Tíz perc alatt megszegtem vagy húsz szabályt. Átmentem a piroson, nem lassítottam a zebra előtt, befordultam egy olyan utcába, ahova nem lett volna szabad és tilosban parkoltam le, csak azért, mert négy idióta majomnak eszébe jutott egy kicsit kirúgni a hámból, aztán meg azt sem tudják milyen világon vannak. Dühösen rontottam be a klubba és mindenkit, aki az utamba került, félrelöktem a picsába. Már távolról is meghallottam a kis vörös hangját.
-Riszáld bébi, riszáld! Juhúúú!-visította, miközben egy rúdon táncolt. Észrevettem, hogy mellettem egy pasi nagyban videózza az egész jelenetet.
-Hallod? Átküldöd a videót?-vetettem be a legcsábosabb mosolyom.
-Fent lesz youtubon-röhögte. Aha, álmodj királylány. Nincs nekem kedvem egyből egy botránnyal kezdeni a munkám.
-Mennyit kérsz azért, hogy miután átküldted nekem a felvételt, kitöröld és elfelejtsd azt is, hogy megtörtént?-döntöttem oldalra a fejem.
-Ö, én nem...-kezdte volna, de én előkaptam a zsebemből 100 dollárt és a kezébe adtam. Annak elképedt az arca, én pedig ezt kihasználva kikaptam a kezéből a telefont.
-És most, hölgyeim és uraim, feltárom önöknek ezt!-kiáltotta Michael és lekapta magáról a melltartót, amit isten tudja kitől szerzett, és feltárta lapos mellkasát. Én végig vettem a telefonnal, majd mikor a kis sztriptíztáncos nagy ordibálás közepette leszállt a pultról, átküldtem magamnak a videót, majd letöröltem arról a telefonról, amivel fel lett véve. Ezután odarohantam Mikeyhez és karon ragadva vittem ki a kocsihoz.
-Te, itt maradsz, mert ha nem, megverlek. Értetted?-fenyegettem, mire ő csak kajánul vigyorgott. Rácsuktam az ajtót és visszamentem megkeresni a másik hármat.-Hol a picsába vagytok?-morogtam magamnak. Ekkor láttam meg megint Michaelt, aki női bugyiban rohangált az emberek között. Mi a fasz?
-Lábhoz!-kiáltottam a vörösre, aki egy pillanatra rám is nézett, de aztán nevetve továbbszaladt.-Anyád picsáját!-szaladtam utána. Tíz perc kergetőzés után Mikeyre zártam a kocsit és visszamentem.
-Sophia! Szia!-integetett vadul Hope.
-Hát te meg?-vontam össze a szemöldököm.
-Elkísértem a bátyámat-bökött egy fiúra, aki épp a nyelvét tuszkolta le a pasija szájában.
-Ja igen. El is felejtettem, hogy meleg rokonaid vannak-húztam el a számat.
-Te mit csinálsz?
-Azok az idióták felhívtak segg részegen. Szóval ezért vagyok itt-vontam vállat mérgesen.
-A kis szőkét láttam is az előbb-gondolkodott az ujjával dobolva az állán.
-A bongyort vagy a kis nyomit?-ráztam meg a vállánál fogva.
-A nyomit, azt hiszem-mondta egy kis hatás szünet után.
-Merre?-kapkodtam a fejem, de a nagy tömeg miatt nem sok esélyem volt kiszúrni Luketot...vagy bármelyiket.
-A lány mosdófele-mutatott az egyik irányba.
-Kösz, Hope!-rohantam el. A vécék előtt körülnéztem és egye fene alapon benyitottam a férfi illemhelyiségbe.
-Luke!-kiáltottam, de Luke helyett csak hét ijedt fiú meredt rám.
-Nem láttatok egy szőke, ajak piercinges srácot?-vontam fel a szemöldököm és egyáltalán nem állt szándékomban másfele nézni.
-Nem-mondta az egyikük vörös fejjel, én meg nem értettem mi van. Aztán megláttam, hogy valaki térdel előtte. Hoppá. Azonnal becsuktam az ajtót és gondolkodni kezdtem. A lánymosdóból kacagás szűrődött ki, ezért benéztem. A kis pingvines gyerek ült a kagyló mellett és rúzsokat mutogatott az őt körülvevő lányseregnek.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Valentine ~a.i.~
Fiksi Penggemar-Ashton Irwin, jobban gyűlöllek, mint reggel felkelni. Annyira utállak, hogy mikor lefekszem azon gondolkodom, hogy hányféleképpen kínozhatnálak meg! -Mindig is tudtam, hogy rólam ábrándozol minden este.