után, a barátnőm kiköltözött. Azóta összeházasodtak.

    Bonnie és Adam, hát a legfurcsább páros, akit valaha láttam. A kis szertáros "kalandjuk" után, nem jöttek össze, és sokáig haragban voltak. Végül Adam befejezte az egyetemet és hivatásos katona lett. Elakarták küldeni Dél-Afrikába és Adam már utazott is volna, amikor Bonnie közölte vele, hogy terhes. Nem volt terhes és ezt Adam is tudta, de végül inkább maradt. Persze nem voltak ők mindig együtt, mert Adamnak küldetésekre kellett mennie, így a barátnőm sokszor maradt egyedül, de a kapcsolatuk így is kibírta.

    Hope és Michael összeházasodtak. Ők voltak a legelsők. Nem tudom igazán, milyen kapcsolat is van köztük, de Hope annyira szereti, az immár szürke hajjal pompázó gitárost, hogy elviseli a hülyeségeit is.

   Scarlett és Cal meg... Passz. Nincsenek együtt, de külön sem. Ez amolyan se veled, se nélküled kapcsolat. Egy időben aggódtunk értük, de Scarlettről van szó, azért mégis. Ha valaki, hát ő biztosan tudja irányítani az életét.

    Samből egy semmirekellő lett. Na jó, nem. Filmrendező lett és elég sokat kaszál. Persze, azért semmi pénzért nem költözne el otthonról, a szüleim nagy bánatára, de ők is elvannak.

   Luke... Kezdjük ott, hogy a "temetés" utáni napon, Mikey megvette neki Annát, egy ultra modern hajszárítót, amibe fésű és hajlakk is be van szerelve. Ezen kívül újra összejött Arzayleával, aminek rajta és a csajon kívül senki sem örült, de ha Luke így boldog, akkor legyen.

  Patu Amerikában híres dizayner lett, és néha azért minket is meglátogat. Valami sportoló a férje, Liam, akivel Bungee jumpingozni, meg ejtőernyőzni járnak. Jól megvannak.

   Én meg Ash... Na jó. Nem mondom, hogy sosem veszekszünk. Szinte mindig, amin az sem segít, hogy a nap huszonnégy órájában össze vagyunk zárva, de meg kell hagyni, azért jól elvagyunk. Sokszor ábrándozom arról, hogy megkéri a kezem, de nem akarom felhozni a témát. Meg engem amúgy se a házasság érdekel, csak az, hogy végig vonulhassak valahol. Tökre mindegy milyen célból.

Szóval, ez lennék én, ez volt a történetem a híres Five Seconds Of Summer-el. Vegyétek a cédéiket, hallgassátok őket youtubon, töltsétek le a számaikat, mert én belőletek keresek. Szóval, ha egy picit is szerettek, legyetek olyan kedvesek és vegyetek 5SOS-os cuccokat. Sokat segítenétek. Ja, és Mikey üzeni, hogy sose vegyetek Barna hajfestéket, mert elcseszi a hajatokat. Ja, és azt is üzeni, hogy a Head&Shoulders kimarta a szemét fürdés közben. Ezeket csak azért mondom, mert fontos. És befejezésképp egy videó a bandáról, ami igazán őket tükrözi.

My Valentine  ~a.i.~Onde histórias criam vida. Descubra agora